۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

مسلمانان میانمار و وهابیت و بوداییست چه ربطی به مشکلات مردم ایران داردنفهمیدم ؟


ایکاش یک دستگاه وقاحت سنج بود وقاحت این آخوند را اندازه گیری میکرد !آخوند مکارم شیرازی به مسئولین نظام شیطانی ولایت فقیه  فرمودند مشکلات مردم را حل بکنند  ولی بازم  این آخوند خمینی صفت دور از واقعیت  مشکل مردم  به گران بودن  مرغ خلاصه کرده است باید به این مکار شیرازی بگویم که مشکل مردم ایران بودن و یا نبودن مرغ نیست مشکل مردم بودن  شیاطینهای  مثل شما ها در رأس دولت است  


آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي تاكيد كرد: مسئولان کاری کنند که ماه رمضان از نظر گرانی برای قشرهای ضعیف جامعه مشکلاتی ایجاد نکند. به ویژه در تامین مواد غذایی مردم نباید به مشکل بیفتند.

به گزارش جهان، اين مرجع تقليد در آغاز سلسله مباحث تفسیری خود در ماه مبارک رمضان كه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه‌ (س) برگزار مي‌شود، با ابراز خرسندی از تشکیل جلساتی میان دولت و مجلس خاطرنشان کرد: البته مردم هم در این زمینه نباید خیلی برای تامین برخی مواد غذایی اصرار کنند. ( ای آخوند مکار شیرازی مردم تا کی باید تاوان هوس های شیطانی این ولایت جهل شما را بپردازند؟ ) عده زیادی درباره قیمت مرغ اصرار می‌کنند؛ در حالی که اگر گوشت مرغ نخورند خیلی مسئله مهمی نیست. بیشتر اطبا گفته‌اند که مواد گوشتی غذای مناسبی برای انسان نیست و نباید افراط کرد؛ تنها مقدار کمی لازم است. ( آخوندی مکار شیرازی این علم را ازکجایت درمیاروی که گوشت مرغ غذای مناسبی نیست؟ آیا شرم را میشناسید؟ شرم یک چیزی است انسان را از دروغگفتن دور نگه میدارد آخوند بی شرم مردم به چه چیزی این ولایت شیطانی خمینی دجال و خامنه ای جلاد دل خوش بکنند  بعد از سی و سه سال ظلم و جنایت و گرانی و بدبختی شما ها را تحمل بکنند؟ بروید گورتان را گم کنید بگذارید مردم ایران فرهنگ و شخصیت له و لورده شده ای خودشان را بازسازی بکنند

وي با بیان اینکه من خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، تاکید کرد: من بدون اینکه در این مسئله تحریم کنم، خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم. مردم هم می‌توانند با جمع و جور کردن اطراف کار در مقابله با گرانی سهیم باشند؛( ببینید دوستان این مکارشیراز مردم ایران را واقعأ امت حساب میکند میگوید من تصمیم گرفتم مرغ نخورم و مردم هم می تواند با جمع و جور کردن اطراف کاردر مقابله با گرانی سهیم باشند باید به این آخوند خمینی صفت گفت ای مکار شیرازی تنها مرغ نیست 80 در صد مردم ایران نان خالی پیدا نمیکنند مردم پول ندارند مریض هایشان را به دکتر ببرند  و فرزندان مردم  خیلی از میوه ها را فراموش کرده اند اگر تنها مرغ بود که مشکل نداشتند  مردم ایران دنبال حریت انسانی خود هستند و میخواهند در تصمیم گیری کشور خود صاحب نظر باشند ... ) البته دولت هم باید برای برطرف کردن گرانی‌ها کمر همت ببندد.

مكارم شيرازي در ابتداي سخنان خود با محکومیت کشتار مسلمانان میانمار تصريح كرد: متاسفانه در میانمار، یکی از کشورهای شرق آسیا که در همسایگی هند و برخی کشورهای اسلامی قرار دارد، جمعیت بودایی بر سر مسلمانان ریخته و آنان را قتل عام می‌کنند.  ( باید به این آخوند بگویم به گفته خودت  مسلمانان میانمار را بودایی ها می کشند ولی ای شیاد شما مردم مسلمان ایران را قتل عام کردین و به تنور جنگ خمینی ریختید توی آخوند خفه شو از مسلمان و غیری مسلمان و از انسان حرف نزن پاسداران قتل تان را بفرستید بچه های شیرخوار سوریه را قتل عام بکنند و جوانان مبارز سوریه را زنده زنده بگور کنند خفه شو قولنج مسلمانهای میانمار را نگیر)

وي با بیان اینکه بوداییان متعصب چنین کارهایی را از وهابیت یادگرفته‌اند، ادامه داد: وهابیت، افرادی را برای آدم‌کشی در جهان مامور می‌کنند و بوداییان نیز این کار را انجام می‌دهند.  ( این آخوند مکار میگوید بوداییان متعصب چین کارهای را از وهابیت یادگرفته اند و میگوید وهابیت افرادی را برای آدم کشی در جهان مأمور میکنند عجبا عجبا دکر قاسملو و دکتر کاظم رجوی و دکتر بختیار و صدها نفردیگر را وهابیت در کشورهای غربی ترورکرده است؟ تازه وهابیت چه ربطی به چین دارد این شما هستید که ماتت چینی ها را لیس میزنید نه وهابیت اگر بوداییان چین مسلمان کشی یاد گرفته اند از شما یاد گرفته اند نه از وهابیت و یا غیری )

مكارم شيرازي با بيان اینکه چرا کشورهای اسلامی کاری برای مسلمانان بی‌دفاع میانمار انجام نمی‌دهند؟ افزود: دلیل این کار این است که مسلمانان به جان هم افتاده‌اند و مسلمان، مسلمان را می‌کشد و خبر ندارند که 800 ‌هزار مسلمان در میانمار غریب مانده‌اند. ( در جواب این آخوند باید بگویم توی حرومزاده تازه سه خط بالاتر قلم زهراگین  نفاقت را بر علیه مسلمانان وهابی کرد برده و آنها را معلم کشتی و کشتار معرفی کرده ای باز با تمام بی شرمی از مسلمانها کمک میخواهید؟ بهتر است توی مکار شیراز خفه بشی شاید  یک تعداد هنوز حرفهای توی کله پوک را نشنیده اند فکر میکنند احمق هستی اگر حرفهایت را بشنوند به این نتیجه خواهند رسید که توی احمق را چطور راه دادند پشت این رسانه ها این همه اراجیف را بدون علم و دانش سرهم میکنه)

بر اساس گزارش خبرگزاري حوزه، اين مرجع تقليد با تاکید بر اینکه مسلمانان باید فریاد خود را بلند کنند، اظهار كرد: همگی باید از سازمان ملل و مجامع جهانی بخواهند که جان این مسلمانان را تامین کنند.(برای یاد آوری به آخوند مکار شیرازی باید بگویم اون امام دجالت و تمام پس مانده های اون که یکی هم تو باشد سازمان ملل و مراجع جهانی را برسمیت نمیشناسید چه شده سازمان ملل برایت مراجع شدند؟ من نفهمیدم مرغ نخوردن شما، مسلمانان میانمار، وهابیت، بوداییست چه ربطی به مشکلات مردم ایران دارد؟
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر