۱۳۹۰ مهر ۲۵, دوشنبه

نه تنها سرمایه گذاری چندین ساله ولایت بلکه ریش ولی فقیه نیزسوخت



ترور در آمریکا آنهم از طرف  یک  باند قاچاقچی حرفه ای که کارش قاچاق است!

به هر کسی بگویید خنده اش میگیرد.  تازه اگر این ترور موفق میشد  و میگفتند  خامنه ای در پشت این ترور بود باز خنده دارتر میشد .  کسی باور نمیکرد  که یک قاچاقچی مکزیکی بیاید در چند قدمی کاخ سفید یک دیپلمات عربستان را ترور کند و تازه ولایت فقیه هم پشتش باشد. جای تعجب است .

 خیلی ها هم همین را میگویند که این شیوه ترور شبیه ترورهای گذاشته رژیم آخوندها نیست.  بازهم جای شکر دارد که نمیگویند جمهوری اسلامی ترور نمیکند . میگویند این ترور شبیه ترورهای جمهوری اسلامی نیست . و آن را به سادگی ویا شاید هم آگاهانه  رد میکنند . دلیلشان نیز این است که جمهوری اسلامی تا حالا از این شیوه برای ترور استفاده نکرده است .   باید گفت خوب بخاطر همین هم هست که دارد از این شیوه استفاده میکند  .  

 چند ساعت بعد از افشا شدن این ترور  امداد های غیبی ولی فقیه  از راه  رسیدند . آقای رسول نفیسی اولین ایرانی آمریکایی بود که در صدای آمریکا حاضر شد و  نظر خودش را در رابطه با این ترور  گفت.  نفیسی گفت نیروی قدس مستقل عمل میکند! باید به آقای نفیسی بگویم که اولأ تو مگر در درون نیروی قدس هستی که اینقدر  مطمئن میگویی که نیروی قدس مستقل عمل میکند؟ دومأ آقای نفیسی تمام کارهای نیروی قدس با فتواهای مستقیم رهبر مسلمین جهان اجرا شده و میشود . باید به این استاد حرفه ای  درخط دلالی بگویم که مغز تو کوچک تراز این است که در رابطه با کارهای پیچیده نظر بدهی! برو از آن روزی  بترس که  اسم مجاهدین را از لیست دربیاورند و جوانان ایران در مقابل رژیم جنایتکار سازماندهی بشوند .
خلاصه حرف آقای نفیسی این است  که نه خامنه ای و نه کسی دیگر از این ترور خبر نداشت ! باید گفت جناب نفیسی کار خیلی پیچیده تر از آن است که با شهادت و یا امضاء چند نفر خائن بتوان روی آن را پوشاند.  این همان آتشی است  که به ریش ولایت فقیه زده شده است  .  شخصی که میخواست این ترور را انجام بدهد دستگیر شده است بنابر این  در این باره عجله کردن کار خوبی نیست.

باز یک عده هستند  که میگویند جمهوری اسلامی تا بحال از این شیوه ترور استفاده نکرده است.  خوب درست میگویئد . ولی این را درک نمیکنند که جمهوری اسلامی نیز میتواند شیوه ترورش را عوض کند تا کسی باور نکند که جمهوری اسلامی اینکار را کرده است . آیا اگر افسر نفوذی اف بی آی در جمع این گانگسترها نبود و بعد  این ترور را افشا نمیکرد  مگر کسی میتوانست جمهوری اسلامی را متهم به این ترور بکند؟ بنظر من نه . چون هیچ ربطی به جمهوری اسلامی نداشت. اینطور به نظر می آمد که  یک باند گانگستری زده است  و رفته است . دقیقا به همین  خاطر   هم جمهوری اسلامی این شیوه ترور را انتخاب کرده است چون نمیخواهد پروندهای قبلیش دوباره رو بشوند.  از یک طرف میخواهد کار ترورش را پیش ببرد و از طرف دیگر راحت به مماشات خود با طرف حسابهایش ادامه بدهد . یعنی این اولین باری است که جمهوری اسلامی با زحمت زیاد و با خرج بیشتر ولی خیلی حساب شده تر میخواست  ماشین ترورش را به خوبی براه بیندازد.

 خلاصه جمهوری اسلامی و ولی فقیه اش  تا بحال ده ها بار اینکارها را کرده و همیشه هم لو رفته اند .  حتی خود خامنه ای   در رابطه با ترور رهبران کردها در آلمان توسط  دادگاه ( میکونوس)  متهم و مجرم شناخته  شده است . پس  منطقی است که خامنه ای نیز    که شیوه کارش را محکم تر کند و عوض کند تا  دیگر متهم به ترور نشود .

 یک عده هم در قالب ایرانیان به ظاهر ضد جنگ  به غیرت آمده اند   و پرچم صلح  طلبی را علم کرده اند  و میگویند   که این یک توطئه است.  به ایران میخواهند  حمله بکنند!  آهای بشتابید جلوی جنگ را بگیریم! 

 ببینید دوستان مماشات این عقب افتاده ها را چقدر پر رو کرده است.  خود تروریست میگوید که میخواستیم اینکار را بکنیم ولی این عقب افتاده ها میخواهند با شعارضد جنگ روی این کثافتکاری خامنه ای را دوباره بپوشانند.  در جواب اینها باید بگویم  که نه. آمریکا به ولایت فقیه حمله نخواهد کرد. نگران نباشید!  آمریکا به قرارگاه های مجاهدین که دشمن ولایت بودند و هستند حمله کرده و بمبارانشان کرده.  بخاطر ولایت فقیه  سلاحهایشان را گرفته و  بعد به ولایت خبرداده  که الان میتوانی مزدورانت را به سردستگی مالکی بفرستی به اشرف حمله بکنند و با توپ و  تانک بزنند.  مجاهدین هیچ سلاحی ندارند جواب بدهند . البته من از تاریخی  که خودمان شاهدش بودیم نوشتم.  الان یک تعداد زوزه کشان و سینه زنان به من فحش خواهند داد چرا که اسم مجاهدین را آوردم .

 بله . الان در همه جا میبینیم که قلم زنان و لابی های دلار خوار رژیم تلاش میکنند که روی این عمل کثیف تروریستی  را با شعار "آهای بیایید آمریکا میخواهد به ایران حمله بکند" بپوشانند.  باید گفت تف بر وطن فروشان.  کار را بجایی رساندند که اگر هم امریکا  به ایران  حمله کند دلیلش  اعمال  کثیف  این وطن فروشان است. باید به این باند دلاریست  گفت  خوب این شیوه ولایت نیز لو رفته است. نمیتوانید کسی را فریب بدهید .  کدام جنگ ؟ طرف اینقدر هم ساده نیست که همزمان با لورفتن این برنامه تروریستی هم وزیر خارجه اش و هم وزیر خزانه داریش و هم خود رئیس جمهورش بیایند موضع گیری بکنند.  حتمأ یه چیزی جدی تر از این  ها هست که خود خامنه ای خوب از آن خبردار است . که چندین بار به این جریان حمله کرده است . این اولین بار است که بعد از لو رفتن برنامه ترور در آمریکا خود خامنه ای وارد میدان شده است آن هم نه یک بار و نه دو بار در عرض پنج روز چهار بار خامنه ای در رابطه با این ترور موضعگیری کرده است و تعدادی دیگر از  سران این رژیم برعلیه این برنامه ترور موضعگیری کرده اند .  تا بحال سابقه نداشت که خامنه ای اینقدر دستپاچه شود. فکرمیکنم که خود خامنه ای بهتر از همه میداند که چه شده است  چون خودش در جریان است. خامنه ای  بهتر از همه میداند که چه اتفاقی افتاده است میخواهد هر طوری شده روی این مسأله را یک جوری بپوشاند .

  در آخر چند سئوال از دولت مردان آمریکا دارم .  آیا هنوز با این رژیم دنبال مماشات هستید؟  آیا زمان آن نرسیده که بجای حمایت از این رژیم ضد بشر در کنار ملت ایران باشید و از حرکت ملت ایران برای سرنگونی این رژیم حمایت کنید؟ یا باز آقای اوباما میخواهد  یک نامه برای خامنه ای بنویسد که ازش دل جویی بکند ؟ 

زنده باد ایران .زنده باد آزادی  . خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر