۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

من ایران را دوست دارم

من ایران را دوست دارم من ایرانی ام
من از سرزمین آذر آبادگان، نسل بابکم
من تمام عمرم را برای سربلندی ایران و ایرانی گذاشته ام
من ضد نفاقم من ضد خود خمینی ام
من عاشق تمام ملیت های ایران ام
من کردستان قهرمانم
من پیشانی سوخته ترکمانم
من حرمت دریده شده بلوجستانم
من دست های پینه بسته شالی کاران شمالم
من آذریم از آذربایجان ایرانم
من کاکوی صمیمی شیرازم
من سرباز حنیف و موسی، این وطنم
من عاشق آن پیکر خونچکانم
من خود ایرانم در بند ،زنجیرو زندان دیو خون خوارم
من تمام ادیان رنگارنگ ایرانم
من ایران را دوست دارم
من آن پرچم سبز وسفید و سرخ ، خودآن شیر ژیانم
من دریای عمان و خلیج همیشه فارس ،خزر زخم خورده این میهنم
من عاشق شش دانگ خاک ایرانم
من دشمنٍ دشمن ایرانم دشمن خوداهریمن و ارتجاع ام
من عاشق پیکر خونچکان آن کوهمردم،
تمام تیرهای زهراگین نامردان سینه آن رانشانه گرفته اند، من آنم
من ساختارشکن ، محارب، فتنه گر و خود مجاهدم
من در چارچوب این ولایت نمی گنجم من ملت کهن ایرانم

توی بی شعوروتیغ به کف خود را دربست دراختیارولایت گذشته ای در آخر خواهی فهمید من کی ام



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر