۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

دیروز خبری در همه جا پیچید ، خبر یک کودتا در رسانه




خبر این بود:" درتلویزیون صدای فاسی زبان آمریکا کودتا شده است". 

 عجب کار زشتی شده است . ولی بنظر من نباید تعجب کرد که در صدای آمریکا کودتا شده است. این کودتا ها که  بر علیه ملت ایران  از طرف مماشاتگران آمریکا و بخصوص ازطرف وزارت خارجه انجام میشود  تازه نیستند . کودتا  برعلیه دولت قانونی پیشوای آزادی ملت ایران دکترمحمد مصدق و کودتا بر علیه اپوزیسیون مردم ایران و بمباران ارتش آزادی بخش ملی ایران  از طرف آمریکایها . خوب کدام اینها قانونی بوده  که این یکی هم قانونی باشد ؟

. من کاری ندارم که الان بعد از این نوشته تعدادی مزدور و خود فروش به این نوشته من حمله خواهند کرد که چرا از مجاهدین خلق ایران اسم برده ام. اصلأ نه ناراحت میشوم و نه تعجب میکنم . چون کار مزدور مشخص است. و باید وظیفه خود را بجا بیاورد . اما من نیز وظیفه خود میدانم که واقعیت را بنویسم .هرکس هرچه میخواهد بگذارید بگوید .این نفس دمکراسی است .

واما صحبت از کودتا در صدای آمریکا بود . ما تعداد زیادی ایرانیان ضد حکومت ولایت فقیه در کشورهای مختلف از سی سال پیش یا پناهنده شده ایم و یا اقامتهای اجباری را بر گزیده ایم . برای اینکه در کشورما یک حکومت دیکتاتوری بی رحم حاکم شده است . به هیچی رحم نمیکند . نه به کارگر و نه به دانشگاهی و نه به اپوزیسیون و نه به زن و نه به روشن فکر. خلاصه همه حرمت ها را زیرپا گذاشته است . بخصوص سانسور در رسانه ها غوغا میکند. حکومت جمهوری اسلامی میلیونها دلار خرج میکند که جلوی صدای مخالفان خود را بگیرد و دکلهای سرطان زا در تمام شهرهای ایران برپا کرده است  که مردم را از گرفتن اخبار درست محروم کند. اصلا اخبار بدون سانسور بدست ملت ایران نمیرسد . اگر هم برسد باید پنجاه در پنجاه باشد .یعنی پنجاه به نفع رژیم باشد مثل همان صدای آمریکا که تا حالا همین  کار را میکرد.

ولی درد آور این است که آخوند ها به این هم قناعت نکرده اند. میخواهند صد در صد صدای آمریکا را نیز داشته باشند. من چندین بار ازمسئولین صدای آمریکا شنیده ام که صدای آمریکا برای رساندن خبرهای بدون سانسور برای ملت ایران تشکیل شده است . ولی متأسفانه همیشه فرمانش در دست مماشاتگرها بوده . من نمیخواهم از کسی اسم ببرم ولی بودند چند نفری در صدای آمریکا  که کار خبررسانی میکردند و  ضد رژیم بودند.  متأسفانه آخوندها این را هم بر نتابیدند . به صدای آمریکا نیز نفوذ کرده و در آنجا نیز کودتا راه انداختند .

سئوال از وزارت خارجه آمریکا این است  که آیا این صدای آمریکا برای سرکوب مخالفان ولایت فقیه تشکیل شده و یا برای کمک به آنها؟

دراینجا من باز مجبورم از تاریخ گذاشته بگویم .نظر خود من این است که این صدای آمریکا  به عنوان یک پل برای ارتباط بین وزارت خارجه آمریکا و رژیم آخوندها تشکیل شده است . این را عملکرد خود وزارت خارجه آمریکا وصدای آمریکا نشان میدهد . آمریکا جدی ترین اپوزیسیون ایران را که همان مجاهدین خلق و ارتش آزادی بخش ملی ایران میباشد برای به دست آوردن دل آخوند ها اول برسریک معامله کثیف در لیست تروریستی خود قرار داده است.  نزدیک به دو دهه است دست و پای دشمن اصلی آخوند ها را بسته است . بعدش نیز به این هم بسنده نکرده مستقیمأ قرارگاه های ارتش آزادی بخش ملی ایران را به درخواست آخوندها بمباران کرده است . آیا بنظر شما بمباران قرارگاه های ارتش آزادی بخش ملی ایران چه فرقی با کودتای 28 مرداد یعنی دولت مصدق بزرگ دارد؟ نظر شخصی من این است این درد آورتر از آن است که در گذاشته کردند .

خوب اگر این صدای آمریکا برای کمک به اپوزیسیون ایران بود چرا تا به حال یک نفر از این اپوزیسیون را به این صدا راه ندادند؟ جواب خیلی روشن است که چرا راه ندادند . نه تنها راه ندادند بلکه  اپوزیسیون را نیز به بندکشیدند. آیا این  درد آورنیست؟ خلاصه حرف  ملت ایران  را کی باید بزند؟ مزدوران خارج نشین رژیم و یا مخالفان واقعی این رژیم؟ اگر قرار است که اپوزیسیون واقعی ملت ایران را همچنان در لیست کثیف تروریستی نگهدارند بهتر است که صدای آمریکا نیز در دست مزدوران رژیم باشد و من مطمئنم که آن خبرنگاران و گویندگان باشرف که در صدای آمریکا کار میکردند بیکار نخواهند ایستاد صدایشان را رساتر خواهند کرد .

این را هم بگویم  که ببینید دوستان و یاران و تمام آزادی خواهان ایران. چه خوشتان بیاید و چه نیاید اول باید اسم مجاهدین خلق ایران را از لیست تروریستی آمریکا دربیاوریم. (میگویند وقتی که نیروهای هیتلر به دروازه های استالینگراد رسیده بودند خبر را به مائو دادند مائو گفت اگراستالینگراد بیستت شکست هیتلر از دوازه استالینگراد تا قلب برلین خواهد رفت و چنان شد امروز نیز مجاهدین در مقابل مماشاتگران و رژیم ضد بشری ایستاده اند ما باید کمکشان کنیم) این یعنی پیروزی همه آنان که ضد رژیم بوده و هستند . مجاهدین تنها گناهی که کرده اند 25 سال پیش ارتش آزادی بخش ملی را تشکیل داده اند.  همان کار را امروز خود دولت آمریکا و دولتهای غربی در لیبی و در جاهای دیگر با پول خودشان انجام میدهند !  بعد از درآمدن اسم مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا ما توان این را خواهیم داشت که صدای آمریکا را تبدیل به صدای ملت بزرگ ایران بکنیم . به این نکته ایمان داشته باشید .

زنده باد ایران .زنده باد مقاومت ملت ایران .مرگ بر خامنه ای .

خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر