۱۳۹۲ بهمن ۳, پنجشنبه

میباید زهر نقض حقوق بشر را به حلقوم ولی فقیه و کل نظامش ریخت


آیا بنظر شما هموطنان عزیز زمان آن نرسیده زهر حقوق بشر را به ولی فقیه بخورانیم؟‌

بعد از اینکه طناب اتمی بر کردن ولی فقیه انداخته شد و مانند خوراندن زهر به خمینی با پذیرش قعطنامه ۵۹۸ و آتش بس و به گل گرفته شدن تنور جنگی اش، دوستان هرنبرد سلاح خود را دارد باید استفاده درست را از آن کرد یادتان هست خمینی  میگفت تا یک خانه پابرجا است جنگ را ادامه خواهم داد !؟ مگر نمیگفت جنگ نعمت خدا است؟ ... در آن موقع  یک سلاح بنام ارتش آزادی بخش بدرستی کار گرفته شد و خمینی را مجبور کرد که زهر صلح  بسر بکشد البته باید یاد آوری بکنم که خمینی نه برای ملت ایران بلکه بخاطر ادامه جنایتش زهر را خورد تا نظام جهل و جنایت پابرجا بماند و  بعدش نیز تمام زندانیان سیاسی را قتل عام کرد ...

 حالا که ما توانستیم  باز از سلاح  درست در مقابل برنامه اتمی خامنه ای جلاد استفاده  درست بکنیم  و البته باید یاد آوری بکنم که یک سازمان با تمام توانش با برنامه اتمی خامنه ای جلاد چنگ در چنگ شد و امان نداد که خامنه ای صاحب بمب اتمی بشود آن را آنقدر افشا کرد که تمام دنیا را بر علیه خامنه ای جلاد بسیج کرد و امروز ما جام زهر اتمی که بسیار کاراتر از زهری است که خمینی خورد به ولی فقیه و کلیت نظام بخورانیم ، اگر یادتان باشد خامنه ای و تمام سران نظم میگفتند ما اتمی شدیم !و انرژی هسته ای حق مسلم ما است ! پس چه شد؟ ...

حالا وقت آن است که طناب دار نقض حقوق بشر و اعدام های روزانه و شکنجه و سنگسار بر گردن رژیم به اندازیم و جام زهر دیگری در حلقوم پیکر فرتوت نظام ولای ولایت بریزیم . 

پس تا اینجا نتیجه میگیریم که ما میتوانیم حق مسلم خود که همانا آزادی است بگیریم . 


دوستان زمان آن رسیده است که ما باید تلاش کنیم  برای توقف اعدام و شکنجه و آزادی زندانیان سیاسی و آزادی بیان و مطبوعات و آزادی اجتماعات و تحصن و اعتراضات  و به وضعیت اسف باری که در میهن ما  حاکم است.

این تلاش ها راه به شکستن طلسم اختناق می برد که بهترین گزینه برای تغییر شرایط سیاسی میهنمان است . 




من فراخوان نمیدهم . من از تمام انسانهای آزاده و حزب ها و سازمانها و افراد سیاسی خواهش میکنم که همه باهم و یک صدا و متحد صدایمان را بلند کنیم و خواستار آزادی همه زندانیان باشیم. 


الان که ولی فقیه زهر اتمی را به سر کشیده بهترین موقع است که جامعه را بسیج کنیم و زهر آزادی زندانیان را نیز به  حلقوم  ولایت  فقیه و در رأس آن به خامنه ای جلاد بخورانیم .


این وظیفه تمام ملت ایران است که امروز صدای زندانیان در بند باشند و این ولایت هار شده را پس بزنند. باور کنید و به این ایمان بیاورید که ما میتوانیم فرزندان مان را از بند و اسارت ولایت جهل و جنایت آزاد سازیم. کافی است که به این نکته ایمان داشته باشیم که  این حکومت نامشروع است و تمام زندانیان سیاسی و عقیدتی بی گناه ترین افراد جامعه هستند.

نترسید! هیچ قدرتی توان مقابله با یک ملت بپاخاسته را نداشته و ندارد. من از تمام رسانه های ملی و میهنی تقاضا میکنم این صدا را برای اینکه عمومی بشود هر روز چند بار به نمایش بگذارند. با ما همکاری لازم  را بکنند. 



بیایید یک بار و برای همیشه با قدرت تمام زندانهای ولایت را در هم بکوبیم . زمان زمان بر خاستن است. دوستان همت کنید 
نگذاریم این ولایت جهل مثل زمان خمینی بعد از به سر کشیدن زهر باز دست به قتل عام زندانیان بزند.


تاکی ابراهیم نبوی  شاگرد جلاد اوین خود را سخنگوی  ایرانیان خارج  معرفی بکند و تمام حرمت ها را بدرد؟  تا کی باید شاهد تیرک های اعدام باشیم‌ ؟ تا کی باید چوبه های دار پا برجا باشند؟ تا کی باید شاهد دزد و فساد باشیم ؟ تا کی باید این آخوند برود و آن یکی بیایید ؟ خواهش میکنم یک اتحاد ملی و میهنی و تاریخی را بنیان بگذاریم که در سینه تاریخ ثبت بشود و جلادان دگر جرأت نکنند به فرزندان این آب و خاک تجاوز کرده و هر روز به تیرک اعدام ببندند.


هان بپا ای هموطن! برخیز ای هموطن ! نترس! این جنایتکاران هستند باید بترسند نه یک ملت . بیایید این لکه ننگ را از کشور مان دور کنیم .

عقب راندن این جنایتکارها تنها و تنها راهش اتحاد برای هموار کردن راه قیام و خیزش اجتماعی است ، که در نهایت به سرنگونی این رژیم پلید بدست توانایی مقاومت و ملت ایران خواهد شد ...
مردم ما از زندان بزرگی که در سرتاسر ایران رژیم برایشان درست کرده است رهایی می یابند و آزادی و عدالت و رفاه حق مسلم ماست 

اتحاد اتحاد اتحاد! رمز پیروزی ما است.
متحد شوید ای مردم ستمدیده !
خانباباخان




ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر