۱۳۹۲ دی ۲۷, جمعه

سال های خون سال های دریدن حرمت انسان





سالها میگذرند اما تاریخ همه چیز را در سینه خونین خود ثبت میکند . آیا واقعأ ما ایرانی ها اینقدر بی دست و پا شده ایم که یک دلقک چنین جرأتی بکند؟ و پا به روی اینهمه خون بگذارد؟ سالهای وحشت عربده جلاد و شعار مرگ بر خمینی اسیر در شکنجه گاه میپیچد. صدای رگبار. صدای تیر خلاص. صدای موشکها همراه با زوزه های خمینی پلید که میگوید جنگ نعمت است... تا یک خانه سر جایش است جنگ ادامه دارد!


صدای لاجوردی دژخیم و صدای پوزخند بچه های ۱۸ ساله به جلاد . همه جا خون بود و همه جا جسد و همه جا عربده جلادان. در جبهه ها هزاران جوان را قربانی میکردند و در داخل هزار هزار به دار میزدند. جسدهایشان بار ماشین میکردند ودر چاله اهای بزرگ دسته جمعی میریختند و میرفتند. باز صدای عفریت از جماران بلند میشد که: " بکشید! کشتن اینها ثواب دارد !"

جلادان وقتی که این فتوا های شیطانی خمینی را میشنیدند سرمست از عشق تجاوز به دختران زیر۱۸ سال و بردن ثواب از این تجاوز وضو میگرفتند و آماده برای ثواب کردن میشدند!
باز صدا در زیر زمین ها گوش فلک را کر میکرد. صدای سرود اسیر. عربده جلاد وحشی. بعد از مدتی کوتاهی صدای سرود با یک رگبار خاموش میشد ولی خنده های دژخیمان گوشها را می آزرد. برای یکدیگر از لذتی که از اعدامی قبل از اعدامش برده بودند تعریف میکردند. صدای کوبیدن درهای سلولها شروع میشد. انگار همه میخواستند در سرنوشت اعدامی ها شریک باشند. ترسی در کار نبود. هرچه بود شجاعت بود و قهرمانی. همه تن خود را فراموش کرده بودند و به فکر همزنجیرانشان بودند. باز عربده ها شروع میشد. صدای کابل که به پیکر زندانی میکوبیدند گوشها را آزار میداد. از یک سلول صدایی بگوش میرسید که دارد تعداد ضربات کابل را میشمارد. از سلول دیگر صدای سرود قهرمانان در زنجیر بگوش میرسید. انگار که نه انگار دارند تجاوز میکنند و بعدش نیز اعدام!
سالهای وحشت. سالهای افتخار. سالهای ماندگار. آری باز صدای رگبار. بعدش تیرهای خلاص .بوی گوشت سوخته همه جا را فرا میگرفت. این گوشتهای سوخته زندانیان. باز دژخیم با صدای بنظر خودش ترسناک ولی از ترسش داد میزد همه تان را میکشیم. صدای خنده از سلولها بلند میشد.
به خون شهیدان و پاکان قسم . بله سالهای خون !سالهای رذالت !سالهای دریدن حرمت انسان بود !
حالا ابراهیم نبوی شریک سابق لاجوردی در صدای آمریکا تلاش میکند این همه جنایت را بپوشاند. صدای آمریکا که علنا بلندگوی رژیم جمهوری اسلامی شده است درست مثل پاسداری که به هم سلولم تجاوز میکرد و بعد عربده میکشید مرا شکنجه میکند. احساس میکنم که هنوز توی سلول هستم!
... دوستان جواب لازم را باید به این مجریان خود فروش که در این رسانه های فارسی زبان لانه کرده اند باید داد. باید از دولت آمریکا پرسید این تلویزیون را برای چه به راه انداخته اید ؟ برای کمک به مردم ایران است و یا برای کمک به جلادان مردم ایران؟
. در آخر من از همه ایرانیان باشرف که ضد جلاد و ضد دژخیم و ضد ولایت فقیه هستند میخواهم که خاموش نمانند. صدای خود را مثل   صدای سالهای خون که هرلحظه از سلولها بگوش میرسید زنده نگهدارند تا درسی به مزدوران و بلندگویان رژیم داده شود.
پیروز باشید خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۵ نظر:

  1. هاردریدن های دلقک دریده شده ای چون نبوی بیشتر از سر تسا فه وتجاهل مفلوكي ومفلسي است..نباید به چنین مردک منفور و مطرود و مردود ی که شقاوت وجنایت و جسارت دوران طلایی امام فرومایگان خمینی خون خور را ریر سوال می برد اندک بهایی داد..

    پاسخحذف
  2. dorood bar shoma khanbabakhan
    doroode bipayan bar shohadaye rahe azadi
    zira tanha ensanhaye zende hastand
    va shahid hargez nemimirad
    morde kasani hastand
    ke orze va shahamate
    hich kari ra nadarand
    lotafan be dalghakha tohin nakonid
    nabaviha tanha lashehaye
    moteafene bar amade
    az fazelabe tarikhand
    dorood bar rajavi sardare bozorg va bibadile azadi
    zende bad azadi
    arman

    پاسخحذف
  3. مشتاق گل از سرزنش خار نترسد/حيران رخ يار زاغيار نترسد / عيار دلاور كه كند ترك سر خويش / از خنجر خونريز و سر دار نترسد/گر بي بصري ميكند انكار من از عشق / سهل است و چه غم عاشق از اينكار نترسد / در عشق چو بيم سر و جان است وليكن / اي دلبر از اينها دل عيار نترسد/انديشه ندارم ز رقيبان بد انديش / از خار جفا عاشق گلزار نترسد /

    پاسخحذف
  4. سلام
    شاید بد نباشد عکس ابرعیم نبوی را که کنار اسدالله لاجوردی است
    در کنار مقاله خود بگذارید
    در این سایت عکس ابراهیم نبوی و اسدالله لاجوردی را میبینیدl
    عکس در زندان اوین گرفته شده
    نبوی مشاور فرهنگی لاجوردی در امور تواب سازی بود
    البته عکسهای دیگری هم روی این سایت هتند از لاجوردی
    https://www.google.nl/search?q=%D8%A7%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87+%D9%84%D8%A7%D8%AC%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C&sa=N&biw=872&bih=523&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=dHzZUrmEBume0QWH4oCQCw&ved=0CCkQsAQ4Cg
    پیروز و سرافراز باشید

    پاسخحذف
  5. ایرانی برای اینمردک حقیر هیچ ارزشی قائل نیست اینها همان مزدوران رژیم هستند که خود را مخالف نشان میدهند

    پاسخحذف