۱۳۹۰ مهر ۲۰, چهارشنبه

بله باید با جلاد خیلی جدی تر از اینها بود

  این این بار نه بن لادن بلکه بن خامنه ای میخواست آمریکا را به خاک و خون بکشد . آخوند از یک طرف در آمریکا با پول نفت ملت ایران  کارکنان صدای آمریکا را پاکسازی میکند و از طرف دیگر باز با پول ملت ایران میخواهد خاطرات ننگین گذشته خود را با بمب گذاری در آمریکا در ذهن همه زنده کند و نشان دهد که توان کشتن و ترور را دارد .  ولی شکر خدا که قبل از اینکه انسانهای بی گناه با بمبهای ولایت نشان تکه پاره بشوند این عمل تروریستی لو رفت و به موقع جلویش گرفته شد .بله باید با جلاد خیلی جدی تر از اینها بود وگرنه شکست حتمی است.

       
پس ای دوستان و یاران بیاید ما هم کاری بکنیم. خیلی جدی تر از گذاشته . این چند روزه فکرمیکنم که همه در جریان هستید  که.  در صدای آمریکا یک کودتا شده است .

 با اجازه من نظرم را در مورد این موضوع بیان میکنم .قبل ازهمه چیز ما ایرانیان دور  از وطن درقدم اول باید ببینیم که چرا ترک وطن کرده ایم  و به کشورهای مختلف پناهنده شده ایم ؟ و قبل از همه چیز باید این را قبول کنیم که از دست یک رژیم جنایتکار و ضد بشر مجبور شد ه ایم که وطن خود را رها کنیم و پناهنده  کشورهای مختلف شویم.
 .
(یاد دکترغلامحسن ساعدی بخیر . پناهنده باید شخصیت خود را بشناسد و بفهمد که برای چه پناهند نامیده میشود. من شخصأ پناهنده ای  میشناسم که ازاعدام فرار کرده و 38 روز درکوه ها و بیابانها ده ها بار تا دم مرگ رفته تا بتواند  ازایران تا به ترکیه خودش را برساند ولی خوشبختانه توانسته که به دفترسازمان ملل برسد و درخواست پناهندگی کند.

. و بازشخصأ  پناهنده ای میشناسم  که مثل مهدی خزعلی سوارهواپیما شده و ازارتفاع  سی هزارپائی به دوستان خود در صدای آمریکا پیام میدهد و دو سه روز بعد نیز در برنامه صدای آمریکا ظاهر میشود و با تمام بی شرمی از ولایت فقیه نیز حمایت میکند و از این گلایه  میکند که امام را بد نام کردند . خمینی جلاد ربا پیغمبر مقایسه میکند و بزرگترین آرزویش نیز ساختن زندانهای خوب در دولت بعد از احمدی نژاد است !

خوب این هم پناهنده است ! تازه خط کثیف مماشات این را بهتر از پناهندگان واقعی  تحویل میگیرد.
! .
یک تعداد هم هستند مثل تریتا پارسی و هوشنگ امیراحمدی و رامین عسگرد و رسول نفیسی ... یک پایشان در بیت ولایت فقیه است یک پایشان در کاخ سفید. آیا بنظر شما ایرانیان ضد رژیم این  شرم آورنیست؟ کجا رفته اون شخصیت پناهنده واقعی؟  پناهنده به چه کسی میگویند ؟ قضاوت با شما دوستان عزیز.
 .
  واما برگردیم به اصل موضوع .  دوسه روز است که ما شایعات مختلفی را  از اینطرف و آنطرف می شنویم. که یک پاکسازی درصدای آمریکا شده است . ،بنظرم  بهتر بود که این دوستان اخراجی یک اطلاعیه ای یا توضیح عمومی می دادند تا همه  می فهمیدیم که ماجرا چیست. به اعتقاد من اگر گره گاه اصلی ماجرا را در نیابیم، به بیراهه خواهیم رفت. در این چند روز گاه گاه شنیده ایم که فخر آور عامل اصلی این اخراج ها بوده که من شخصا به هیچ وجه نمی توانم این دلیل را بپذیرم. چرا ؟ اگر ما در این جریان که یک مماشات بی شرمانه است عاملین اصلی این را ول بکنیم به یقه یک جوان که به هر دلیل با این دوستانمان اختلاف داشت بچسبیم گمراه خواهیم شد .

 مسأله تنها صدای آمریکا نیست در اینجا دارند سر یک ملت را میبرند . باید کاری کرد .اصلأ  فخر آورکیست که ما آن  را عامل اصلی بدانیم؟، اگر ما این کار را بکنیم بنظرشما آیا خواست خود خامنه ای جلاد و نوچه هایش  رامین عسگرد و نایاک و پس مانده  های جریان ایران گیت در وزارت خارجه را بجا نیاورده ایم؟

 باید کاری کرد که خط مماشات را از این کارهای زشتش پشیمان کنیم و چنان خواهیم کرد.

ولی باید اول آقایان جمشید چالنگی و احمد باطبی و کیانوش سنجری و کوروش صحتی  بیایند و  ظلمی را که بهشان شده با مردم در میان بگذارند و از مردم کمک بخواهند . آن وقت است که کاری میکنیم  که کارستان باشد.

این جریان از اینجا شروع شد که سجادی از مدیریت کنار رفت و  جناج مماشات چی وزارت خارجه فرصت را غنیمت شناخت تا نفر خود را بر راس صدای آمریکا بنشاند.
.  
ایمیلهای عسگرد با تریتا و نزدیکی وی با نایاک در جریان دادگاه آقای داعی بدست آمده است. سیامک دهقانپور که برنامه افق را تهیه می کند اساسا بدرخواست نایاک به عنوان مجری نشانده شد و اولین برنامه مصاحبه با تریتا پارسی  را انجام داد که از تخریب نایاک در افکار عمومی بعد از گزارش معروف واشنگتن تایمز بکاهد.

قرار بود که جوانمردی این کار را انجام دهد اما نایاک اصرار داشت که دهقانپور مجری باشد و بعد از آن هم افق، افق شد و خدمات شایان توجه اش را به خط مماشات و نایاک رساند. آقای چالنگی هم تنها کسی بود که آقای داعی را به صدای آمریکا دعوت میکرد . تهدیدات صدای آمریکا توسط سیامک نمازی، رئیس و شریک تریتا از تهران را که از یاد نبرده اید. اکنون باید لااقل در ذهن افرادی که در این متن را میخوانند، تردیدی نباشد که خطی که اکنون صدای آمریکا با رامین عسگرد در پیش گرفته بدون شک یکدست کردن این رسانه به نفع خط مماشات است.

در قدم اول هم باید دوستان اخراج شده بصورت عمومی نظر خود را مطرح کنند. والا کسی   نمی تواند  دایه مهربانتر از مادر باشد. البته ما تحلیلهای خود را ارائه می دهیم اما جا دارد که این عزیزان نیز پا پیش بگذارند. فکر نمی کنم که در اوضاع کنونی این دوستان چیزی برای از دست دادن داشته باشند . همین الان دولت آمریکا یک توطئه بزرگ تروریستی را افشا کرد. در این توطئه تروریستی که از طرف دولت آمریکا کشف شده  است مستقیمأ دست رژیم در کار است . وقتی که مقامات بلند پایه آمریکا انگشت اتهام را به جانب رژیم ایران نشانه گرفتند جا دارد که این دوستان که از صدای آمریکا بجرم همکاری نکردن با رژیم آخوندها اخراج شده اند بیایند موضع بگیرند و بگویند برای چه اینها را از صدای آمریکا بیرون کردند تا هموطنانشان در جریان باشند.  در این صورت است که ده ها هزارایرانی باشرف در پشت سر این اخراجی ها قرار خواهند گرفت .

پس من یک بار دیگر از این دوستان خواهش میکنم که با مردم باشند و پیگیر حق خود باشند نه اینکه میدان را به نایاک و مهره های رژیم بدهند و خود نیز سکوت بکنند . بنظرم باید داد زد.  زمان داد زدن است نه سکوت . اگر واقعأ ما ضد این رژیم ضد بشر هستیم پس باید با نیروی ضد رژیم متحد بشویم  در یک صف بایستیم و پناهنده ی وقعی و وطن پرست را از پناهنده های دو پاسپورتی جدا بکنیم.  صفها باید مشخص بشوند والا هیچی عوض نخواهد شد و رژیم در خارج نیز برایمان حکومت خواهد کرد. 
 آیا این شرم آور نیست  که ما نتوانیم از مخالف سرسخت این رژیم با صدای بلند حمایت بکنیم؟ زنده با ایران زنده باد اتحاد ما  برای سرنگونی رژیم ضد بشری آخوندی باتمام پس مانده هایش . خانباباخان  

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر