۱۳۹۱ تیر ۱۹, دوشنبه

راستی اين همه پول را مجاهدين از كجا می آورند؟!





  من كه خودم از حاضران و شاهدان گردهمایی بزرگ مجاهدين در ويلپنت پاريس بودم.
جمعيت عظيم داخل و بيرون و اطراف سالن را ديده بودم و شاهد صف طولانی و مداوم شركت كنندگان پشت محوطه بازرسی بودم كه متعاقبا مديريت برنامه عبور شركت كنندگان از دتكتور (دستگاه كنترل و بازرسی الكترونيك) را 110,000 نفر اعلام كرد .
علاوه بر بزرگی و عظمت اين گردهمایی و سازماندهی و برنامه ريزی واقعا عالی و تحسين بر انگيز آن به اين فكر می كردم كه واكنش رژيم و حاميان شيادش چه خواهد بود؟
اينكه مجاهدين هم به شركت كنندگان در اين گردهمایی يعنی به بيش از صد هزار نفر و اين همه نماينده و سخنران و هيات خارجی پول ميدهند, گفتنش از جانب رژيم و حاميان خارجی اش برايم چيز تازه ای نخواهد بود و رژيم از اين تنقلات دروغ مُشت مُشت توی جيبهای مزدورانش می ريزد و تناول می فرمايند چيز تازه اي نيست . شايد آجيل جديدی وارد بازار خودفروشان بكند تا چند صباحی برای شيطان سازی از مجاهدين سرگرم باشند و به قول معروف از اين ستون تا آن ستون فرجی است.

واكنش سخنگوی وزارت خارجه رژيم به ماجراي ادامه «حماسه برزيل»! در آلمان و چسباندن اين ماجرا به مجاهدين, فضاحت و استيصال و در ماندگی رژيم از گردهمایی ويلبنت را برايم رو كرد و باز از ته دل گفتم بنازم به اين مجاهدين كه با اين برگ بزرگ و تاريخی كاری كردند كه اين گونه از همه اتهاماتش به مجاهدين جمعبندی كند و نتيجه بگيرد. هرچه تا بحال عليه مجاهدين گفته مثل چسباندن فضاحت دبپلماتش در آلمان به مجاهدين است!
امروز سايت پاسدار سبزعلی آجيل جديد رژيم را اعلام كرد و آن ليست بالا بلندی از شخصيتهای سياسی و نمايندگان پارلمان عراق و سايتهای خبری و روزنامه ها و تلويزيونهای اين كشور بود كه علاوه بر مقامات آمريكای و نمايندگان كنگره و 4 هزار پارلمانتر و 12 هزار وكيل در سراسر دنيا
مجاهدين حقوق اينها را هم پرداخت می كنند!
سبزعلی دُم خود را كه مزدوری است افتاده در كيسه انجمن نجات شاهد گرفته و نوشته :
«شخصيت‌های سياسی، رسانه‌ای و نمايندگان عراقی را از فهرست العراقيه و يا مخالفان دولت نوری المالكی، نخست وزير و يا كسانی كه مبالغ هنگفتی را مستقيما و غير مستقيم از گروهك دريافت كرده‌اند، می ‌شناسم كه با اين گروهك همكاری داشتند».

راستی اين همه پول را مجاهدين از كجا می آورند كه به اكثريت پارلمانهای سراسر دنيا و جمعيتی 100,000 نفره ميدهند؟!
خوب واضح است كه ”كافر همه را به كيش خود پندارد!” آخوند مزدور و مزدور پرور اعمال ننگين خود را به مخالفينش می چسباند.
بعنوان فردی که نزديک به چهل سال کم و بيش با مجاهدين خلق ايران هستم . بايد بگويم
مجاهدين ده ها هزار نيرو دارند من هم يکی از آنها هستم. كه برای اين سازمان و راه و رسم و آرمانش زندان رفته و شكنجه شده ام پول ديگر چه ارزشی دارد برای كسی كه از جانش مايه می گذارد.
يك داوطلب و نيروي فعال اين سازمان هستم و هروقت مسافرتی برای پيش برد كارهای مقاومت می كنم , هيچ وقت به ذهنم نمياد که من در جيبم پول دارم يا ندارم , برای اينکه هرجا بروم صدها نفر از هواداران اين سازمان هستند پول و خانه هايشان هميشه در اختيار مجاهدين است.
همچنانكه خانه من و خودم و خانواده ام تماما زندگيمان برای ياری و حمايت از سازمان است.
مجاهدين يک الماس دارند که خرج و مخارج تمام اين نيرو ها و همه اين شخصيت ها را از آن پرداخت ميکنند و تمام شدنی نيست . و آن صداقت , فداكاری و ايستادگی در مقابل دژخيمی مثل خمينی و رژيم پليدش است.
به قول دوستی ”مجاهدين دستشان به سوی خلق دراز است و ز غير بی نيازند.” بر پاي خود ايستاده مبارزه می كنند و می ميرند . تنها دولت قوی و قدرتمند پشتيبان مجاهدين توده هاي مردم هستند ,
اين را رژيم و مزدورانش خوب خوب ميدانند و به همين خاطر است كه عوام فريبی می كنند .( میگویند كودكی الماسی پيدا كرد و آخوندی بديد. خواست كودك را بفريبد و الماس را از كفش بدرآرد. به كودك گفت اگر اون چيزی را كه پيدا كردی به من بدهی در عوضش پول ميدهم. كودك كه طمع آخوند و زبان چرب و رياكارش را دريافته بود گفت به شما ميدهم اما نه با پول , كافی است سه بار عرعر كنيد . آخوند اطرافش را پائيد و چون هيچ كس نبود شروع كرد به عر عر كردن و بعد به كودك گفت حالا رد کن بیاد . كودك باهوش در جواب آخوند شياد و طماع گفت تو با اين همه خريت می فهمی اين چيست ولی من نمی فهمم! این الماس است . خرخودت هستيد. ب
حالا آخوندها تا می توانيد عرعر كنيد ولی ما مردم ايران الماس مجاهدين را خوب شناخته ايم.
)

لعنت بر خمينی و پيروانش باد
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر