۱۳۹۱ شهریور ۲۴, جمعه

"سام پازل" اسم مستعار خامنه ای!



سئوال این است چرا این فیلم جنجالی و اهانت به پیغمبر مسلمانان بعد از بسته شدن سفارت رژیم ایران در کانادا رونمائی شد؟

اگرخوب به شهادت تک تک بازیگران این فیلم نگاه کنیم به ماهرانه ساخته شدن این فیلم و ترفند بسیار پیچیده و شیطانی استفاده شده در آن پی میبریم. هزینۀ کلانی که برای این فیلم خرج شده نمیتواند کار یک یا چند نفر با گرایشات اسلام ستیزی باشد. بازیگران میگویند سناریوی این فیلم در ابتدا چیزی دیگری بوده و داستانی متفاوت داشته اما تغییرش دادند!

دوستان به اخبار تکمیلی دربارۀ جنجال این فیلم دقت کنید! در خبرها آمده:

"سام پازل، یهودی آمریکایی اسرائیلی تبار که پیشتر "العربیه.نت " کارگردانی فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام را به وی نسبت داد بود؛ اکنون روشن شد که هیچ کس از کارگردانان و فیلم سازان معروف او را نمی شناسند.

روز گذشته 80 تن از دست اندرکاران فیلم با صدور بیانه ای اعلام کردند که سازنده فیلم آنها را فریب داده است و از حقایق آنچه را که وی با عده ای دیگر دنبال آن بودند بی خبرشان گذاشته است.

آنها می گویند او پس از به پایان رسیدن پروسه ساختن فیلم بدون آنکه با آنها مشورت کنند فیلم و محتوای آن را تغیر داده و ترجمه آن نیز به صورت عمد تغییر یافته است. آن ها تاکید میکنند که این تغییرات ریشه ای، خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.

این بازیگران میگویند تهیه کننده این فیلم برای همه آنها شخصی ناشناخته بود گرچه آنها سه ماه با او همکاری کردند و در تابستان گذشته این فیلم ساخته شد اما بخاطر غیر مشهور بودن کارگردان و تهیه کننده آنها اهمیت چندانی به شناخت وی ندادند.

پیشتر گمان می شد که سازنده فیلم با تری جونز کشیش جنجالی آمریکایی که به دلیل دشمنی شدید با اسلام و اجرای برنامه قرآن سوزی شهرت دارد شریک است یا دوست موریس صادق مصری قبطی است که برای فیلم از طریق اینترنیت بازار یابی کرده. اما اکنون مشخص شد که آن ها نیز از او شناختی ندارند.

80 هنرمندی که در فیلم ایفای نقش کردند در بیانه ای که نسخه از آن به العربیه ارسال شده اظهار داشته اند: "ما از اینکه این شخص با تغییر محتوای فیلم و ترجمه غلط متن فیلمی که ما در آن بازی کردیم از وجود ما سوء استفاده کرده بسیار خشمگین هستیم".

این بیانیه افزوده است: "ما هرگز فیلمی را که پخش شده قبول نداریم و 100% مخالفت خود را با آن اعلام می کنیم. ما را فریب داده اند و از اینکه به این شکل سناریوی فیلم و ترجمه آن را تغییر کرده اند بی نهایت شگفت زده شده ایم و شدیدا احساس تاسف و اندوه می کنیم."

نقش کشیش افراطی قرآن سوز آمریکایی در ماجرا

از سوی دیگر تری جونز کشیش افراطی و جنجالی آمریکایی که به خاطر آتش زدن قرآن و دشمنی شدید با اسلام شهرت دارد به خبرگزاری اسوشیتد پرس گفت :" من سازنده فیلم را نمی شناسم اما چهارشنبه گذشته کسی با نام سام پازل با من تماس گرفت و از من خواست تا در ترویج فیلم (مسلمان بی گناه) به او کمک کنم و من نیز به او وعده دادم تا از او حمایت کنم اما اسم حقیقی او را نمی دانم و فکر نکنم اسم حقیقیش را برای کسی فاش کرده باشد بویژه پس از رویدادها اخیر و برانگیخته شدن خشم مسلمانان وی از حضور در انظار عمومی نیز خوداری خواهد کرد."

یکی از قبطیان مصر که در تهیه فیلم قبل از ترجمه و تغییر محتوای داستان آن با سام پازل همکاری کرده بود ناقولا باسل نام دارد. او 56 ساله است. ناقولا در گفت و گو با خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته است که همجون 80 نفری که با کارگردان فیلم همکاری کردند، نام حقیقی سام پازل را نمی داند و او را به این اسم فقط می شناسد اما می داند که او یک مسیحی آمریکایی است که از قبطی های مصر دفاع می کند.

خبرگزاری اسوشیتد پرس در تلاش برای شناخت سازنده فیلم به یوتیوب و حسابی که به نام " سام پازل " است و ده دقیقه برای فیلم مذبور تبلیغ کرده بود نیز مراجعه کرد اما این هم نتوانست سرنخی برای شناخت او باشد.

گزارشگر اسوشیتد پرس برای دریافت اطلاعاتی در مورد سام بازل به آرشیو دادگاه قضایی کالیفورنیا مراجعه کرده اما در آنجا فقط پرونده ناقولای مصری یافته شد. وی در سال 2010 به جرم کلاهبرداری به 21 ماه زندان، 5 سال ممنوعیت از استفاده از اینترنت وپرداخت 790 هزار دلار جریمه محکوم شده بود.

در همین حال فردی را که خود را مالک یکی از شرکت های سازنده فیلم در هالیوود معرفی کرده است و نخواسته نامش فاش شود به اسوشیتد پرس گفته است: "یک ماه پیش یک شخصی بنام سام از ما خواست که فیلم " بی گناهی مسلمانان " را به مدت یک روز پخش کنیم."

فریب بازیگران با سناریویی مشابه

در همین حال خانم ساندی گارسیا یکی از بازیکنان اسرائیلی فیلم شامگاه چهارشنبه در کانال 10 اسرائیل در این باره گفته است که فیلمی که او و دیگر بازیگران در آن نقش ایفا کرده اند کاملا با آنچه بعدها عرضه شد فرق می کرد.

او ادامه داده است: "ما طی سه ماه حتی یک مورد از اسم محمد یا موضوع اسلام یا اسمی از این قبیل در سناریو یا ترجمه مشاهده نکردیم اما پس از آن کل داستان در ترجمه تغییر یافته و اصلا از داستان جدید خبر نداریم"

او خاطرنشان کرد که سناریویی که برای این فیلم به آن ها ارائه شده بود، داستانی از زندگی مردم صحرا در مصر در حدود 2000 سال پیش بود و نام فیلم جنگجویان صحرا نام داشت. او تاکید کرد که آن سناریو هیچگونه ارتباطی با اسلام و پیامبر محمد نداشت اما متاسفانه سازنده فیلم همه را فریب داده و آن را به اسلام و پیامبر تغییر داد و این بر خلاف تعهدات اخلاقی یک سینماگراست.

وی افزود:" سازنده پس از سه ماه که از ساخت فیلم گذشته بود با من تلفنی تماس گرفت و از من خواست تا با صدای رسا کلمه الله و محمد را چند بار تکرار کنم و من نمی دانستم او در حال تغییر ترجمه و داستان فیلم است و هنگامی که علت را از او جویا شدم گفت فیلمی داریم که این دو حرف در آن خوب ضبط نشده است و برای تکرار ضبط آنها از شما کمک گرفتم. فکر کنم همه را به این شکل فریب داده است." ساندی گارسیا گفت:" من از اسلام هیچ اطلاعی ندارم اما دین مسیحیتی که به آن اعتقاد دارم مرا از توهین به مقدسات و معتقدات و باورهای دیگران برحذر داشته است."" (1)

خوب تا اینجا شهادت ها و حرفهای بازیگران این فیلم را که اکثرشان هم مسلمان بودند شنیدیم. گفته ها و شهادت ها این را ثابت میکند که این فیلم بسیار ماهرانه و کاملا مهندسی شده ساخته شده است. حالا سئوال این است که آیا آمریکا و یا اسرائیل و یا هر دیوانۀ دیگری الان و در این شرایط که رژیم ایران زیر ضربات تحریم ها و فشار جامعۀ جهانی دوستان و متحدانش را یکی پس از دیگری از دست میدهد، در کنفرانس تهران افتضاح به بار آورده و از طرف رئیس جمهور مصر تو دهنی خورده و نفسهای متحد اصلیش در سوریه به شماره افتاده میآید فیلمی درست کند که تمام مسلمانان را به نفع رژیم ضد بشری آخوندی متحد کند؟

جواب "نه" است، صد در صد "نه"! پس باز سئوال این است که سود اصلی فیلمی راکه با این هزینه کلان برعلیه اسلام ساخته میشود چه کسی میبرد؟ کدام دولت در این موقع ازاین فیلم سود میبرد؟ آیا جز حکومت ولایت فقیه کس دیگری سود میبرد؟

شیاطین حوزه شیطان پرور ولایت به هر کاری دست میزنند که جلوی سرنگونی بشار اسد را بگیرند. در عراق به نوری المالکی دستور میدهند برای طارق الهاشمی حکم اعدام صادر کند، برای چه؟ آیا هدفی جز کم کردن فشار از روی بشاراسد و ولی فقیه دارند؟

رژیم آخوندی خوب میداند که:

1. بعد از کانادا کشورهای دیگری نیز به کانادا خواهند پیوست.

2. در مذاکرات هسته ای شکست خورده است.

3. احمدی نژاد دارد به مقر سازمان ملل در نیویورک میرود و مطمئنا عربده کشی خواهد کرد، پس باید همخوان با عربده کشیهایش سناریوی تهیه کرد.

وقتی خامنه ای نتوانست در انقلاب های کشورهای اسلامی نفوذ کند، با رذالت پیشگی به مردم مصر پیام داد که انقلاب شما دنبالۀ انقلاب اسلام یعنی خمینی است اما جواب دندانشکنی دریافت کرد. در آخر هم با هزار ادا و اتوار محمد مرسی رئیس جمهور مصر را به تهران کشاند اما بازهم نتوانست کاری به پیش ببرد. پس حالا زمان این بود که خامنه ای آس خود را رو کند و این فیل را به هوا بفرستد.

بنظر شما اگر خامنه ای یک بمب اتمی تمامأ اسلامی درست میکرد و اسمش را هم میگذاشت محمد رسول الله و بعد آنرا به پایتخت اسرائیل شلیک میکرد باز میتوانست مسلمانها را این قدر بر علیه آمریکا و اسرائیل متحد کند؟

دوستان به آدرس اشتباه نروید. سناریوی این فیلم در بیت عظما نوشته شده و پولش هم از جیب ملت ایران داده شده است. حالا ببینیم آقای اوباما در برابر این سیناریوی کثیف چه خواهد کرد؟

خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۵ نظر:

  1. دمت گرم
    واقعن راست گفتی
    حرف دل من بود که چند روز پیش به بچه ها زدم

    پاسخحذف
  2. گیرم تحلیل هات درست باشه باید سند داشته باشی . جز این کی می گه این فیلم به نفع ایران تموم شده؟ دلیلت واضح نیست برادر

    پاسخحذف
  3. این مقاله نمود عینی چیزی است که به آن در اصطلاح توهمتوطئه می گویند. انقدر منطبق است که به عنوان یک موضوع درسی برای جا انداختن موضوع توهم توطئه می تواند در کلاس های درس رشته های روزنامه نگاری و روابط عمومی و جامعه شناسی به عنوان یک نمونه کامل از این مبحث تدریس شود. اشتباه نکنید من در مورد درست یا غلط بودنش اظهار نظر نمی کنم. شکل کار را می گویم. مگر می شود. بلاخره این هنر پیشه ها از کسی پول گرفته اند و این پول ها قابل ردیابی است.

    پاسخحذف
  4. جدا از این نظر،احتمالات دیگر را هم در نظر بگیریم.
    ساختن یک فیلم - هرجند هم که آماتور باشد- به این سرعت و بعد از بستن سفارت ایران در کانادا و بعد از اجلاس تهران کمی بعید بنظر میرسد. ببینیم احتمال دیگری هم وجود دارد؟
    بسیاری شواهد میتواند این احتمال را بدهد که فیلم مذبور در دفتر بیت رهبری برنامه ریزی شده باشد. اما از نتایج آن چه کسی دیگر یا بیشتر سود میبرد؟
    شاید Mitt Romney در آمریکا بیشتر از آن سود ببرد.
    طرح جمهوری خواهان قرار دادن دمکرات ها در معرض عمل انجام شده و مجبور کردن وی برای ابراز مواضع رادیکال در برابر اسلام، جمهوری اسلامی و تروریسم است.
    جمهوری خواهان، از نگاه من، در پی هل دادن اوباما در برابر جنگ با ایران هستند؛ از اینرو ایجاد تنش در منطقه، بخشی از این سناریو میتواند باشد.
    با تشکر.
    عطا

    پاسخحذف
  5. بیشترین سود را از این فیلم رژیم ایران برده است. پس باید بیشترین شک را به همین رژیم داشت.

    پاسخحذف