۱۳۹۲ بهمن ۷, دوشنبه

عزم کرده ام شیشه عمر دیو ولایت را بر سنگ زنم


                                      

ای هموطن من و تو مائیم ، مرا فریاد کن
منم یار و یاور تو همت کن
آن بی باک و طغیان گر  منم
بر خیز و بیا من خود ، ساختار شکنم
ظلم ستیز بی پروا قهرمان این میدان منم
نامم محارب است ، سرکش و غوغاگرم
 آشوبگر زمان ، خصم ارتجاع منم
وارث هزاران خون شهید منم  ،من
سازش نمی کنم ، فریاد این میهنم
آن دخترک در بازار به فروش رفته منم
اشک مادران هراسان منم
سر به دار شده همان نو جوانم
  خون  زن ، سنگسار  شده منم
 در تیرک آن سینه گلگون  منم
داد منم ، فریاد منم ، باروت  منم ، آتش منم مرا فریاد کن  
 انتقام  گیر ، از ظالم، آن فریاد رس منم 
من طغیانم ، توفانم و بنیان کنم
 عزم کرده ام شیشه عمر دیو ولایت را  بر سنگ زنم
مرا فریاد کن یار تو منم
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر