۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

محسن رضایی: شعار «امروز غزه، فردا فلسطین» را در سراسر ایران طنین انداز کنیم




محسن رضایی:

شعار «امروز غزه، فردا فلسطین» را در سراسر ایران طنین انداز کنیم

از بعد سیاسی، نبود ایران در معادلات و مبارزات ملت فلسطین، ضربه ای جبران ناپذیر به سیاست خارجی ایران و منافع ملی ماست و از بعد اعتقادی و اسلامی نیز وظیفه ما حكم می كند كه از ملت فلسطین پشتیبانی كنیم و بی توجهی به مسأله فلسطین، یك گناه بزرگ تلقی می شود/ اگر ما به این مسأله انسانی بی توجهی كنیم، ارزش ها زیر پای گذاشته می شود و اخلاق و انسانیت می میرد.


كدخبر: ۱۱۷۷۳۹

تاريخ: ۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۱

در آستانه روز قدس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد که شعار «امروز غزه، فردا فلسطین» توسط گروه عظیم راهپیمایان در سراسر ایران طنین انداز شود.


به گزارش «تابناک»، دکتر محسن رضایی در گفت وگو با rezaee.ir تصریح کرد: حمایت ملت و دولت ایران اسلامی از ملت فلسطین از جنبه انسانی، اعتقادی و سیاسی مورد توجه است.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان این که امروز مهمترین مسأله منطقه و جهان اسلام، فلسطین است، تصریح کرد: با بی تفاوتی به این موضوع مهم، بزرگترین فاجعه انسانی رقم می خورد.


وی ادامه داد: بی تفاوتی به مسأله فلسطین، نه تنها با اعتقادات ما جور درنمی آید، بلكه با عقلانیت و منافع ملی ایران نیز سازگاری ندارد.


رضایی در تشریح ابعاد این موضوع گفت: از بعد سیاسی، نبود ایران در معادلات و مبارزات ملت فلسطین، ضربه ای جبران ناپذیر به سیاست خارجی ایران و منافع ملی ماست و از بعد اعتقادی و اسلامی نیز وظیفه ما حكم می كند كه از ملت فلسطین پشتیبانی كنیم و بی توجهی به مسأله فلسطین، گناه بزرگی تلقی می شود.


وی همچنین خاطرنشان کرد: از نظر انسانی و حقوق بشر نیز ما وظیفه داریم كه از ملت فلسطین حمایت كنیم، چرا که جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها، بیش از پنجاه سال، مردم فلسطین را هر چند مدت یك بار قتل عام می كنند.


محسن رضایی با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) و قیام عاشورا برای جلوگیری از مرگ ارزش ها و نابودی انسانیت بود، تأکید کرد: اگر ما به این مسأله انسانی بی توجهی كنیم، ارزش ها زیر پای گذاشته می شود و اخلاق و انسانیت می میرد.


وی در ادامه این گفت وگو از انتفاضه سوم و نهضت بین المللی ضد صهیونیستی یاد کرد و اظهار داشت: امروز شكستن محاصره غزه و كمك رسانی به مردم مظلوم آن، در حكم انتفاضه جدیدی است؛ یعنی یك راهکار مشروع و قانونی برای آزادیخواهان جهان پیدا شده است كه یك مبارزه جهانی ضد صهیونیستی را شكل بدهند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: انتفاضه سوم فلسطین، جهانی سازی مبارزه با صهیونیستهاست و این كار با حركت شصت كشتی غذا و دارو به سوی غزه آغاز شد.


وی ادامه داد: ملت و دولت ایران كه تاكنون و در هر دو انتفاضه گذشته پشت سر ملت فلسطین بوده اند، باید در این انتفاضه سوم نیز شركت فعال داشته باشند.


رضایی تأکید کرد: دولت ایران نباید واهمه ای در حمایت از این حركت جهانی داشته باشد. ملت های جهان می توانند با این شعار كه «امروز غزه، فردا فلسطین»، یك بار دیگر كشتی ها، كامیون ها و یا هواپیماهای خود را برای كمك رسانی به مردم محاصره شده غزه راه بیندازند و ملت و دولت ایران، می توانند پیشگام این نهضت باشند.


محسن رضایی در پایان اظهار داشت: امیدوارم ملت ایران در راهپیمایی بزرگ روز قدس كه ابتكار امام بزرگوار (ره) بوده است، شركت گسترده ای داشته باشند و امیدوارم شعار «امروز غزه، فردا فلسطین» در سراسر ایران طنین افکن شود.دوستان تعجب نکنید که امروز خامنه ای جلاد با به رسمیت شناختن دولت فلسطین مخالفت میکند . اصلآ این رژیم ضد بشر فلسطین را مال خود میداند این سبزوار رضایی 13 ماه پیش این حرفها را زده است بعضی دوستان شاید فکر بکنند که این موضوع گیری خامنه ای جلاد تازه است نه اینطور نیست از زمان خمینی ملعون این رژیم کمر به نابودی فلسطین بست هنوز هم ادامه دارد هروقت لازم باشد مثل گرگهای هار به ملت ستمدیده فلسطین ضربه زدند و میزنند در واقع میخواهند که فلسطین یا مال این ها باشد و یا اصلأ نباشد لعنت بر خمینی که در تمام منطقه تخم نفاق را کاشت و به جهنم رفت

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر