۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

فتوای خمینی از جهنم به خامنه ای ازبرای اسلام همه خفه بشه



چند روز پیش  شارون آمده به پیش منه

به من گفته خامنه زهر میخوره منهم گفتم غلط میکنه

شب در خواب دیدم  در داووس  اسلام در خطره

حسنی من کی گفتم هم غربیه هم شرقیه؟

لاکن من گفتم نه غربیه نه شرقیه جمع ،هوری اسلامیه

همه خفه بشه  از برای اسلام

خامه غلط میکنه زهر میخوره

من از برای اسلام زهر خوردم دگه کسی نخوره

اسلام نباید هر روز زهر بخوره اینکه دیگه اسلام نمیشه

اسلام باید قدرت داشته باشه

قدرت بدون بمب اتم نمیشه

این کوسه از دهن بنده میگوزه

گوش نکنید او هم غربیه هم شرقیه

حصرش بکن از برای ماندن اسلام

خامنه به حسنی اینقدر میدان نده

او بچه اسرائیله از برای اسرائیل کار میکنه

ما از اول هم گفتم اسرائیل از بین باید بروه

نه اسلام خامنه انشاءالله وبایی هم غربی هم شرقی بگیره

این چه حکومه تیه ؟ آبروی اسلام را برده

اسلام خلیفه میخواهه بمب اتم بسازه

لاکن زمان حصر اینها گذشته

هر روز روح پلید بنده را به درد نیاوره این حسنی

همه بگن بمب اتمی نه  خامنه تو باید بگی بمب اتم آره

همه از برای اسلامه منهم از برای اسلامم

 روح الشیطان الخمینی الجهنم الفتوای  ولصادره فی النظام

خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر