۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

بعنوان يک کاربر در بالاترين ديدگاه و انتقاد هاي خودم را در رابطه با سانسور در فضاي مجازي مي نويسم


به نظر من سايت بالاترين به عنوان يك امكان خوب و مفيد كه مي توان از آن به بهترين نحو ممكن استفاده كرد قبل از هر چيز بايد به اين سوال جواب بدهد كه طبق قوانين چه كشوري فعاليت مي كند, قوانين جمهوري اسلامي يا قوانين دمكراتيك دنياي سرمايه داري و خصوصا آمريكا؟
شكي نيست چنين سايتي نمي توانست و نمي تواند در زير حاكميت و ولايت فقيه و گزمه هايش چنين امكاني براي فعاليت داشته باشد. پس فعاليتش مديون دنياي ارتباطات آزاد است نه محدوديت و سانسور و اختناق و سركوبي كه بر ايران حاكم است و باعث شده بسياري از كاربران اين سايت در خارج از سيطره حكومت جمهوري اسلامي به امكاني چون سايت بالاترين روي بياورند و به آن البته ارزش و اعتبار بدهند. پس به نظر من بايستي قوانين حاكم بر آزادي مطبوعات و آزادي عقيده و بيان و احترام به عقايد و باورهاي سياسي , مذهبي و ...را رعايت كرد نه اينكه براي سايت هاي مخالف جمهوري اسلامي ممنوعيت ايجاد كرد . كاري كه ما شاهدش بوده ايم كه علاوه بر كابران مخالف و برانداز سايت هاي مخالف و برانداز نيز حذف و سانسور شده اند.
اينكه تعدادي صرفا با برداشت من در آورد خودشان از قوانين سايت مخالفين رژيم ولايت فقيه را با بهانه هاي واقعا نادرست حذف و حسابهايشان را مي بندند و مورد تقدير عوامل خامنه اي هم قرار مي گيرند , خلاف قوانين دمكراتيك و خلاف قوانين سايت هم هست.
من صفحه شخصي بسياري از اين كاربران را نگاه كرده ام ميکردم بجز ضديت با ولايت فقيه هيچي در صفحه طرف پيدا نكردم! يا دوستي داشتم چند ماه مسافرت بوده و اصلا كامپيوترش را هم روشن نكرده ولي وقتي برگشته ديده حسابش بسته شده! حتما اجنه حساب تقلبي برايش باز كرده اند و خودش هم نميدانست كاش براي من هم اين كار را بكنند و به لينكهاي من و دوستان خود در بالاترين راي بدهند البته به شرط اينكه حسابمان بسته نشود!
نكته مهم ديگر اينكه به نظر من اصلا پاك فراموش شده اين است كه چرا بايد عوامل رژيمي كه ما را سركوب مي كند آواره مي كند زنداني وشكنجه مي كند و حق زندگي و نفس كشيدن را هم از ما گرفته در اين فضاي مجازي خارج كشور در بين ما با ارتش سايبريش و با عناوين مختلف جولان بدهد و طلبكاري هم بكند كه چرا گروههاي مخالف در بالاترين فعاليت مي كنند؟
آيا به اين توجه كرده ايم كه اگر عوامل جمهوري اسلامي نباشند هيچ كسي با افراد و گروههاي ديگر هر اختلاف عقيده و نظري هم كه داشته باشد , كاري ندارد و اصلا شما كي و كجا ديده ايد كاربران بر انداز بجز اراجيف وزارت اطلاعات به لينكهاي ساير كاربران راي منفي داده باشند و يا ابراز مخالفتي بكنند؟
من كه نديدم. ولي ديدم چطوري كاربراني كه همه ميدانند طرفداران جمهوري اسلامي هستند و خودشان اعتراف كرده اند در بين كاربران دارند كار اطلاعاتي وجاسوسي مي كنند و خط سانسور و حذف و سركوب را پيش مي برند و فضا را مسموم مي كنند از حذف كاربران بر انداز ابراز خوشحالي مي كردند و تقديراتشان را هم در سايت هاي وزارت اطلاعات منتشر كردند.
من به صفحه اين افراد نيز نگاه کرده ام كساني كه نوشته هايشان در سايت هاي وزرات اطلاعات است و  وبلاگ هايشان را نگاه کرده ام تمام خبرهاي که در بالاترين گذاشته اند همه بر عليه قربانيان اين ولايت جهل و جنايت بوده و پر از خبرهاي دروغين و وزارت اطلاعات ساخته بود و فحش هاي زشت بر عليه مخالفين ولايت فقيه, . حالا اين ها شده اند طرفدار دموکراسي در بالاترين !
من نظرم را در رابطه با اين افراد و کارکرد اين نوع انسانها مينويسم حالا هرکس هر طوري دوست دارد فکر بکند ... دوستان ولايت فقيه هزاران سايت و راديو و تلويزيون دارد به اضافه اي آيت الله بي بي سي و راديو فردا و صداي آمريکا ... ما که واقعأ مخالف اين ولايت هستيم و همه از دست اين دژخيمان زندان و شكنجه و كشيده ايم و تنها جاي که بايد حرف مان را بزنيم در يک جمع بسيار کوچک مانند بالاترين و ... است به ما اتهام سرکوب و سانسور ميزنند بنظر شما دوستان شرم آورنيست؟
من وقتي که يک خبر خوب و يا يک مقاله خوب ميبينم هم آن را ميخوانم و هم بهش راي مثبت ميدهم ولي وقتي که عربده کشي جوجه بسيجي ها را همراه با فحش هاي زشتشان ميبينم مشخصه که تف ميکنم و راي منفي ميدهم اين وظيفه هر انسان آزاده است که به اين نوع خبرهاي ساخت ولايت جهل منفي بدهد نه اينکه بياد پاچه قرباني را بگيرد که اين بر عليه ولايت حرف ميزند و مينويسد خوب مشخصه که من اگر قدرت داشته باشم اين ولايت جهل را يک دقيقه هم نميگذارم به جوانان وطنم تجاوز بکند اين جز افتخار من و شما مخالفين ولايت جهل و جنايت است.
.اگر واقعأ سايت بالاترين ميخواهد بي طرفانه امكاني در اختيار مردم باشد نه عوامل رژيم سركوبگر حاكم بر ايران بايد از نيروي مخالف اين رژيم استقبال بکند نه اينکه آن را سانسوربکند اگر مخالفين جدي رژيم را از اين سايت کم کنيم بنظر شما دوستان اين سايت بجز يک سايت فحاش اتهام زن به دشمنان ولايت فقيه مطلقه و گپي هاي زننده چيزي ديگري توش پيدا خواهي شد؟ ... من نظرم را در رابطه با امروز بالاترين مينويسم بعنوان يک کاربر ضد ولايت فقيه دوستان تلاش نکنيد صداي مخالف رژيم را خفه بکنيد چون خود رژيم اين کار را کرده است نتيجه اش جز رسواي چيزي ديگري نبوده است. البته كاربران در دنيايي زندگي مي كنند كه از قانون برخوردار است و اين چيزي قابل اغماض و چشم پوشي نيست.  بگذاريد تمام قلم ها که قدرت ضديت با اين رژيم را دارند در اين سايت بنويسند و روشنگري بکنند و اراجيف عوامل جمهوري اسلامي را ممنوع و بايكوت بكنيم. و گرنه اين سوال پيش مي آيد كه آيا ما مخالف رژيم ولايت فقيه هستيم؟ يا نه ؟ آيا هدفمان استقرار آزادي در ميهنمان است يا نه؟ اگر هستيم و سايت بالاترين هم امكاني براي همه ايرانيان با تنوعات فكري گوناگون است پس چرا بايد صداي كسي بر عليه اين رژيم در سايت بالاترين سانسور بشود؟
به نظر من همه ما بايد با هم قويترين صدا بشويم و قويترين صدايي كه عليه اين رژيم است را تقويت و پشتيباني بكنيم نه اينكه به تضعيف اين صدا بپردازيم.
چرا يك بالايار بايد كاربران مخالف رژيم را منافق بخواند؟ فرق اين بالايار که مجاهد را منافق خطاب ميکند با يک بسيجي چيست؟ اين بالايار چطوري مي تواند نظري منصفانه نسبت به كاربران داشته باشد؟ چرا بالاترين وبالايارها اجازه ميدهند ماموران وزارت اطلاعات كار خبر چيني و جاسوسي و اطلاعاتي عليه كاربرانش بكنند؟ اگر ميخواهيد اين سايت فضاي بهتري داشته باشد و همه بتوانند در ان به شكل دمكراتيك استفاده بكنند. تنها راه اين است كه بسيجي سايبري هاي خامنه اي را مُجاز به فعاليت در اين سايت نكنيم و اين سايت فقط براي همه ايرانيان از همه طيف هاي مختلف باشد .
اين نظر شخصي من بعنوان يک کاربر که تا به امروز شايد صدتا مقاله و نوشته ام را دوستان و يا خودم در بالاترين گذاشتم و هميشه تلاشم کردم که بهترين خبر و معتبرترين خبر را در بالاترين بگذارم بود , نگذاريم سانسور جمهوري اسلامي در اينجا گسترش پيدا كند و از اين دنيايي آزادي كه ما امكان استفاده از آن را داريم در حاليكه ميليونها نفر از هموطنانمان ندارند برعليه مان سوء استفاده کنند .
زنده باد ايران زنده باد آزادي نه به سانسور و نه به اتهام هاي ساخت ولايت فقيه
درود بر کارکنان صادق بالاترين و کاربران ضد ولايت فقيه
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر