۱۳۹۱ شهریور ۲۴, جمعه

خبر- زخمی شدن آیت الله ترترا پارسی در هنگام نهی از منکر ضد انقلاب


قابل توجه امت همیشه در صحنه :

مرجع عالقدر نایاک آیت الله ترتراپاسی هنگام امربه معروف و نهی از منکر یک فتنه گر به نام حسن داعی به شدت مضروب شد. آیت الله ترترا پاسی با استفاده از روشهای بهینه آموزش داده شده در جمهوری اسلامی ایران تا به امروز تعدادی از آشوبگران را نهی از منکر کرده بود اما متأسفانه حسن داعی فتنه گر به ایشان امان نداده و چندین مشت آهنین به سر و صورت رئیس حوزه نایاک نواخته است که منجر به ضرب و جرح شدید آیت الله ترترا پارسی و جریجه دار شدن قلوب رهبر منظم انقلاب شد! یادآور میشود که در هنگام زد و خورد یک امریکایی از خدا بی خبر داوری این زد و خورد را برعهده گرفت و در حالی که هنوز زد خورد ادامه داشت این آمریکایی از خدا بی خبر دست فتنه گر را بالا برده و ختم زد و خورد را به سود حسن داعی فتنه گر اعلام کرد که باعث کدورت خاطر رهبر منزم انقلاب و ببسیجیان و پاسداران نظام گردید.

گزارش رسیده از حوزه نایاک حاکی از این است که شاگردان آیت الله ترترا پاسی که تعدادشان 37 نفر میباشد از دیروز تا حالا به دلیل شوک وارده لب به هیچی نزدند. از امت مسلمان فیس بوک و از شاگردان صالح آیت الله ترترا پاسی تقاضا میکنیم برای بهبود حال آیت الله ترترا پاسی امشب تا صبح در دنیایی مجازی با فحاشی به دشمنان این آیت الله عالی قدر نگذارند این اتفاق عمومی بشود. امروز آیت الله ترترا پارسی فردا دیدید خود نظام را محاکمه میکنند!

از سوی دیگر شنیده میشود یک شورشگر به اسم بادبان تصویر آن عالی جناب را بصورتی بسیار آزار دهند کشیده و آن را به چند کمپانی ضد اسلام فروخته است از طرف عامل این کمپانی ها که اسمش خانباباخان میباشد این عکس در طول روز چندین بار به صفحات اول دنیایی مجازی دیده شده ای امت سایبری مواظب دست آوردهای انقلاب و امام در دنیایی مجازی باشید. رژیم از دست رفت!

خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر