۱۳۹۱ شهریور ۲۹, چهارشنبه

دغدغه خاتمی نجات نظام است نه خوشبختی ملت



اون قدیم ها انسانها خیلی غیرتی بودند . نه اینترنت بود و نه فیس بوک و نه تلفن همراه! هیچ کدام اینها نبود. ولی غیرت فروان بود.

وقتی یک نفر کلاه برداری میکرد مردم آن را دهن بدهن افشا و آن فرد را از جامعه طرد میکردند. زیاد طول نمی کشید که آن کلاه بردار به یک چهره منفور تبدل می شد و همیشه سرش را پائین انداخته از کنار دیگران رد میشد حتی جرأت سلام کردن به دگران را به خود نمیداد و خود نیز منفورشدنش را میفهمید و میدانست که اگر سلامی بکند نه تنها کسی سلامش را نخواهد گرفت بلکه شاید بهش تف هم بکنند بخاطر همین طرف تلاش می کرد دیگر با کسی رو در رو نشود چون تنیجه رو در رو شدنش را میدانست که جز تف چیزی دیگری نصیبش نخواهد شد .

این غیرت ملی باعث شده بود که جامعه نسبتا تمیز بماند حتی لوطی های آن زمان (نه لات ها من از لوطی ها دارم حرف میزنم )در بین انسانهای مذهبی وبازاری و یا حتی در بین انسان های با شخصیت جای بخصوصی داشتند چرا برای اینکه هیچ لوطی مزاحم مردم نمیشد برعکس نگهبان نوامیس محله خودشان بودند . هیچ لات و کلاه برداری از ترس لوطی ها جرأت نمیکرد مزاحم کسی بشود ...

بعد از سی و چهار سال سرتاسر فریب و کلاه برداری و جنایت و تجاوز خاتمی دیروز از ولایت فقیه خواسته است که فضا را باز کند تا مردم در انتخابات شرکت بکنند! این درخواست خاتمی باعث شد که من به یاد آن غیرت های قدیم بیفتم .

خاتمی میگوید: " من همین جا در مورد پارادوکسی که وجود دارد و در این جمع هم به آن اشاره شد، مطلبی را بگویم. روشها و سیاستهای موجود اصلاً صحیح نیست و در درجه اول به ضرر خود نظام است. از طرف دیگر ما نمی خواهیم که خدای نکرده اوضاع به کلی به هم بخورد . "

خاتمی میگوید : "مطلبی را بگویم روشها و سیاستهای موجود اصلأ صحیح نیست و در درجه اول به ضرر خود نظام است ."

ببینید خاتمی در درجه اول نظام را در نظر میگیرد و حرف میزند و دلش برای نظام میسوزد نه برای ملت.

بازخاتمی ادامه میدهد:" ازطرف دیگر ما نمی خواهیم که خدای نکرده اوضاع به کلی به هم بخورد."

شیادی را نگاه میکنید؟

* باز خاتمی میگوید: "ما می گوییم حضرات محترم! شما بمانید، اما بگذارید انتقاد کنیم و بگذارید روشها اصلاح شود. منظورخاتمی از روشها اصلاح شود همان فریب دادن ملت است نه چیزی دگر."

بازخاتمی: "اگر اصلاح شود نظام می ماند و اگر نشود، حتی اگر ما هم نخواهیم در آینده مشکلاتی پیدا می شود؛ دلزدگی نیروها و رفتن جوانان از ایران یا اعتراض آنها به وضع موجود خطر بزرگی است. "

بله خاتمی این را بسیار درست فهمیده است اگر خاتمی و دار و دسته اصلاح طلبش را نه برای تصمیم گیری بلکه برای فریب ملت بکار بگیرند سرنگونی رژیم را عقب خواهد انداخت خود خاتمی میگوید اگر اصلاح شود نظام می ماند!! توچه کنید دوستان ا. گر اصلاح شود نظام می ماند! و اگر نشود، اگرما هم نخواهیم در آینده مشکلاتی پیدا می شود! منظور خاتمی این است که این نظام مرده است ما اصلاح طلبان را بکار بگیرید تا جمهوری اسلامی را از سرنگونی نجات بدهیم .

خاتمی میگویئ:"تنها راه موجود اصلاحات است و من راهی دیگر نمی شناسم. ما اعلام کرده ایم و نمی خواهیم نظام از بین برود زیرا به آن دلبسته ایم؛ حتی بیش از کسانی که امروز ادعای دفاع از نظام را دارند."

ببینید دوستان در اینجا خاتمی دلبستگی خود و دار و دسته اش به نظام را بسیار روشن دارد بیان میکند و از طرف دیگر نیز فهمیده است نظام دارد
کله پا می شود ..

باز خاتمی : ا"لان هم اگر فضا باز شود، اولین نتیجه آن انتخابات پرشور خواهد بود که همه از آن سود خواهند برد و تهدیدات خارجی هم برطرف می شود یا کاهش می یابد . "

خاتمی با زبان آخوندی میگوید که هنوزدیر نیست میتوانیم مردم را چند باره فریب بدهیم بعدش اضافه میکند همه ازآن سود خواهند برد منظورش ازهمه سران نظام مقدس ریا و فریب است نه تنها فریب مردم ایران بلکه خارجی ها را هم میشود فریب داد.

خاتمی: "یکی از دوستان گفت وقتی شما را به انتخابات راه نمی دهند، چرا حرف از انتخابات می زنید؟ بله؛ انتخابات حق مسلم یکایک مردم است، ولی مهم این است که راه برای حضور همگان طبق قانون باز باشد. و از یاد نبریم که دشمنانی داریم که "اصل" را نمی خواهند؛ نه اینکه این جناح و آن جناح را نخواهند، اصلا جمهوری اسلامی را نمی خواهند."

در این قسمت خاتمی بسیار واضح از دشمن اسم مبیرد و میگوید دشمنانی داریم که "اصل" را نمیخواهد، نه اینکه این جناح و آن جناح را نخواهند، اصل جمهوری اسلامی را نمی خواهند!

باید بگویم قربان آن دشمنتان بروم که بقول خودت دشمن اصل است منظور خاتمی از اصل یعنی اصل ولایت فقیه در اینجا سئوال پیش میآید آیا دشمنی که خاتمی از آن میترسد و لرزه به اندامش افتاده است کی میتواند باشد بجز مقاومت و مردم ایران؟

این حرفهای خاتمی من را به یاد شعراستاد هادی خرسندی انداخت میگوید رذالت جسته بر بام وقاحت / عدالت را درآن جا دار میزد /

خاتمی :"حکومت باشد برای خودتان! البته مطلوب این است که یک انتخابات آزاد و واقعاً اطمینان بخشی برگزار شود که مردم بتوانند آزادانه انتخاب کنند."

باز خاتمی بسیار آشکار میگوید حکومت برای شما حکومت بکنید من فقط میخواهم مردم را فریب بدهم و به اسم انتخابات آزاد به صحنه بکشانم تا حکومت کشتار و شکنجه و سنگسار و فقر و بدبختی را از سقوط نجات بدهم.
در واقع خاتمی دنبال مجوز فریب ملت است و نه آزادی آن. ا

زنده باد مبارزه با تمام پسمانده های خمینی
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۱ نظر:

  1. دوست عزیز موضوع شیادی نیست. آقای خاتمی این راه را کم هزینه‌ترین راه برای نجات کشور میداند. موضوع انست که اگر کاری نتیجه بخش نباشد ، هزینه کم هم برای آن زیاد است. کاری که نتیجه بخش نیست مفید نیز نیست. به آثار یک کار بایستی توجه نمود.

    پاسخحذف