۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

این نوشته ام را تقدیم میکنم به ققنوس های اشرف سرفراز

.

von Khanbaba Khan, Mittwoch, 4. Mai 2011 um 21:31

مجاهدان شهید فاطمه مسیح و مرضیه پورنقی و نسترن عظیمی و فائزه رجبی و آسیه رخشانی و مهدیه مددزاده و شهناز پهلوان و صبا هفت برادران


ای جلاد تازه نفس نشناختی اصل  من را
چو پروانه تن به آتش می زنم
ترس و واهمه دور از من باد
عاشقانه سینه به آتش ستم می زنم
خاکسترم را بنگر چنان ققنوس زنده می شوم پرمی زنم

ای دژخیم از مرگ من خوشحال نشو
برمی خیزم مثل شهاب به آسمان سر می زنم
باجمع عاشقان وطن دراین شهردژ شرف
شعله ورم  به  آتشت شرر می زنم
چونان ققنوس شرر زار ایستاده توی آتش  پرمی زنم

ای پس فطرت من را بشناس من یک زنم
به بنیان ارتجاعیت آتش می زنم
ای عمله روح پلید شیطان آتش فتنه برافروز
سیاوش وار درآتشت قدم می زنم
آری ققنوسم من ایستاده ام سرزنده و پرشورتر پرمی زنم

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر