۱۳۹۲ بهمن ۲۷, یکشنبه

من تن فروش با شخصیتی هستم آدم فروش نیستم!


سالها پیش یک فیلم را دیدم راستش هیچ وقت فراموش نمیکنم در آن موقع اصلأ از سیاست هم هیچی نمیدونستم  در این فیلم یک زن رل تن فروشی را بازی میکرد راستش هیچ وقت فراموشش نمیکنم  یک آدم نمایی پولدار آمد به خانم تن فروش گفت من یک دشمن دارم برای خانمی یک پول کلانی داد و گفت باید با من همکاری بکنی که این را از بین ببرم خانم تن فروش پولها را به سر طرف زد و گفت من تن فروش با شخصیتی هستم  من آدم فروش نیستم . آن موقع من اینطور فکر میکردم که تن فروشی بسیار کار زشتی است  یعنی فرق  تن فروش  آدم فروش را بعد از سالها فهمیدم  وقتی این وطن فروش ها را میبینم  مثل هوشنگ امیر احمدی و این ابراهیم دلقک ...هر روز  صد بار به آن خانم تن فروش درود فرستادم 

خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر