۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

اوباما در مورد جنايت در اشرف لالموني گرفته است . باید بگم این جنایت برای آقای اوباما اشرف گیت خواهد شد

von Khanbaba Khan, Sonntag, 17. April 2011 um 16:14

بامداد روز 19فروردين 1390, يكي از هولناك ترين حوادث در تاريخ بشر در ابتداي قرن بيست و يكم, عصر تكنولوژي و ار تباطات, انسانيت را بسان يك سونامي پُر قدرت لرزاند. حراميان ارتجاع در عراق به فرمان و خواست ولي فقيه, حراميان خامنه اي جلاد, به شهر اشرف اين دژ شرف, پايداري و انسانيت حمله کردند. يورش گله هاي مزدوران تا دندان مسلح آموزش ديده با زره پوشها و با هامويهاي آمريکايي مجهز به توپ و تانک و مسلسل به 3400 رزمنده بي سلاح و بي سنگر و دفاع!
در اين كه فرمان از طرف خامنه اي جلاد داده شده کسي هيچ شک و ترديدي ندارد . ولي بنظر ميرسد که اون آقايي که در همه جا دم از حقوق بشر و قانون ميزند و در مورد جنايت در اشرف لالموني گرفته است! نيز درجريان اين حمله بوده است. اوبا مُلا را مي گويم ( یا بهتر بگویم اوباما گیت را میگویم)
چطور در جريان بود ؟ حالا ميبينيم . خامنه اي از همان روز اول اشغال عراق توسط نيروهايي آمريكايي و متحدينشان , يک دولت پاسداريزه شده و يا بهتر بگويم غني شده در حوزه هاي ”خون و جهل و جنون” ولايت را به يُمن معامله و بده بستان غرب با افعي ولايت به عراق فرستاد و ضمن اشغال پنهان و آشكار عراق دولت و حاكميت اين كشور را بدست گرفتند.
كشور عراق در چنگال دو اشغالگر قرار گرفت امّا اشغالگر واقعي از اين پس رژيم آخوندها و مزدورانش بودند كه حمله به عراق باعث شد بين النهرين در سيني طلايي تقديمشان گردد.
فراموش نكنيم كه شيطان بزرگ و شريكش دولت فخيمه در ابتداي حمله به عراق در يك معامله و زد و بند جنايتكارانه و بر خلاف اصول و قوانين بين المللي و كنوانسيونهاي ژنو , قرار گاههاي مجاهدين را به رغم اعلام بي طرفي در جنگ بُمباران كردند, و بيش از 50 مجاهد بر اثر بُمباران و حمله گله هاي مزدوران تشنه قدرت و خون به شهادت رسيدند.
دست پروردگان نيروي تروريستي قدس از همان روزي که دمكراسي !بوش و بلر آورده را شروع به تمرين و تجربه به سبك و روش برادران پاسدارشان در ايران کردند. نخستين و عاجلترين و ضروري ترين درخواستشان كه از بيت مقام عُظماي ولايت ديكته مي شد نابودي مجاهديني بود كه نه در حمله و هجوم به پايگاههايشان در ايران و نه در اعدامهاي دسته جمعي و نه در فروغ جاويدان و نه در قتل عام شصت و هفت و نه در بُمباران ومعامله بنگین  با آمريكا و انگليس موفق نشده بود نابود كند و نام و حضورشان كابوس سرنگوني نظام و برباد دهنده روُياي دستيابي اش به عراق و آنسو تر بود. طوريكه
خاتمي شياد بعد از بُمباران قرارگاههاي مجاهدين توسط نيروهاي ائتلاف گله کرد وگفت, اينطور صحبت نکرده بوديم. بايد مجاهدين را تمامأ نابود ميکردند . غربي ها به قول خودشان عمل نکردند .
آخوند حكيم ملعون و گوربگور شده نيز يک فتواي شيطاني مثل جدش خميني دجال بر عليه مجاهدين داد, مبني بر مصادره اموال مجاهدين و غلطهايي زيادي ديگر كه البته غلطي نتوانست بکند. چون اولا مجاهدين بيدي نبودند كه با ابن بادهاي غبغب آخوندها بر خود بلرزند وآمريکا نيز با شعار دموکراسي عراق را اشغال کرده بود و مجاهدين نيز مثل هميشه پا بند به قوانين بين المللي بوده و هستند . لذا, با آمريکائيها بر طبق قوانين شناخته شده بين المللي به توافق رسيدند که تمام سلاح هايشان را تحويل دهند و يک قراردادي بين آمريکايها و مجاهدين نوشته شد.
در يکي از بندهاي آن قرارداد نوشته شده تا تعين تکليف نهايي مجاهدين. آمريکائيها حفاظت آنان يعني مجاهدين را برعهده خواهند داشت! ولي ما ديديم که آمريکائيها به هيچ قانون و قول و قرار مكتوب و امضا شده شان وفا نكردند و با خيانت به تعهداتشان براي اينکه دولت پاسداران عراق نشين خامنه اي جلاد را راضي بکنند از شهرهاي عراق عقب نشيني کردند و حفاظت اشرف را نيز به دولت در ظاهر آمريکائي و در باطن ولايت فقيهي سپردند.
آنها از دولت مالکي امضاء گرفتند که از اشرف مثل قبل حفاظت شود و اين را هم اعلام كردند.
دولت پاسدار پرورده و از قرارگاه غيور آمده مالکي نيز به آمريکائيها تعهد

داد که از اشرف تا تعين تکليفش حفاظت بکند. ولي ما ديديم که دوسال پيش در 6 و 7 مرداد چطور با تير و تبر به اشرف حمله کردند و 11 مجاهد را شهيد, و نزديک به 500 مجاهد را زخمي کردند.
آمريکائيها با گفتن اين که ما با مالکي اينطورصحبت نکرده بوديم در واكنش به اين جنايت فجيع و ضد انساني كه مصداق جنايت عليه بشريت بود بسنده کردند .
بايد گفت, نه آقاي اوباما اين کافي نيست. يعني چه ما با مالکي اينطور صحبت نکرده بوديم ؟! آقاي اوباما 11 نفر که قرار بود حفاظت شود کشته شدند. قاتلان جنايتكار و عاملان و آمران اين جنايت بايد بدست عدالت سپرده مي شدند تا به گفته برخي از حقوقدانان شياطين , شيطانتر نمي شدند ولي بر كرسي نخست وزيري نشاندن دوباره مالكي با فشار دولت شما از اين شيطان ديوي درنده خو ساخت كه همگان به چشم در بامداد 19 فروردين در يورش وحشيانه به مجاهدان بي زره و بي سلاح در اشرف ديدند و شرم بر تو و لعنت بر جنايتكاران فرستادند.
آقاي اوباما كه فريبكارانه براي ملت ما پيام نوروزي مي دهيد . بايد بگويم ما پيام شما را به فال نيك نگرفتيم زيرا بهترين پيام دوستي براي ملت ما خارج كردن نام مجاهدين از ليست تروريستي بود كه به رغم حكم دادگاه استيناف آمريكا و حمايت شخصيت ها و نمايندگان كنگره آمريكا همچنان در ليست نگه داشته و براي ما پيام نوروزي مي فرستادي , پيامت تو سر خودت و وزير خارجه ات ” خانم شيربرنج” بخورد!
اگر تاكنون شما و دولتمردانتان نفهميده ايد اكنون ديگر بايد بفهميد كه « اشرف »يعني ايران آينده,« اشرف »يعني ملت ايران که بيش از يك صد سال است براي آزادي و عدالت و قانون مبارزه و جانفشاني مي كند.و 32 سال است در زندان تيرباران و در خيابان اعدام و سنگسار ميشود. اشرف يعني مصدق زنده و جاويد است با فرزندان برومندي كه نوادگان سياسي و تاريخي او هستند . اشرف يعني مقاومت يك خلق با تاريخ و فرهنگي كهن و شما به نمايندگان اين خلق تعهد داده بوديد که تا تعيين تکليف نهايي از اشرفيان حفاظت بکنيد. امّا نكرديد و وزير دفاعتان كه دو بار حمله به اشرف همزمان با سفر شومش به عراق بود در دومين سفر شومش پس از آنكه جايتكاران موفق به قتل و عام مجاهدين و تسخير اشرف نشدند در واكنش به كشتار مجاهدين به قاتلان مي گفت نسبت به قرباني خويشتنداري كنند! اين بود تعهد شما؟!
آقاي اوباما هر روز ژنرالهاي آمريکايي گزارش ميدادند که رژيم ايران در عراق دخالت ميکند و در ترورها دست دارد. ولي دولت شما  همة اينها را ناديده گرفت. و طرف خامنه اي ولي فقيه تروريست ها را گرفت که بايد مالکي رأي نياورده باز نخست وزير دولت عراق بشود .
من بعنوان يک انسان آزاده از شما سئوال ميکنم اين همه انسان را کشتيد و يک کشور را ويران کرديد و چندين هزار سرباز خودتان را قرباني کرديد اين بود دموکراسي سوغاتي شما؟
درمنطقه خاورميانه ولايت ” خون جهل و جنون” خامنه اي جلاد بس نبود, عراق را هم به خامنه اي تحويل داديد؟
خلاصه من شخصأ ميگويم اگر آمريکا چراغ سبز نمي داد , مالکي جرأت نميکرد به اشرف حمله بکند آخه کدام احمقي اين را باور ميکند که شما از حمله مالکي به اشرف خبر نداشتيد؟
درست است که اين خواست خامنه اي جلاد است که اشرف را بايد از بين ُبرد ولي همه ميدانيم که صاحب اصلي مالکي در ظاهر آمريکا است, نه خامنه اي, چون آمريکا عراق را رسمأ اشغال کرده است .خامنه اي از نرمشهاي آمريکا سواستفاده ميکند و حکم ولايتش را به پيش ميراند .
آقاي اوباما امروز تمام جهان ديد که شما سربازان ناظرتان را چند ساعت قبل از حمله ارتش مالکي به اشرف از اشرف بيرون برديد! آيا بنظرشما اين کار شما حقوق بشري است ؟!
وقتي که زره پوشهاي عراقي با توپ و مسلسل و با هامویهاي آمريکائي اشرفيان را به زير ميگيرند و به رگبار ميبندند و ده ها نفر را شهيد ميکنند و صدها نفر را زخمي ميکنند اين فيلم ها را ديدي ؟
اگر ديدي راستش را بگو چه احساسي داشتي؟ من اين فيلم ها را ديدم ميدوني چه احساسي داشتم احساس انساني آرزو ميکردم ايکاش بجاي اون زن مجاهد من را با ماشين هاي آمريکاي سربازان مالکي زير ميگرفتند . آرزو ميکردم که ايکاش منهم در اشرف بودم خونم را ميريختند. آرزو ميکردم که ايکاش يک پزشک بودم زخمي هاي اشرفيان را مداوا مي كردم آرزو ميکردم که ايکاش اشرفيان نيز مسلسل داشتند و زره پوش داشتند و ميگفتم ايکاش کسي پيدا بشود به زخمي هاي اشرف آب برساند. و آرزو میکردم که یک قطره آب بودم به کام یک زخمی اشرفی.
آقاي اوباما آب منظورم آب خوردن است که همزمان با حمله آب را بروي اشرفيان بسته بودند ايکاش دارويي بودم بر زخم اشرفيان ميگذاشتنم. حداقل جلوي خونريزي آنها را ميگرفت. آقاي اوباما ميدانيد نگهداشتن مجاهدين در ليست تروريستي خود يک جنايت است؟ آقاي اوباما ميدوني که جنازه هاي اشرفيان که شهيد شدند مالکي اجازه نميدهد به خاک بسپاريم؟ آقاي اوباما ميدوني تعدادي زيادي مردم ايران به مسئولين اين حمله غيري انساني لعنت ميکنند؟ آقاي اوباما ما از شما هيچي نميخواهيم فقط به حرف خودت پابند باش, يادت هست ميگفتي من دولت قانون ميخواهم ؟ من قانون را اجرا ميکنم؟ واقعأ اگر به قانون احترام ميگذاريد پس کمک کنيد جنايتکاران که در اشرف اين همه جنايت را کردند به دست عدالت بسپاريم اين کم ترين چيزي است که از شما ميخواهيم قاتلان و آدم کشان را به يک دادگاه بين المللي معرفي بکنيد. اين بار قتل عام بسيار روشن بود نزديک به 400 مجاهد را به رگباربستند به قصد کشتن و يا بهتر بگويم يک نسل کشي بود مستقيمأ سينه انسانها را نشانه ميگرفتند و شليک ميکردند(آقای اوباما شلیک کردن با نشانه روی هر تیر یک جنایت است .آیا  این را میدانید؟) ما انتظار داريم از موضعي انساني شما نيز يک موضع روشن بگيريد و اين جنايت را محکوم بکنيد و الي انگشت اتهام و شراكت در كشتار مجاهدين با خامنه ای – مالكي به سوي شماست و اين در ذهن و ضمير ما تا ابد باقي خواهد ماند. همچنانكه كودتاي 28 مرداد هرگز از ذهن و ضمير ما و تاريخ ملت ما پاك نشده و نمي شود.
و اين بار اگر کشتار انسانهاي بي گناه را دولت وقت آمريکا محکوم نكند و در حفاظت از اشرف و سپردن قاتلين فرزندان مردم ايران به دست عدالت بويژه مالكي جنايتكار كارشكني كوتاهي و سرپيچي كند. ما اگر چه در برابر خونهاي به ناحق ريخته هرگز كوتاه نمي آئيم ولي تا ابد شما را نخواهيم بخشيد و به باور من تاريخ و بشريت معاصر بر شما نخواهد بخشيد و اين لكه ننگ كه بر دامن آخوندهاي جنايتكار تا ابد مي ماند بر دامن شما نيز خواهد ماند . اميدوارم بي گناهي دولتتان در اين جنايت فجيع را ثابت كنيد و شرمسار روزگار نگرديد!

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر