۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

پیام مهدی خزغلی به صدای آمریکا از ارتفاع سی هزار پائی


PDF Print
Monday, 10 October 2011 23:37
Sam Aghaei, 10 Oct. 2011
همانطور که گفتم من هیچگاه ایران را ترک نخواهم کرد و اوین را با هیچ نقطه ای از دنیا عوض نمی کنم مگر استودیوی صدای آمریکا در دوبی. از کامبیز عزیز در برنامه پارازیت و همکاران خوبتان در برنامه "روی خط" ممنونم. از دهقانپور پوزش میخواهم که نتوانستم در برنامه افق شرکت کنم. انشاءالله پس از دستگیری مجدد و اعتصاب غذا و سپس آزادی، دوباره خدمت دوستان میرسم و از خجالت دهقانپور عزیز نیز در میآیم
-------------------------------------------------------------------------------------------
مهدی خزعلی که برای مصاحبه با صدای آمریکا به دوبی رفته بود هنگام بازگشت به کشور و از ارتفاع سی هزار پائی به رامین عسگرد پیام فرستاد:
آقای عسگرد عزیز، ازاینکه دو برنامه صدای آمریکا را به من اختصاص دادید ممنونم. شنیدم که همزمان با پخش مصاحبه های من چند نفر از کارمندان تلویزیون را اخراج کرده اید. من فکر میکنم که چه شما در آمریکا و چه ما در ایران بایستی گرایشات تند رو را به حاشیه ببریم تا  راه را برای دوستی و تفاهم بین دولت های ایران و آمریکا فراهم شود. اقدامات چند ماهه گذشته شما در صدای آمریکا به همان اندازه مورد رضایت رهبر معظم انقلاب است که مصاحبه های من بر علیه احمدی نژاد.
همانطور که قبلا گفته بودم من هیچگاه ایران را ترک نخواهم کرد و اوین را با هیچ نقطه ای از دنیا عوض نمی کنم مگر استودیوی صدای آمریکا در دوبی. به کامبیز عزیز در برنامه پارازیت و همکاران خوبتان در برنامه "روی خط" مجددا سلام برسانید و بگوئید که انصافا من را شرمنده کردند.
از آقای دهقانپور نیز پوزش میخواهم که نتوانستم در برنامه خوب افق شرکت کنم. انشاءالله پس از دستگیری مجدد و اعتصاب غذا و سپس آزادی، دوباره خدمت دوستان خواهم رسید و از خجالت دهقانپور عزیز نیز در میآیم.
با احترام، مهدی خزغلی

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر