۱۳۹۲ بهمن ۱۰, پنجشنبه

آقای رضا پهلوی را نقد کنید نه تخریب و به زندگی شخصی او دخالت نکنید بگذارید انسانها در زندگی شخصی خود خودشان تصمیم بگیرند چطور میخواهند زندگی بکنند


من وظیفه خود دانستم یک اخطار دوستانه به همه یاران و دوستان در دنیایی مجازی بدهم . دوستان خواهش میکنم به این خبر دامن نزنید حتی اگر واقعیت داشته باشد . به حرمت خانواده خودتان هم که شده به زندگی شخصی دیگران دخالت نکنید بگذارید انسانها هر طوری دوست دارند زندگی خودشان را انتخاب بکنند  ... اگر به شخص آقای رضا پهلوی انتقاد دارید که صد در صد هم دارید بکنید و نقدش بکنید و ازش بخواهید در مقابل رژیم خمینی موضع درست بگیرد ولی خواهشأ به زندگی شخصی او دخالت نکنید این دور از شأن یک انسان است تازه یک انسان سیاسی خواهشأ به این خبر دامن نزنید این خبر نیست . این یک تخریب ارتجاعی  است . این نوشته را با مسئولیت شخصی و انسانی خودم نوشتم موفق باشید دوستان دوستان خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۴ نظر:

  1. کسی که به خانواده خود خیانت کند لیاقت رهبری سیاسی را ندارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باشه من که طرفدار آقا رضا نیستم من احساس کردم باید یک اخطاری بدهم یعنی وظیفه خود دانستم موفق سربلند باشید

      حذف
  2. با اینکه از مخالفین سر سخت این خاندان هستم، اما از ته دل با حرف شما موافقم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلا م و درود بر شما این یعنی قدر گذشتن به کرامت انسان

      حذف