۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

گلایه احمدی نژاد از آسیدعلی





 گلایه احمدی نژاد از آسیدعلی


یادتی آسید علی ؟

گاه سوارم می شدی ؟

گاه بارم می زدی؟

گاهکاهی با چوب ترم می زدی؟

گاه کرایه ام می دادی؟

یادتی آسید علی؟

چه آوازاهای برایت سر می دادم؟

نه به من جو می دادی

نه به پایم نعل می زدی

پالونم پاره بوده ( منظور کاپشنش است)

کمرم پر از زخم و خوره بوده

یادتی آسیدعلی؟

هرجا رفتم عر عر کردم

خیلی ها را مثل خودم من خر کردم

سازمان ملل را زیر و زبر کردم!

هشت سال همش،

حرفهای تو را تکرار کردم

یادتی آسید علی؟

هر چه گفتند گوش نکردم

هاله نور به  پا کردم

چه گول زدم این ملت رو

نفت رو زدم به کشتی ها

اسم شو بردم تو سفره ها

یادتی آسیدعلی؟

به هر کسی گاو میدادم

زمین و  باغ  میدادم

چه آوازهای خرکی سر میدادم

یادتی آسید علی؟

قدرت جهان شدم؟

هسته ای پنهان شدم

محبوب کودکان شدم ( منظورش همان بچه درنیویورک است)

یادتی آسید علی؟

نون و پنیر، سبزی میخوردم؟

هر کی سبز بود به اوین و کهریزک میبردم

قسم پشت سر قسم میخوردم

آزاد ترین کشوریم ما!

یادتی آسید علی؟

چه کنفرانسها می گذاشتم

همه رسانه های دنیا را جمع می کردم

جواب یک سئوال را با هزار سئوال می کاشتم

یادتی آسید علی؟

هر چه بودم از جنس تو بودم آسیدعلی

باور کن من بازم همان محمودم

بگو فقط چه کار کنم؟

قول میدهم صد تا صدتا بدار کنم

دنیایی اسلامی را بیدار کنم

یادتی باهم چه روزهای داشتیم؟؟

خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر