۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

آخه من کجا مردم کجا قبولم کن عظما جون


 گفتم عظما نوکرتم   رسوا ام  رسواترم نکن فائزه را به زندان نبر محسن مرا به بند نکش من خود سالیان سال است همه را از برای نظام به بند کشیدم عظماجون به من مارک دزد بزرگ نزن مرا از نظام طرد نکن هر کاری خواستی برایت میکنم به همه میگویم عظمای ما انتخاب شده ازطرف خدا است نظام ما مقدس تراز نظام پیغمبر است هر چقدر میخوای بکش من شهادت میدهم  کشتن  ثواب است بگذار در کنارت باشم عظماجون عاشق خط و خال گدایت باشم عظما جون  یک نمره موقت جمعه بازار برایم بده عظماجون  یک صفای به روح پلید آقایم بده عظما جون آخه من کجا مردم کجا قبولم کن عظما جون ایران مال تو باشد عظما جون من درخدمت تو باشم عظماجون مثل گذشته بکشیم و تجاوز بکنیم عظماجون درد من ملت نیست عظماجون من میخواهم امام جمعه بشم عظماجون خواهش میکنم عظماجون مرا ببخش اشتباه کردم هیجان زده شدم عظماجون مرا ببخش مرا رد صلاحیت کن عظماجون تا رسواتر نشوم بگذار برای این امت همانطور از برای نظام قهرمان آزادی  بمانم عظماجون
خانباباخان








ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر