۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

وقاحت سبزعلی و سیدعلی هیچ مرزی انسانی را به رسمیت نمیشناسد


وقاحت سبزعلی هیچ مرزی را به رسمیت نمیشناسد  تا به امروز مخالفان بشار اسد را فتنه گر وآلت دست بیگانگان و اوباش و مزدور آمریکا و انگلیس و عربستان و ترکیه مینامید... و اما  امروز بعد از دیدارسران حکومت جهل و جنایت ولایت فقیه با کوفی عنان که بنظر میرسد در سایه دلارهای بی زبان مردم ایران به یک توافق رسیده اند که نقشه ای برای نابودی جنبش مردم سوریه بکشند جلاد برای قربانش دلسوز شده ! وزیرخارجه ایران اعلام کرد ایران آماده میزبانی از مخالفان بشار اسد است عجبا عجبا چه شده مگر این ایران و سران این رژیم نبوده و نیستند قتل عام  بچه های شیرخوار سوریه را بیش از یک سال است تدارک دیده و کمک به اسد میکنند که هر روز از روز قبلش بیشتر به خاک و خون میکشد؟ من به این میگویم آخوندها مرگ خودشان را احساس کرده اند ...)

تابناک
وزیر خارجه ایران اعلام کرد
ایران آماده میزبانی از مخالفان بشار اسد است
«علی اکبر صالحی» در مصاحبه با تلویزیون عربی العالم، با اعلام آمادگی تهران برای دعوت و گفت‌و‌گو با معارضین سوری گفت: آمادگی داریم معارضین را به ایران دعوت کنیم.
کد خبر: ۲۵۸۰۹۱
تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی تهران برای میزبانی نشست معارضین و دولت سوریه خبر داد.

به گزارش «تابناک»، علی اکبر صالحی در مصاحبه با تلویزیون عربی العالم، با اعلام آمادگی تهران برای دعوت و گفت‌و‌گو با معارضین سوری گفت: آمادگی داریم معارضین را به ایران دعوت کنیم و شرایط لازم را برای گفت‌و‌گو بین آنها و دولت سوریه فراهم کنیم.

صالحی تأکید کرد: من بر این باورم که موضوع سوریه باید به صورت سوری ـ سوری حل شود و
چیزی از بیرون تحمیل نشود.
(باید از صالحی پرسید مگر شما جزی از سوریه هستید که این همه دخالت میکنید؟ اگر به این باوردارید که مشکلات سوریه باید به صورت سوری حل بشود پس اینهمه کمک به اسد چیست؟ این مردم سوریه است که میخواهد موضوع کشور خودشان را به صورت سوری یعنی با سرنگونی اسد جنایتکار حل بکند در این وسط شما چکاره هستید؟ )
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری ایران و سازمان ملل و کشورهای منطقه همکاری‌های گسترده‌ای برای حل بحران سوریه انجام گیرد و اقدامات کارآمدی داشته باشیم.



(بله همه امیدوارند که بعد از سرنگونی اسد جنایتکار پرونده پراز جنایت ولایت فقیه گشوده شود و چونان خواهد شد آقای صالحی شما دلتان نه به منطقه سوخته و نه به مردم قهرمان سوریه خودتان هم فهمیده اید بعد از اسد چه اتفاقی تلخ برای شما جنایتکارها خواهد افتاد)

صالحی با اشاره به سفر اخیر کوفی عنان به ایران گفت: شرایط حساس موضوع سوریه برای کل منطقه و کل جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اگر تصمیم و کار درستی برای حل بحران سوریه صورت نگیرد، این بحران می‌تواند همه منطقه را در برگیرد و برای کل جهان آثار سوء داشته باشد.


( بله این بحران نه برای جهان برای سرنگونی ولایت فقیه کمک شایانی خواهد کرد مردم سوریه نمیخواهند در چارچوب نظام ولایی بشار اسد به دور خودشان بچرخند آنها دنبال پست و مقام نیستند آنها دنبال یک  تغییر هستند میخواهند خود مردم بر مردم حکومت بکند نه یک لات مثل اسد و خامنه ای )

صالحی ادامه داد: به این اعتبار ما با کوفی عنان رایزنی وسیعی داریم. کوفی عنان پیشنهادهای خوبی داده، که از جمله آنها، پیشنهاد شش ماده‌ای و پیشنهاد بعدی است که در راستای تقویت آن انجام گرفته است.
( باید بگویم مسئله سوریه نه در بیت جلاد جماران و نه در دست های خون آلود کوفی عنان بله که در زیر بمباران های شبانه روزی در سوریه حل خواهد شد این ملت عزم جزم کرده است که این جنایتکار را از بن بکند و به زباله دان تاریخ بریزد . آقای صالحی من وحشت و لرزه ای که به اندام ولایت فقیه افتاده درک میکنم و شما حق دارید برای از بین بردن این مقاومت مردمی در سوریه هزار و یک شیاد بازی دربیاورید ، ولی این نه در دست ولی فقیه مسلیمین صالحی صفت است و نه مراجع جهانی مثل کوفی عنان است این موضوع را فرزندان دلیر سوریه با پرداخت بهترین و عزیزترین هایشان برای همه روشن خواهند کرد) .
خانباباخان

 

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر