۱۳۹۱ تیر ۱۸, یکشنبه

در این روز برادر آذر به اسم تیر متولد شد 18 تیر



عکس های قیام 18 تیر 1378 و خروش دانشجویان دلیر
در این روز برادر آذر به اسم تیر متولد شد 18 تیر بله اگر از من بپرسید دانش و دانشگاه مغز  جامعه بوده و هستش علاوه بر این سنگر آزادی بوده .و  اما با بیان خمینی و با دید خمینی دانشگاه مرکز فتنه بوده وهر بلای به جامعه بیاد از دانشگاه میآید این گفته خمینی جلاد در رابطه با دانشگاه است . تمام مبارزین بنام از دانشگاه عبور کردند بذر 18 تیر در 16 آذر کاشته شده است در تاریک ترین شب های میهن باز ستاره ها از این سنگر درخشیدند و به بهای جان خود شب پلید خاتمی ساخته به اسم آزادی با شعله های خود به خاکستر تبدیل کردند درود بی پایان بر دانشجویان مبارز که نگذاشتند خر دجالیت ولایت فقیه این دفعه به اسم تمدن ها و آزادی آخوند پسند به پیش برود یاد همه عزیزان به خیر من یک سروده به دانشجویان عزیز دارم در خبرنامه نیز نوشته بودم تقدیم میکنم به تمام مبارزین مردم ایران

این نوشته ام را تقدیم میکنم به جوانان شب ستیز وطنم بمناسبت سالگرد قیام ملی



شب شکنان ای دلیران
جاویدان شد قیامتان
ویران کنید کاخ ستم
ای جوانان وطنم
بسوزانید ریش و ریشه
جان جوانان وطنم

غرش آمد شیر ژیان
لرزه افتاده پلیدان
ستاره دار دانشجویان
ای جوانان وطنم
بسوزانید ریش و ریشه
جان جوانان وطنم

ستاره ها درخشیدند
قلب شب ها را دریدند
درمجلس عشق رقصیدند
ای جوانان وطنم
بسوزانید ریش و ریشه
جان جوانان وطنم

حسینیان قیام کنید
کاخ یزید ویران کنید
آزادی را اعلام کنید
ای جوانان وطنم
بسوزانید ریش و ریشه
جان جوانان وطنم

طغیان گران محاربان
ساختارشکن ای بی باکان
میدان بیاید پا کوبان
ای جوانان وطنم
بسوزانید ریش و ریشه
جان جوانان وطنم
خانباباخان

امروز حیفم آمد از پیشوای آزادی ملت ایران یاد نکنم
































ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر