۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

این در شأن لوطیگری نیست آقای اوباما به قاتل ندا نامه بنویسد

تحریم ها آثار خود را بر روی ولایت فقیه گذشته است بنظر میرسید جام های زهر زنجیره ی را ولی فقیه به سر خواهد کشید ...این همه عربده کشی ولایت که میگفتند تحریم ها به نفع ما است حالا این هفته همه شاهد بودیم زوزه های دردآلودی امام جمعه های ولایت گوش فلک را کرکرده بود حتی جنتی میگفت این تحریم ها برای ضعیف کردن اسلام است و میخواهند با این تحریم ها اسلام را ضعیف بکنند و ملت  اسلامی ایران  را بر زمین بزنند!اول باید از جنتی پرسید اسلام شما چه ربطی به ملت ایران دارد؟ دوم مگر شما نبودید از تحریم ها استقبال میکردین؟ حالا چه شده این همه زوزه در جمعه بازار ولایت سر میدهید؟ و یا اگر یادتان باشد خود خامنه ای نیز می گفت این تحریم ها باعث میشود امت اسلام نه ملت امت اسلام قویتر بشوند و استعدادات اسلامی شکوفا شود پس چه شد؟ این استعداد های که قرار بود شکوفا شوند؟  من در آن موقع در یک نوشته ام نوشته بودم یک کشور 80 میلیونی زیاد طول نخواهد کشید که با این تحریمها به بدترین روزی خواهد افتاد بعد از چند ماه هنوز هم تحریم ها ادامه دارد داریم میبینیم که رژیم بد جوری بخود میپیچد... و اما این ناله های دردآلود تنها در جمعه بازار ولایت نبود ... در مذاکرات  استانبول نیز هیئت رژیم شاید بیش از صد بار خواست که تحریم ها را بردارند ولی در مقابل خواست نماینده رژیم  طرف غربی تحریم ها را نه اینکه  برنداشت بلکه به  تحریم ها چندین تحریم هم اضافه کرد.... با اینهمه سران رژیم این مذاکره را سازنده و رو به پیشرفت خواندندعجبا این پیشرفت و سازنده در کجایی این مذاکره بود که ما ندیدیم ؟بله دوستان همه ای اینها نشاندهنده این است که ولی فقیه جام های زهر زنجیره ای را به سر خواهد کشید  امروز همه داریم میبینیم که به غلط کردم افتاده است و صحبت از برداشتن تحریم ها میکند آن هم از تمام بلندگوهای جمعه بازار دست به دامن شیطان بزرگ شده است ... خوب من نماینده غربی ها تحریم ها را برمیداریم شما آقای ولایت فقیه چکار میخواهید بکنید که ما غربی ها کمی از شما رضایت داشته باشیم؟ .... اگر قرار باشد  تحریم ها را بردارند بنظرم این ها را از ولایت فقیه خواهند خواست   اون پاسدار که هوس کرده بود برود  در سواحل آمریکا مانور نظامی و اسلامی برگزار بکند و یا اون یکی که میخواست چندین هزار موشک را به پایگاه های آمریکا و دوستان آمریکا  در عرض چند دقیقه شلیک کند و یا اون نقدی که میخواست تمام ناوهای که غربی ها به خلیج فارس آورده اند غنیمت بگیرد و رفسنجانی که میخواست با یک بمب اتمی اسرائیل را از روی زمین بردارد ... باید همه این ها بگویند ما غلط کردیم آقای شیطان بزرگ شما بزرگوار ما هستی ما با شما شوخی میکردیم ... بعدش چه خواهد شد بنظر میرسد که بعدش  تماشای تر خواهد شد ولایت فقیه باید تا  بیت خود خامنه ای  و انبارهای مخفی اش را نیز  به روی بازرسان غربی ها باز بکنند تا مطمئن باشند که حتی در بیت خامنه ای چیزی وجود ندارد بر علیه اینها در مورد استفاده اسلام  عزیز قرار بگیرد و تمام موشک های که تا حالا انبار کرده اند باید با دستان مبارک پاسداران آنها را  نابود بکنند  پس در اینجا به این نتیجه میرسیم که خامنه ای باز کوتاه نخواهد آمد این ناله های دلخراش یک تاکتیک بیش نیست چون خود خامنه ای نیز همه اینها را میدونه اگر یک قدم عقب نشینی بکنه تا تهش خواهد رفت  در اینجا سئوال پیش میاد که پس چه شد در بالا نوشته بودیم که خامنه ای کوتاه آمده است ؟ بله خامنه ای کوتاه آمده ولی از نوعی مذاکره اتمی اش میخواهد این کوتاه آمدنش را آنقدر کش بدهد و دوباره به سرغربی ها کلاه بگذارد وخودش را از این بحران برهاند از طرف دیگر نیز دل خامنه ای به  نامه های  آشکار وپنهان   سید حسین باراک اوباما خوش است ما نمیدونیم در این نامه ها آقای سید حسین باراک اوباما  به خامنه ای چه مینویسد و چه قول های میدهد؟ اگر سیدحسین باراک اوباما این نامه ها را قطع بکند من مطمئنم خامنه ای قادر به ادامه این حکومت شیطانی نخواهد بود ... پس هنوز خامنه ای درسر خود نقشه کلاه گذاشتن بر سر غربی ها را دارد این کوتاه آمدن ها برای نجات یافتن از ضربه خردکننده ی تحریم ها است ...  اگر خامنه ای  کوتاه بیاد نه تنها همه چیز را از دست خواهد داد از ولایت نیز دست بر خواهد کشید ! بله ملت ایران همیشه در انقلابات نه تنها در منطقه در دنیا پیشتاز بوده و  درطول این سی سه سال نیز بهای سنگینی را پرداخته است و همیشه شعله امید را در دلها فروزان نگهداشته است و اما   امدادهای غیبی و سربازان گمنام  ولایت  که همان مماشاتگران و تاجران نفت و خون این رژیم ضد بشر را سرپا نگهداشته است که این ملت را به زنجیر کشیده اند باید این زنجیزها را پاره کرد و باید  به این مماشاتگران تف کرد و باید این مماشات را به پایان رساند آن موقع خواهیم دید که   ملت چه قیام جانانه خواهد کرد نه برای اصلاح ونه برای برگشت به عصرطلایی خمینی بلکه برای ریشه کن کردن ولایت فقیه خمینی ساخته پس برای یک ایران بدون ولایت فقیه و امام و امت باید کمی سختی کشید و باید ملت سوریه را نگاه کرد آزادی بها میخواهد باید پرداخت و تا قدرش را دانست  و اما دلم میخواد  بعنوان یک ایرانی با زبان بسیار ساده به آقای اوباما یک داستان واقعی را تعریف کنم که خودم شاهدش بودم . آقای اوباما لوطی محله ما خیلی انسان با شخصیتی بود! در محله ما یک نفر بود همیشه به همه احترامی خواست میگذاشت آن موقع ها ما جوان بودیم از ما بزرگتر ها میگفتند این لوطی است بسیار مرد است ما سردر نمیآوردیم لوطی است و بسیار مرد است یعنی چه ؟ خلاصه یک دوستی داشتم که باباش پولدار بود همیشه جیبش پربود رفته بود با دو نفر دعواش شده بود حسابی کتکش زده بودند دوست من یک بعد از ظهری بود آمد ولی تمام صورتش سیاه شده بود ازش پرسیدیم چه شده گفت هیچ فلانی ها من را به ناحق زدند ما بهش پیشنهاد کردیم که بابا تو که پولداری برو به پیش لوطی محل بهش جریان را بگو و یک پولی هم بهش بده او برود کار اینها را تمام بکند( درستی دولت داشتیم و قانون همه چیز داشتم ولی آن موقع لوطی های محل نیز برای خودشان قانونی داشتند ) خلاصه این دوست ما به پیش لوطی محل رفت با ده هزار تومان پول دوستم میگفت اول رفتم بهش سلام کردم خیلی صمیمی سلامم را گرفت و بعد گفت بگو مشکلت چیه میگه من اول ده هزار تومان پول را درآوردم جلوی لوطی گذاشتم بعد بهش گفتم ببین این پول مال شما دو نفر من را کتک زدند من از شما میخواهم آنها را یک گوشمالی بدی میگه لوطیه به من یک نگاه کرد بعد گفت داداش اگر  مزاحم خواهر و یا مادرت شده بودند حرف نداشتم و یا اگر بهت زور گفته بودند باز حرف نداشتم میرفتم گوششان را میکشیدم ولی شما رفتید با یک نفر دعوا کردید این در شأن من نیست وارد این دعواها بشوم دوستم میگفت من جا خوردم این چه لوطیه که ده هزار تومان پول را پس میده آن موقع یک ماشین پیکان 12 هزار تومان بود دوستم میگفت از لوطیه پرسیدم تو که زور داره و اسم داره بگیر این پول را یک کتکی به این طرف بزن لوطی باز تکرار کرده بود من به دعواهای شخصی دخالت نمیکنم این یک دعوای شخصی است من شرف لوطیگری خودم را به پول نمیفروشم آقای سید حسین باراک اوباما از شما خواهش میکنم به دعوای شخصی ملت ایران با خامنه ای دخالت نکنید بگذارید ملت ایران با خامنه ای دعوای خودشان را بکنند این در شأن لوطیگری نیست به قاتل ندا نامه بنویسد درستی شما امروز لوطی جهان هستید ولی رسم لوطیگیری را بیش از این لکه دار نکنید ... زنده باد ایران مرگ بر اصل ولایت فقیه لعنت بر خمینی و پیروانش  
خانباباخان 

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر