۱۳۹۱ شهریور ۲۰, دوشنبه

فردا هم میگویند ما در عراق دخالت نمیکنیم





هذیان گویی های سایت پاسدار سبزعلی رضایی (تابناک)

سایت تابناک تیتر زده: "نارضایتی از وجود کاباره در بغداد". مثل همیشه سبزعلی خبر سازی میکند. نوشته: "یک سایت عراقی نارضایتی برخی مراجع تقلید از وجود کاباره های شبانه ومراکزفروش مشروبات الکلی در بغداد و برخی شهرها، خبرداد."
در همین دوخط هم منبع خبر را جا انداخته و هم نام مراجع تقلید را. این مراجع تقلید هم کسی نیستند جز یک آخوند دوزاری بنام محمود شاهرودی و منبع خبر هم سایت خود سبزعلی است. حالا ببینیم سبزعلی در این خبر بسیار مهمش کدام هدف را دنبال میکند. او میخواهد نفوذ و قدرتشان را به رخ بکشد. میگوید نوری المالکی رئیس الوزراء عراق که به ایران سفرکرده بود، با رجال دینی بزرگ و در رأس آن ها «محمود شاهرودی» دیدار کرده. سبزعلی تنها به ذکر رجال دینی بزرگ هم راضی نمی شود و در رأس آنها یک آخوند خونخوار مثل محمود شاهرودی جنایتکار را بزرگ تر از همه این رجال دینی که گفته قرار میدهد. از اینکه سبزعلی این آخوند را اینقدر بزرگ میکند تعجب نکنید، در دستگاه ولایت جهل و جنایت قرار براین است که هر طوری شده آقای سیستانی را از بین ببرند و آخوند شاهرودی را به عراق صادر بکنند. با اینکه شاهرودی آخوندی عراقی است ولی این بار به عنوان رأس رجال دینی میخواهند زمینه را برای سرکوب آزادی های فردی مردم عراق آماده کنند. ببینید در این دو خط چندین بار این آخوند جنایتکار را آیت الله و مرجع بزرگ دینی خطاب میکنند. آخر آخوند خمینی صفت مردم عراق به تو چه ربطی دارند؟ به تو چه که ملت یک کشور میخواهد سکولار باشد یا نباشد؟ فردا هم میگویند ما در عراق دخالت نمی کنیم!عجبا عجبا!اینها کی هستند؟ وچه نوع طرزفکری دارند؟
بعد هم به نقل از همان مرجع بزرگ گفته: "«محمود شاهرودی»  به مالکی گفت: بغداد به یک کاباره بزرگ تبدیل شده که این مخالف با شریعت اسلامی است، ما نمی‌خواهیم بغداد یک شهر مذهبی تام باشد اما از طرفی نباید به یک شهر سکولار تبدیل شود."
باید به این آخوند جنایتکار گفت:  کدام اسلام ای جنایتکار؟ همان اسلام که فتوای تجاوز میدهد؟
چشم آمریکا روشن! پاسداران نیروی قدس از پادگان غیور و به سرپرستی پاسدار سرتیپ نوری المالکی عراق را اشغال کرده اند، فقط ولی فقیه اش کم است که آن را نیز به زودی خواهند فرستاد!خانباباخان

این هم متن کامل خبراز سایت سبزعلی، خودتان بخوانید:
نارضایتی از وجود کاباره در بغداد
یک سایت عراقی از نارضایتی برخی مراجع تقلید از از وجود کاباره‌های شبانه و مراکز فروش مشروبات الکلی در بغداد و برخی شهرها، خبر داد.
به گزارش «انتخاب»؛ یک منبع سیاسی به سایت شفق گفته است: نخست‌وزیر‌  «نوری‌مالکی» هنگامی که برای شرکت در کنفرانس کشورهای غیر‌متعهد به ایران سفر کرده بود، با رجال دینی بزرگ و در رأس آن‌ها «محمود شاهرودی» دیدن کرده و آنها نیز نارضایتی خود را از وجود کاباره‌های شبانه و مراکز فروش مشروبات الکلی در بغداد و برخی شهرها اعلام کردند.
این منبع که از آیت‌الله‌هاشمی شاهرودی رییس سابق قوه‌قضاییه به عنوان یک مرجع بزرگ دینی یاد کرده، نوشته است: «محمود شاهرودی» به مالکی گفت: بغداد به یک کاباره بزرگ تبدیل شده که این مخالف با شریعت اسلامی است، ما نمی‌خواهیم بغداد یک شهر مذهبی تام باشد اما از طرفی نباید به یک شهر سکولار تبدیل شود.
تابناک - ۱۹ شهریور ۱۳۹۱  

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر