۱۳۹۲ تیر ۳۱, دوشنبه

نمای واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی

نمای واقعی  نظام مقدس جمهوری اسلامی
ای  شب جهل از خانه ما بیرون شو .
من از علم و دانش گفتم
تو ازقرون وسطی و تاریکی ها
من از زیبایی و شادی گفتم
تو از زشتی و فلاکت
من از مهر و محبت   گفتم
تو راه اوین را نشانم دادی
من از  آزادی  انسان و عاشق  به انسان  گفتم
تو از شلاق و تخت شکنجه و تعزیر
من ازماه، ستاره و شهاب گفتم
تواز شب تیره،  تار، پلیدی و جهل
من از پرواز به آسمان علم گفتم
تو از شکستن پرو و بال، ممنوع پرواز
من از زیبایی آهوان خسته گفتم
 تو از گرگ و کفتاران درنده ،جماران
من از آزادی انسان ازهر قید و بند گفتم
تو گلویم را دریدی و سینه ام را نشانه رفتی
من از عدل و عدالت گفتم
تو از شرع و شرارت، ولایت
من از دوستی و شادی و یک ملت گفتم
تواز زنجیر و زندان،  بند و بندگی
من از زیبایی جوانان این وطن گفتم
تو از چاله  سنگسار و طناب دار
من از فردایی روشن گفتم
تو از قرن های گذشته
من از دنیایی بزرگ علم و دانش گفتم
تو از مغز پریشان و کوچک خود
من از آموختن قلم گفتم
تو از سرنیزه و شکستن قلم
من از سنگر آزادی ازدانشگاه گفتم
تو از ملا علی ده هات خود
من از قانون و قضاوت گفتم
تو از حکم و حد و فتواهای شیطانی ولی فقیه
من از بهار و باغ و باغبان گفتم
تو از برف و بوران و زمستان
من مرگ بر دیکتاتور گفتم
تو زبانم را بریدی
من از برابری زن و مرد گفتم
تو زن را مصف انسان خواندی
من از انتخابات آزاد گفتم
تو از شورای مصلحت ..و 
من از ملت بزرگ از تاریخ آن  گفتم
تو از امت همیشه در صحنه و عربده کش
من از صلح و رفاه و آسایش گفتم
توی دیوانه جنگ را نعمت خدا خواندی
خانباباخان
 

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۱ نظر:

  1. همه این حکومت یک مشت دزد و آدمکش و خائن به وسن هستند.

    پاسخحذف