۱۳۹۰ مهر ۶, چهارشنبه

می ترسم اراذل کار را بجایی برسانند که بمب های هار ابرقدرتهای دنیا خاک خونین ایرانم و قبرهای پدربزرگهایمان را نیز زیر و رو کنند

به نوشته تابناک « آسوشیتدپرس» گزارش داد: «"جرالد آراد»، سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد، همچون رئیس جمهور این کشور به تکرار تهدیدات لفظی خود علیه ایران پرداخته و گفته است که اگر ایران به میز مذاکره برنگردد، احتمال دارد که به این کشور حمله نظامی گردد.".

آقای رسول نفیسی و خانم فاطمه حقیقت جو و آخوند محسن کدیور و تریتا پارسی  و بقیه سربازان گمنام ولایت  از این می ترسند که اگر آمریکا اسم مجاهدین را از لیست تروریستی در بیارد جوانان خارج کشور بخصوص در آمریکا جذب مجاهدین خواهند شد. این خطرناک است  و به همین دلیل این باید اسم مجاهدین در لیست آمریکا باقی  بماند!

اما من بعنوان یک ایرانی از این می ترسم که کار را این اراذل بجایی برسانند  که بمب های هار ابرقدرتهای دنیا خاک خونین ایرانم را شخم بزنند و قبر پدربزرگهایمان را نیز زیر رو کنند

امروز تمام دنیا این را میداند که این رژیم دنبال انرژی هسته ای صلح آمیز نیست  و دنبال صلح هم در منطقه  نیست . تا به امروز صدها بار به این رژیم امتیاز دادند که از این برنامه خطرناک  کوتاه بیاید ولی راستش رژیم آخوندها را غرب آنقدر پر رو کرده است که کوتاه بیا نبوده و نیست . روز سه شنبه نماینده فرانسه در سازمان ملل گفته است که اگر رژیم ایران از برنامه اتمی اش عقب نشینی نکند ما به ایران حمله خواهیم کرد. ولی پاسداران و بسیجی های رژیم و دیگر سربازان گمنامش بجای اینکه بیایند یک حرف منطقی در مقابل نماینده فرانسه بزنند برای فرانسه شاخ و شانه میکشند .نماینده فرانسه در سازمان ملل  که قبلا جزء تیم مذاکراتی غرب با ایران بوده همچنین اضافه کرده است: ا"ین حمله بسیار پیچیده خواهد بود و پیامدهای بسیاری برای منطقه خواهد داشت.".

«آراد» همچنین گفته است: "چند کشور اروپایی تاکنون همه تلاششان را برای مذاکره با ایران انجام داده اند."

خوب بنظر من  حرفی که در  مرکز سازمان ملل از طرف یک قدرت جهانی زده میشود باید آن را جدی گرفت حتی اگر یقین داشته باشیم که شوخی میکند .

جوابی که رژیم آخوند ها به این نماینده داده است :
"تهدیدات این سیاستمدار فرانسوی علیه ایران در حالی انجام می گیرد که دولت راستگرای سارکوزی در حال حاضر نه تنها سنای این کشور را از دست داده، بلکه بر اساس برآوردها در چند ماه آینده ممکن است ریاست جمهوری را نیز از دست بدهد، ( ممکن است و شاید ریاست جمهوری را نیز ازدست بدهد ) لذا موفقیت این کشور در رهبری ناتو در لیبی، مقامات این کشور را به این تصور اشتباه رهنمون ساخته که با ایجاد و رهبری ائتلافی علیه ایران، شکست های داخلی را جبران کرده و افکار عمومی فرانسه را مجددا به سوی خود رهنمون کند.

 بنظر من سیاسیون غرب بیشتر از این که دنبال کرسی مقام باشند همیشه دنبال منافع ملت خود برای یک مدت طولانی بودند و هستند . پاسداران جنایت کار همه چیز را با دید خود بر رسی میکنند بماند که همه این را میدانیم این حرفها را طرف در سازمان ملل بدون حساب و کتاب نزده است .همه که احمدی نژاد نیستند..

باز  رژیم ، فرانسه را تهدید میکند   :"با این حال رئیس جمهور و سیاستمداران فرانسه باید بدانند ایران کنونی کشوری مانند فرانسه نیست که در عرض چند ساعت پایتخت خود در برابر هیتلر اشغال شده ببیند و از کشور دیگری برای رفع اشغال خود کمک بخواهد، ایران کشوری است که صدام، به نمایندگی از فرانسه و دیگر مستکبرین عالم، در جنگ تحمیلی نتوانست یک وجب از خاکش را اشغال کند. "

خوب من گفتم که این رژیم اصلأ منطق حالش نیست . دولت فرانسه را با یک بسیجی اشتباهی گرفته است .فکر میکند با این حرفها میتواند فرانسه را یا ارشاد بکند و یا بترساند . به دولت فرانسه میگوید صدام نتوانست یک وجب از خاک ایران را اشغال کند ! ببینید چقدر جاهل و نادان هستند !

ای آخوند هرزه اگر فرانسه حرکتی کند تنها نیست و مثل جنگ ایران و عراق هم نخواهد جنگید . تمام قدرت ناتو پشتش خواهد بود به اضافه چندین قدرت دیگر. تو با چه منطقی فرانسه را با صدام مقایسه میکنی . ای آخوند  دهن گشاد ؟ به فرانسه میگوید ایران کنونی مانند فرانسه نیست که در عرض چند ساعت پایتخت خود در برابر هیتلر اشغال شده ببیند . من با اجازه مجبورم  به این ولایت جهل یاد آوری بکنم اگر میر حسین موسوی خائن نبود جوانان قبر کثیف خمینی را به آتش کشیده بودند همگی بروید دست و پای میر حسین موسوی را ببوسید که به موقع بیاد امام دجالش افتاد  و هوس عصر طلایی  امامش را کرد  و همه شما را از دست ملت نجات داد.  شیاد بازی های تان را بگذارید کنار.  امروز هیچ کشوری نه میخواهد خاک کشور دیگری را اشغال بکند و نه میتواند.  دنیا حساب و کتاب دارد بخصوص دنیای غرب . باز با احساسات مردم بازی نکنید . این بار خود ملت ایران دست  بکار خواهد شد چون تا به امروز شما جنایتکارها به این ملت کینه خوراندید پس منتظرآن باشید که آتشی بالا خواهند آورد که هم ریش و هم ریشه یتان را خواهند سوزاند . در نتیجه باید به این سربازان گمنام که همه یک اسم و رسم را نیز یدک میکشند بگویم .  ای پست ترینها ! اگر خاک ایران به آتش کشیده شود این را بدانید که حاصل کارهای ننگین شما ها است ..

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر