۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

باید متحد شد و در این دکان های ولایت مدار را گل گرفت






خطرناک ترین دشمن بشر ولایت فقیه است.

ولایت فقیه  به هیچ چیزی رحم نکرده و نمی کند. ولایت فقیه یعنی نابود کننده و ویرانگر. به معنی واقعی اگر بخواهیم این هیولا را معنی کنیم یک آفت و یک خوره است که به اسم ولایت فقیه به جان ملت ایران افتاده است .
ولایت فقیه نه به انسان و نه به فرهنگ و نه به زمان به هیچ چیزی رحم نمیکند  و شرم هم ندارد . دست و پای انسان را میبرد بعد میگوید عدالت را اجرا کردیم ! در قرن بیست و یکم که به کره ماه توریست میبرند این ها از فلسفه هزاران سال پیش استفاده میکنند . در واقع میشود گفت ننگ زمان هستند و لکه سیاهی بر پیشانی دنیای متمدن هستند .

آیا ملت ایران کم بها دادند ؟ و یا با این رژیم مبارزه نکردند ؟ و یا اینکه تسلیم این ولایت شدند؟   ملت ایران بالاترین بها را دادند و مبارزه را کردند و تسلیم هم نشدند . در سخترین شرایط ازهمان اول تا به امروز مبارزه کردند و بهایش را نیز دادند . در اینجا بنظرم جای سئوال است  که پس چرا نتوانستند این رژیم را سرنگون کنند؟ این سئوال بسیار درستی است باید همه به این سئوال جواب گو باشیم.  نمیشود گردش کرد باید خیلی جدی و با منطق جواب داد .

(میگویند زمان مشروطه ستار قره داغی در راسته کوچه راه میرفت ژنرال تزار ستار قره داغی را دید و از مردی دیگر نام او را پرسید. منظورش ستارقره داغی بود.  مرد در جواب ژنرال گفت اسمش ستار است بهش میگویند ستار قره داغی . بعد مردی از ژنرال پرسید که برای چه اسم آن مرد را پرسیدید؟ ژنرال گفت وقتی که گام برمیداشت تنم لرزید بخاطر همین پرسیدم . فکر کردم که یک شخصیتی است . بله حق با ژنرال تزار بود که تنش بلرزد و شناختش نیز درست از آب درآمد او ستارقره داغی را با یک دید شناخته بود که چقدر در مبارزه جدی است . همان ستار قره داغی را ملت ایران بهش لقب سردار ملی و ستارخان را دادند . میگویند خانم خانه داری بود به اسم زینب که خودش انجمن براه انداخته بود از زنان برای مجاهدان ستارخان پول جمع میکرد . ملت ایران بعدأ به آن خانم لقب زینب پاشا را دادند . یا آقایی به اسم حاجی میرزا مهدی بود که آن موقع  از پولدارهای تبریز بود هر وقت که میشنید مجاهدان ستارخان پول و هزینه جنگیدن را ندارند کلاهش را بر زمین میکوبید و  داد میزد که مگر حاجی میرزا مهدی مرده است که مجاهد تفنگ برای جنگیدن نداشته باشد؟)...

(ویا زمان پیشوای آزادی دکترمحمد مصدق که تنها آرزویش این بود که ملت ایران سرفراز و آزاد زندگی کنند . میگفت ملت ایران هرگز به شرایطی که با استقلال  اقتصادی و سیاسی و با شرافت ملی آن سازگارنباشد تن در نخواهد داد . درآبان ماه 1330 مصدق درسازمان مللی متحد درنیویورک از منافع ایران دفاع کرد او خطاب به مردم جهان گفت که برسی ملی شدن صنعت نفت ایران در حوزه اختیارات شورای امنیت سازمان ملل متحد  نیست بنابرتمام شواهد. هاری ترومن رئیس جمهورآمریکا شیفته جسارت مصدق بود او از مصدق به گرمی استقبال کرد و او را سیاستمدار وطن پرست خواند البته  این احترام دوطرفه بود . رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر ایران برای یک دیگر احترام متقابل قائل بودند . حالا بگذریم که تعدادی مزدبگیر این مرد بزرگ را نیز خائن به وطن خواندند .چرا؟ چون یک هدف داشت  و آن هم سربلندی ملت ایران ب.د. مصدق در دوران نخست وزیری نیز هیچ حقوقی دریافت نکرد و هر چه هم که داشت به دو خیریه داد) ....
از این مردان و زنان در تاریخ ایران کم نداشتیم و کم نیستند.

همه میدانیم که الان در تمام کشورهای منطقه ملتها از دست دیکتاتورها به خیابانها آمدند و انقلاب کردند و میکنند . اگر همه این دیکتاتورها را جمع بکنیم اندازه یک در صد ولایت فقیه نخواهند شد. ولایت فقیه را نمیشود با حسنی مبارک مقایسه کرد ، خمینی و پسمانده هایش را میشود با خود فرعون مقایسه کرد .  من این را در نوشته هایم زیاد بیان کرده ام.  اگرخامنه ای جلاد احساس کند که دارد سرنگون میشود باورکنید ملت ایران را در خیابانها به توپ و خمپاره خواهد بست.  به این شک نداشته باشید . خوب راه چیست و چکار باید کرد و آیا این ملت محکوم به  ظلم ولایت است ؟ خلاصه آزادی را چطور میشود بدست آورد ؟ این ها سئوال های هستند که باید کرد . جواب من این است که نه . نباید در زیر ظلم زندگی کرد.  مردن هزار بار شرف دارد به این نوع زندگی کردن . باید مبارزه کرد و باید با شیخ اهریمن جنگید . چون او هر روز از روز قبل بی رحم تر  و  تک پایه تر  میشود و برای سرکوب بیشتروباسلاح های مدرن تر خود را آماده میکند. .

پس ما نیز باید در فکرخودمان و ملت مان باشیم.  هرجنگی سلاح خود را میخواهد.  مبارزه با چنین رژیمی نیز مبارزین می طلبد که از همه چیزگذشته باشند . یک تعداد هستند هنوز دانسته و یا ندانسته میگویند باید به مرور در چارچوب همان رژیم آزادی را بدست بیاوریم و نباید بیش از این بها بدهیم! یعنی می فرماید چند دهه دیگر ما باید زیر پرچم ولایت فقیه باشیم که هر وقت دلش خواست مردم را سوار الاغ  بکند و درخیابانها بگرداند و هر وقت دلش خواست شلاق بزند و تجاوز بکند تا این زمان طی بشود! .

 یک تعداد هم هستند  که علنأ از ولایت فقیه حمایت میکنند و تمام رسانه های فارسی زبان نیز دراختیار اینها است .  اینها شرم را خورده اند و حیا را  سر کشیده اند.
 .
 درتمام کشورهایی که دیکتاتورها حاکم هستند اولین نفراتی که پا به میدان  مبارزه میگذارند از قشر تحصیل کرده هستند و آنها بقیه را به مبارزه تشویق میکنند .  ولی تحصیل کرده های ما نه تنها این کار را نمیکنند بلکه  از این وحشت دارند که حتی دیگران نیز نباید آزادی این را داشته باشند که  با رژیم ضد بشر مبارزه بکنند . تازه هر یکی هم یک اسم یدک میکشد استاد دانشگاه در آمریکا مثل هوشنگ امیر احمدی و یا رسول نفیسی ... و یا متخصص حقوق بشر خانم الهه هیکس . و یا آخوند  کدیور که یک شبه پوست انداخت و  مدره شد و شب بعدش دوبار پوست انداخت سبز اللهی شد.  زیاد طول نکشید  که دوباره به یاد امام دجالش به چارچوب ولایت برگشت  و دست به دامان آمریکا شد که نباید مجاهدین را ازلیست تروریستی دربیارید . زخمهای 28 مرداد ملت ایران تازه خواهد شد!  عجب رذلند !  اینها برای سرپا نگهداشتن این رژیم جنایتکار تلاش میکنند. مگر خمینی نبود  که میگفت خوب شده مصدق از استعمار سیلی خورد؟ . و یا تریتا پارسی  که در سایه دلارهای بی زبان مردم ایران  در امریکا صاحب  مقام شده و فکرمیکنم در تصمیم گیریهای دولت آمریکا هم شرکت میکند ! عجب دنیایی است عزیز  ...

 خلاصه اینها مشتی وطن فروش و فرومایه بیش نیستند. اینها انگلهایی جلوی پای مبارزین هستند  که باید کنارشان زد وچنان نیز  خواهد شد...

 اما در بالا گفتیم که حکومت آخوندها ننگی  بر پیشانی جامعه متمدن است.  شاید برای کسی روشن نباشد ویا بگوید حکومت آخوندی به جامعه متمدن چه ربطی دارد ... بله جامعه متمدن شریک آخوند های خونخوار است.  درطول حکومت ننگین آخوندها همیشه کارشان این بوده که نیروی مخالف آخوندها را در محدودیت نگهدارند ویا حتی بمبارانش بکنند و در لیستهای کثیف معامله بگذارند ... رابرت گیتس در یک مصاحبه گفت من خودم شخصأ سی سال است با این رژیم درحال مذاکره بودم نتوانستم یک مهره از درون این رژیم پیدا کنم! عجب سی سال آن هم پر از خون هر روزش برابر با تعداد اعدام بود نه یک سال نه دوسال و نه ده سال سی سال ! پس پیشانی اینها نیز همان اندازه آخوندها سیاه است .

فکرمیکنم همه درجریان هستید که  الان  خامنه ای دست به کارهای دیوانه وار میزند.  مثلأ به کنارزدن رفسنجانی و خاتمی و به زندان انداختن  موسوی و کروبی  و آخرش هم  مخالفت بااحمدی نژاد . واقعا چه خبراست ؟  آیا خامنه ای  این کارها را از  موضع قدرت میکند؟ چه شده که خامنه ای تلاش میکند که همه چیز در دست خود بگیرد؟
برای اینکه خامنه ای خیلی باهوش است و میداند  چه میکند.  خامنه ای نمیخواهد با مردم کناربیاید.  پس خودش را آماده میکند برای سرکوب . اگر یادمان باشد وقتی که جوانان مصر عکس های خامنه ای را کنارعکس حسنی مبارک گذاشته بودند و در شعارهایشان از قیام مردم ایران حمایت میکردند خامنه ای خوب داشت این صحنه ها را میدید  با این همه آمد  و مستقیمأ به مردم مصرپیام داد که ولایت فقیه و دولت اسلامی تشکیل بدهید در واقع این خود کشی سیاسی بود برای خامنه ای . خود خامنه ای  نیز میدانست ولی بقول ملا نصرالدین اگه بگیره ... بله دوستان و ایرانیان عزیز باید ما نیز متحد بشویم و خودمان را برای سرنگونی تمام ولایت فقیه آماده بکنیم این یکی از محورهای اساسی سرنگونی این رژیم است ...

 بعد از سرنگونی بشار اسد بنظر شما نوبه خامنه ای نیست؟ پس نباید درنگ کرد هر کس با آرمان خود و با عقیده خود و با هویت سیاسی خود باید امروز قدمی بردارد . روز روز متحد شدن برای آزادی ایران است . در بالا از ستارخان و دکتر محمد مصدق فاکتهای آوردیم امروز درست همان روز است که باید مثل آنها و مجاهدان آنها تنها هدفمان این باشد که دیکتاتور را سرنگون کنیم.
.
 الان بیش از سی سال است که رژیم آخوند ها دربی رحمانه ترین شکل مجاهدین خلق ایران را سرکوب کردند و قتل عام کردند و از جامعه متمدن نیز کمک گرفتند برای سرکوب مجاهدین.  این یک واقعیت است که  سی سال است که تمام امکاناتشان را به راه انداخته اند برعلیه مجاهدین . چه پولهایی که برای سرکوب مجاهدین از کیسه مردم ایران رشوه ندادند خلاصه کلام آخوندها از مجاهدین میترسند  و خیلی هم می ترسند : مصاحبه بچه آخوند مهدی خزعلی دوسال پیش با صدای آمریکا : مهدی خزعلی: وقتی که امام فوت کرد تمام سلاح های تازه وارد شده را که درجنگ هم استفاده نکرده بودیم  آماده کردیم همه ای مان آماده باش شدیم گفتیم الان مجاهدین می آیند"  . ترس را نگاه کنید ا که زیک طرف باتمام توان میگویند مجاهدین را کشتیم تمام شدند و نیستند ودرپشت پرده ازترس مجاهد بخود میلرزند... .

خوب این هم که به کسی پوشیده نیست که مجاهدین مبارزین بی همتایی هستند.  تاریخ چنین مبارزینی را برخود ندیده است .  برای اینکه همه چیزیشان برای مبارزه است و بس .
 ن در اینجا شاید برای کسی سئوال پیش بیاید که خوب تا حالا چه کار کردند.  باید گفت همین که سی و دو سال در برابر خونین تریم اشکال سرکوب آخوندی  مقاومت کردند و هزاران ضربه نابود کننده خوردند ولی مثل کوه ایستاده اند و حرف خود را عوض نکردند نشان میدهد که  میشود روی آنها حساب کرد . مجاهدین فهمیده دارند مبارزه میکنند  و فرصت طلب نیستند . این کلام خود آقای مسعود رجوی است که گفت من وظیفه ام این است که این رژیم را سرنگون کنم . بعد از سرنگونی این رژیم من در هیچ کار دولتی دخالت نخواهم کرد . کسانی که مسعود رجوی را میشناسند می دانند که او حرفش حرف است  و بهای تک تک گفته هایش را پرداخته است.

پس باید تمام نیروهای وطن پرست در یک محور جمع بشوند وبه جاسوسان مزدبگیر ولایت امان ندهند  و کار آخوندهای جنایتکار را  یک بار و برای همیشه تمام کنند .  یادمان هست که آخوند یونسی وزیراطلاعات رژیم چند سال پیش گفت ما چندصد هزار نفراطلاعاتی در سراسر دنیا داریم؟ یونسی  راست میگوید.  تمام رسانه های خارج کشوردر دست رژیم و مزدورانش است حتی توی اینترنت تحمل یک مقاله مخالفین نظام مقدس ولایت را ندارند.  افسار پاره میکنند که چرا این مقاله بر علیه ظلم نوشته شده و چرا از مجاهدین خلق ایران اسم برده شده.  بی شرمی را میبینید؟ تمام رسانه ها را میخواهند شریعتمداری بکنند بنظرشما این ننگ نیست  که ما چشمانمان  را بر اینها  ببندیم؟

ما ایرانیان  خوب میدانیم که  تنها گناه مجاهدین این است که مجاهدین با  آخوندها نساختند و کنار نیامدند و کمر به نابودی این نظام جهل بستند  و بهای آن را با زندگی خود پرداختند. پس چرا ما امروز با صدای بلند از مجاهدین حمایت نکنیم؟ امروز این وظیفه هر ایرانی ضد آخوند است که از این سازمان حمایت بکند و باهاش متحد بشود برای آزادی ایران از چنگال خونین ولایت ..
.
اگریادتان باشد آمریکا با سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادی بخش ملی ایران قراردادی را امضا کردند و تعداد زیادی سلاح و مهمات از مجاهدین تحویل گرفتند و در آن قرارداد نوشته شده که ارتش آزادی بخش ملی ایران  به طورغیر قانونی مسلح نخواهد شد . فکر میکنم که در جریان هستید که  چند ماه پیش در فرانسه یک دادگاه بالا حکم داده است که تمام کارهای ارتش آزادی بخش ملی ایران قانونی بوده و هیچ یکی از حرکت های این ارتش غیر قانونی نبوده و درست کارش مثل ارتش خود فرانسه در زمان ژنرال دوگل بوده است . پس چرا امروز ما با صدای رسا از آمریکا نخواهیم که به قراردادخود با ارتش آزادی بخش ملی ایران عمل بکند؟ این یک کار قانونی است برای نجات یک کشوری که از طرف جانی ترین حکمرانها اشغال شده است...

ایرانیان آزاده و ضد رژیم  ولایت مطلقه فقیه

زمان زمان برخاستن است در راستای سرنگونی.  این رژیم عمرننگینش را کرده است . باید تمام دکان های ولایت مدار را به گل  گرفت . زمان سرنگونی  این رژیم جهل  رسیده است پس برخیزیم دست همدیگر را بگیریم  و برای برقراری یک ایران آزاد و سکولار و پابند به حقوق انسانها و بیانیه حقوق بشر حرکت کنیم . مرگ بر خامنه ای جلاد لعنت بر خمینی .
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۲ نظر:

  1. 1-تو ايران نسل مذهبي و متعصب و جاهل هنوز هستند و زياد هم هستند
    2-ايرانيان امروزي چه داخل و چه خارخ علاقه اي به وطن ندارند هر قومي بانگ منم و جدايي براي خود مي زندوقوم ديگر را تمسخر مي كند
    3-مردم امروز ايران فقط به منافع خود مي انديشد
    4-ايراني امروز نه مي داند تاريخ نياكانش چگونه بوده (مثلا سوال همين ساده "شاهنامه چيست؟" )و نه مي داند به چگونه كساني امروز دل بسته است
    5-هنوز فكر مي كنند كه با ريسمان پوسيده دين و به كمك به اصطلاح روشنفكران مذهبي مي توانند از اين چاه تاريك بيرون آيند
    هنوز حالا حالاها كار دارند با ما و ما حالا حالا ها جا داريم تا بفهميم و بخود آييم

    پاسخحذف