۱۳۹۱ خرداد ۶, شنبه

خودم زندانی بودم توبه کرده را خوب میشناسم به تنم شلاق زده اند



 سایت کلمه که بنظر میرسد  بلندگوی اصلاح طلبانی در چارچوب ولایت فقیه است کلی قلم زده که مقاومت یک شهید را به زیر سئوال ببرد شهید منصور رادپور که دو روز پیش در زندان رجایی شهر کرج به شهادت رسیده است   هنوز هم مشخص نیست به چه دلیلی درگذشته است. سایت کلمه  اول چند خطی از واقعیت نوشته است که با این چند خط خوانندگان این مطلب را میخواهد به جایی هدایت کند که اربابش میخواهد در همین چند خط که از واقعیت نوشته است ما متوجه میشویم که شاد روان منصور رادپور چه نوع زندانی بوده است. نوشته سایت کلمه :  
منصور رادپور زندانی سیاسی بند ویژه امنیتی زندان رجایی شهر کرج روز دوشنبه درگذشت.
منصور رادپور که به علت شکنجه‌های فیزیکی طولانی مدت از ناراحتی‌های جسمی متعددی از جمله ناراحتی ریوی و خونریزی معده رنج می‌برد، بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ در جاده چالوس توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و پس از یک ماه نگهداری و شکنجه در خانه‌های امن وزارت اطلاعات به سالن ده بند چهار زندان گوهردشت و سپس بند سپاه و نهایتا به بند ویژه امنیتی این زندان منتقل شد.
مرحوم رادپور طی دو حکم جداگانه در شعب ۱ و ٨ دادگاه انقلاب اسلامی کرج، به اتهامات «اقدام علیه امنیت ملی» و «همکاری با سازمان مجاهدین خلق» مجموعا به هشت سال زندان محکوم شده بود.
( تا اینجا واقعیت را نوشته است ولی نه برای نشان دادن شهامت یک زندانی این خود زمینه ای است برای خراب کردن و از بین بردن ارزش یک قهرمان  که داغ ندامت را بر دل خامنه ای جلاد گذاشت و رفت منصور رادپور مجاهد خلق بود با این همه فشار و شکنجه نتوانستند منصور را از هدفش که افشاکردن جنایتهای ولایت فقیه بود در زندان هم  باز دارند منصور رادپور  از زندان نیز تماسش  با سازمان مجاهدین خلق ایران قطع نشده بود . باید به این سایت کلمه  و گردانندگانش گفت خامنه ای را خیلی دستکم گرفته اید با این خوش رقصی ها فکر میکنید خامنه ای به رحم بیاید و توبه شما را قبول کند؟ باور کنید نه، خامنه ای به هیچ کدامتان رحم نخواهد کرد حتی به رفسنجانی و خاتمی که خائین تر از همه اصلاح طلبها هستند رحم نخواهد کرد بیخود خودتان را رسواتر نکنید من بعنوان یک ایرانی ضد ولایت فقیه شیطانی خمینی و خامنه ای این چندمین بار است به شماها گفته و میگویم این را باور کنید در چارچوب این ولایت شیطانی نه از آزادی خبری خواهد بود ونه سهمی برای شما مجیزه گویان .دور زدن در چارچوب این ولایت خود خیانت است به ملت.  این ولایت فقیه مطلقه است هیچ قدرتی در این چارچوب بالاتر از ولی امرمسلمین جهان نبوده و نیست با چه زبانی باید به شما ها فهماند که  دارید تیغ جلاد را تیز میکنید ) دوستان ببینید  سایت کلمه موضوع مقاومت منصور رادپور  را به کجا رسانده است و چطور ارزش ها را له و لورده میکند سایت کلمه:
به گزارش کلمه، مرحوم منصور رادپور تا قبل از اینکه به سالن ۱۲ منتقل شود انسان شاداب و با روحیه ای بود، اما در این بند به اعتیاد روی آورد. درهای بسته، اتاق های دو متر در دو متر و هواخوری های کوتاه و مقطعی افسردگی را در این سالن رایج کرده که برخی هم به مصرف مواد مخدر یا قرص های آرام بخش روی آورده اند.

(  دررابطه با این قسمت  سایت کلمه باید گفت اعتراف گرفتن از یک آدمی که به دام اعتیاد افتاده است بسیار آسان تر است پس چرا رژیم تا آخرین نفسش نتوانست از منصورشهید اعتراف بگیرد؟  و به پای تلویزیون بکشد؟ یا اینکه آقای سایت کلمه کلمه نکنی رژیم دیگر نمیخواهد بر علیه سازمان مجاهدین ایران  تبلیغ منفی  بکند؟ یا اینکه  وحشتش فروکش کرده است ما نمیدانیم ؟ لطفأ وقتی که در راستای ولایت فقیه مطلقه با قلم سبز خامنه ای جلاد برعلیه یک مبارزآنهم شهید قلم میزنید این را فراموش نکنید دیگران معنی نوشته های  شماها را خیلی خوب میفهمند  ...:  شهادتنامه ای همبند منصور  رادپور را به خدمت شما عزیزان تقدیم میکنم بهروز جاوید تهرانی زندانی مقاوم  در رابطه با مصوررادپور شهید  : سلام
بتازگی در برخی سایتهای بظاهر اصلاح طلب که بعضا داعیه رهبری جنبش سبز را نیز دارند، مطلبی با عنوان "فاجعه در زندان رجایی‌شهر کرج؛ هفت مرگ در هفت روز گذشته" رویت کردم که در آن شهید منصور رادپور را به داشتن اعتیاد و نوشتن توبه نامه متهم کرده بود.
(این متن نیز مانند تمامی سخنان "مثلا" اصلاح طلبانه این قماش ظاهری مخالف رژیم و باطنی ضد مقاومت و نیروهای انقلابی داشت.)
در اینجا اینجانب بهروز جاوید تهرانی که مدتها با آن مرحوم در بند 4 (سالن 12) و همچنین بند 3 (کارگری) زندان رجایی شهر کرج همبند بودم و ایشان را از نزدیک میشناسم، شهادت میدهم که منصور رادپور مردی سالم، صادق و مبارزی نستوه بود و اراجیف و کتره گوییهای عنوان شده توسط خبرگزاریهای به اصطلاح اصلاح طلب، تنها خوشخدمتی به رژیم قانون شکن جمهوری اسلامی میباشد )( بله این تعریف که سایت کلمه از منصور شهید کرده بود من را به یاد یک توده ای انداخت که او دشمن پدرم بود پدرمن یک آدم مذهبی و روشن فکر وطرفدار مصدق بزرگ  بود او به ما میگفت حواستان باشد که این توده ای ها خائنین به وطن هستند بدام اینها نیفتید این توده ای پدرم را خوب میشناخت و میدانست که پدرم ضد توده ای ها است او هر وقت ما را میدید شروع میکرد تعریف کردن ما، آنقدراز ما  تعریف میکرد که ما خودمان نیز باور نمیکردیم در آخر به ما میگفت شما حرفهای پدرتان را گوش نکنید مشخص میشد که این همه تعریف که از ما کرده بود  طرف میخواست  پدرمان را بکوبد این تعریف سایت کلمه هم اول چند خطی از شجاعت منصور شهید نوشته است بعد شروع به کوبیدن او کرده است ) سایت کلمه : وی در این مدت با توجه به شرایط خانوادگی و جسمی اش چند بار توبه نامه نوشت و اظهار ندامت کرد و درخواست کرد اجازه دهند نزد همسر و فرزندانش برود، اما فقط و فقط به دلیل آن تلفن اجازه مرخصی از وی سلب شد. ( یاد شاملو بخیر خبر رسانی این سایت کلمه را نگاه کنید بی شرمانه به یک شهید میتازد.( در اینجا حرف حضرت علی را در رابطه با سایت کلمه تکرار میکنم ای حرومزاده من ندانم که تو سیاست را در کدام مکتب آموخته ای ؟ )  بگفته سایت کلمه به منصور شهید فقط و فقط بخاطراون تلفن که با سازمان مجاهدین خلق ایران تماس گرفته بود ملاقات و مرخصی بهش نمیدادند سایت کلمه ناجوانمردانه باز سازمان مجاهدین خلق ایران را مقصر معرفی میکند نه دژخیمان ولایت را  باید تف کرد به این رذالت که به اسم سایت کلمه به راه انداخته اید  . من خانباباخان بعنوان یک زندانی سابق  شهادت میدهم که این داستان که سایت کلمه به راه انداخته است تمامأ در راستای خواست رژیم است اصلأ ربطی به منصور شهید ندارد خودم زندانی بودم توبه کرده را خوب میشناسم به تنم شلاق زده اند از اینکه یک نفر توبه نامه بنویسد خوب میفهمم کسی که توبه نامه مینویسد یعنی تمامیت ولایت فقیه را قبول کرده است و از گذشته خود پشیمان شده است و بالاتر از اینها دیگر فرد توبه نامه نوشته آن مبارز نیست که قبلأ بوده بعد از توبه نامه به یک پاسداران وشاید هم به یک شکنجه گرتبدیل خواهد شد چون فرد توبه نامه نوشته به یک نتیجه میرسد که گذشته خودش را محکوم میکند و از گذشته خود نفرت پیدا میکند شکنجه گرها نیز اولین کاری که با توبه کرده میکنند  مصاحبه تلویزیونی است که هم شخصیت فرد را خرد بکنند و هم بر علیه سازمانش استفاده بکنند فرد توبه کرده باید مثل احسان تبری و کیانوری تف بکند بگذشته خود و سازمانش چطور احسان تبری و کیانوری  شروع به تعریف کردن خمینی جلاد کردند .  تازه اگر آن فرد توبه کرده یک هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران باشد رژیم از او یک سریال های دروغین درست میکند که نگو پس منصور توبه نکرده بود او سر موضوع خود و سازمانش بود که بهش ملاقات نیز نمیدادند باید به سایت کلمه گفت اگر خمینی دجال با دروغهایش توانست مجاهدین را بد نام بکند پس توی کلمه ولایت نیز خواهی توانست .... در اینجا بد نیست شهادتنامه یک زندانی دیگر از همبندان منصور رادپور شهید را ببینیم :
باسلام

اینجانب غلامرضا غلامحسینی عضو سندیکای کارگران شرکت واحد مدت چهارماه در سالن 12 بند 4 زندان گوهردشت کرج با مرحوم منصور رادپور همبند بودم و بدلیل شناختی که از آن مرحوم دارم، ایشان مبارزی پاکباز بودند که پس از درگذشت ایشان رسانه های به اصطلاح اصلاح طلب اراجیفی در مورد ایشان به چاپ رسانده اند، که از این رسانه ها پخش چنین اراجیفی دور از ذهن نیست، زیرا گردانندگان این سایتهای خبری خود روزی در راس تصمیم گیری حکومتی بوده و باعث نقض حقوق فردی و اجتماعی افراد مبارز بوده‌اند و مطالب عنوان شده با هزاران تن سریشم هم به مرحوم رادپور نمی چسبد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد
بله دوستان این وظیفه هر فرد آزادی خواه است که این دستهای خون آلود اصلاح طلبهای چارچوب ولایت را افشا بکند مرگ بر اصل ولایت فقیه زنده باد آزادی زنده باد زندانی سیاسی
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر