۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

آقای اردوغان به لانه مورچه های ولایت فقیه اسید ریخته است. هنوز از درون لانه خبری نیست






چند هفته ای است  دردی شدیدی در دل و روده ولایت می پیچد .بخصوص خامنه ای ازاین درد کشنده بسیار زجر میبرد . چرا ؟

 چون این  درد کشنده است برای کل دجالیت از خمینی گرفته تا  خامنه ای. دردی که تا به امروزسابقه نداشت . این درد در چارچوب ولایت نیست . اگر در چارچوب ولایت بود آن را جراحی میکردند و یا توابش میکردند و یا مجبورش میکردند که  عصرطلایی خمینی دجال را آرزو کند !

این درد برای خامنه ای تنها دو راه را باقی گذاشته است .  یا باید درکشورهای منطقه بخصوص در کشورهای مسلمان آشوبهای زنجیره ا ی به راه بیندازد . بخصوص در ترکیه. ویا تمام دجالیتی که از اول انقلاب  به نام صدور انقلاب به راه انداخته بودند  را جمع بکند  و درموزه امام ره برای بسیجیان و قلم به دستان مزدورش بگذارد که فقط بو بکنند.

و اما گفتم بخصوص در ترکیه  . چرا در ترکیه؟ برای اینکه این درد کشنده از سلاح یک مسلمان به بنیان ولایت فقیه شلیک شده است . ولی خامنه ای هنوز در خفا تلاش میکند که این درد را برطرف کند . با تمام توانش نیز در تلاش است که دولت دموکرات ترکیه را ارشاد کند که ازولایت فقیه پیروی کند .ولی علایم  اینطور نشان میدهد که نخست وزیر ترکیه آقای رجب طایب اردوغان این ولایت جهل فقیه را خوب شناخته است  و در صدد این است که فرق اسلام دموکراتیک را با اسلام ارتجاع ولایت جهل مشخص کند.آقای اردوغان با حرکت های بسیار حساب شده و دقیق به  این یابوی ولایت که چندین سال بود به کشورهای اسلامی می تاخت "هش " گفته است .  این "هش"  گفتن آقای اردوغان حرف پوچی نیست . پشتوانه دارد.  چطور با عملش حرف میزند و  با تکیه به عمل کردو ایمانی که به خود دارد حرکت میکند نه مثل آخوندهای دین فروش که همه چیزرا برای خودشان به اسم اسلام کردند ومیکنند .

این کارهای آقای اردوغان به خامنه ای بد جوری برخورده است ولی گفتم که هنور تلاش میکند که دولت ترکیه را هر طوری شده قانع بکند که پشت سر ولایت باشد نه جلوتر از ولایت . من شخصأ وقتی که حزب اسلامگرا در ترکیه به رهبری آقای اردوغان به سرکار آمد بسیار نگران بودم چون با گوشت و پوست حکومت اسلام خمینی و خامنه ای را لمس کرده بودم . زمانی که آقای اردوغان دولت ترکیه را تحویل گرفت هیچ چشم اندازی در کارنبود که ترکیه بتواند به اینجایی که امروز هست برسد . چون میلیاردها دلار بدهکار بود و کاملأ وابسته بود و هیچ منبع درآمدی هم نداشت و جدا از اینها یک حزب اسلامی به سرکار آمده بود  . ولی همه دیدیم که درعرض چند سال این دولت آقای اردوغان توانست  اقتصاد ترکیه  را که زیرصفر بود به دهمین اقتصاد جهان تبدیل بکند و از طرف دیگر نه میخانه بسته و نه به مشروب خورها شلاق زده است . همین الان ترکیه یکی از جذابترین مناطق توریستی جهان است . بنظرمیرسد و درواقع میشود به یقین گفت رهبری  که از بچه گی معتقد به اسلام بود وبجرم این عقیده زندان رفته بود و از کلاس اول تا دانشگاه در کلاسهای دینی درس خوانده بود نه من بلکه هیچ کسی دیگر فکر نمیکرد که اینقدردر رابطه با مسائل جامعه دموکرات باشد .

حالا من کار ندارم در ترکیه نیز یک جنگ خانمانسوزداخلی چندین سال است ادامه دارد . این به جای خود.  از قدیم گفتند صلاح مملکت خود را خسروان دانند . من حرفم این است که آقای اردوغان با کاراترین سلاح وارد میدان جنگ ولایت فقیه شده است .این سلاح اسمش این است . من مسلمان هستم . من به جرم مسلمان بودنم زندان رفته ام واز سیاست منع شده ام و الان هم معتقد به اسلام هستم ولی اجباری درکار نیست . هرکس میخواهد نمازش را بخواند و هر کس میخواهد شرابش را بخورد .

در رابطه با انقلاباتی که درکشورهای مسلمان راه افتاده است آقای اردوغان نقشی بسیار عالی را بازی میکند.  از یک طرف سفارت اسرائیل را می بندد و از طرف دیگر به انقلابیون لیبی صدها میلیون دلار کمک میکند و در قاهره به دولت انقلابی پیشنهاد دولت سکولارمیدهد و در شهرهای لیبی که هنوز در زیر آتش دوطرف است ظاهر میشود و برای ملت لیبی سخنرانی میکند و ازدولت مستقل فلسطین حمایت جانانه میکند .  از دولت نوپای تونس حمایت میکند وهمراه با زنش در میان گرسنه گان سومالی برای کمک و دلجویی از فقیرها ظاهر میشود و  بالاتر از همه اینها استانبول را تبدیل به پایگاه مخالفین بشاراسد میکند .

پس میشود گفت آقای اردوغان  به لانه مورچه های  ولایت  آب نه  - بلکه اسید ریخته است . این کار های آقای اردوغان تیرخلاصی بر  یابوی ولایت است . اما در مقابل این کار های آقای اردوغان خامنه ای چکار میکند ؟ به زبان عربی به مردم مصر پیام میدهد که حکومت اسلامی برپا کنید و مبارزین لیبی را آشوب گر و آالت دست غرب میخواند و ملت سوریه را خط گرفته از مجاهدین و یا ابرقدرتها مینامد . ازاین جانی ترین دولت  - از بشاراسد حمایت میکند وبرای سرکوب انقلابیون به سوریه پاسدار میفرستد و به عراق بمب های کشنده صادرمیکند و هر روز در کارهای داخلی عراق دخالت میکند ...

 خلاصه کلام شاهد باشید که  طولی نخواهد کشید  تا یابوی ولایت عرعرکنان به ترکیه لنگ  و لگد بیندازد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۳ نظر:

  1. "Turk milati tum layik bir milatdir va elalabad layikda galajakdir, Ne mutlu Turkum diana"
    : basbuyuk Mustafa kamal pasha Ataturk.

    پاسخحذف
  2. عاليييييي بود. حرف نداشت مقالت

    پاسخحذف