۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

مهدی خزعلی:راستی این بچه آخوند مهدی خزعلی درحق ملت ایران چه فکر میکنه؟

ما آذری ها یک ضرب المثلی داریم میگویند خرس هزار و یک نوع میرقصد همش برای بدست آوردن گلابی است آخه خرس ها گلابی را خیلی دوست دارند سه و یا چهار ماه پیش مهدی خزعلی از فرار خود ازایران خبر داد آنهم با هواپیما تازه با این هم نماند از همان هواپیما با صدای آمریکا تماس گرفت وپیامش را به پیروان رساند پسرآخوند خزعلی بعد از این پیام طرفداران بچه خزعلی کلی هم به به و چه چه کردند که این یک قهرمان است .... من در همان زمان یک مقاله نوشته بودم باباجان این آخوند زاده است از این قهرمانی درنمیاد و این دلش برای هیچ کس نمیسوزد تمام تلاشش برای این است که ولایت فقیه را سرپا نگهدارد... یکی از بهترین دوستانم وقتی که این مقاله را خوانده بود برای من یک ایمیل زده بود که تو نباید در رابطه با مهدی خزعلی اینطور فکر بکنی او واقعأ داره مبارزه میکنه من در جواب این دوستم گفتم مهدی خزعلی را از همین الان به آن سی و هفت نفر اضافه کن این برای نفاق به خارج آمده است نه برای مبارزه با رژیم ولایت فقیه خلاصه چند روز نگذاشت یک دفعه دیدم مهدی خزعلی مهمان زنده صدای آمریکا است مجری برنامه ازش پرسید شما با ولایت فقیه مخالف هستید مهدی خزعلی در جواب گفت نه من با این ها مخالف هستم که راه امام را بی اعتبار کردند وباید کاری بکنیم که مردم امام را خوب بشناسند ! خلاصه مجری ازش پرسید اگر دولت دلخواه شما به سرکار بیاد شما چکار میکنید گفت من فقط یک آرزو دارم وآن این است که وضع زندان ها را بهتر میکنم ببینید دوستان بزرگان مان گفتند گرگ زاده گرگ میشود نباید فراموش کنیم نمیگوید زندانی ها را آزاد میکنم میگوید زندانهای خوبی درست خواهم کرد... بله چند روزی نگذشت یک دفعه شنیدم که مهدی خزعلی را دستگیر کردند عجبا عجبا بعدش خبر شکنجه های سخت که بازجوها به مهدی خزعلی تحمیل میکنند همه جا را پر کرد مهدی خزعلی شده بود یک قهرمان ملی و میهنی بعد از اینهمه شکنجه خبر از اعتصاب غذای مهدی خزعلی بگوشمان رسید الله اکبر مگر مهدی خزعلی نه آمده بود توی خارج مبارزه اش را به پیش ببرد ؟ مهدی خزعلی کی به ایران برگشت و برای چه به ایران برگشت ... بعد از چند ماه اعتصاب غذا گفتند که مهدی خزعلی بیست و پنج کیلو کم کرده است البته بعد از نزدیک به سه ماه اعتصاب غذا رژیم مجبور شد مهدی خزعلی را باز آزاد کند من شخصأ وقتی که این همه فیلم بازی پسرخزعلی را میدیدم پناه بردم به خدا این بچه آخوند چه بلای میخواد به سر مردم بیاورد آخوند جنایتکارآدم کش و تجاوزگر... دیده بودم ولی از آخوند هنرپیشه گی ندیده بودم راستی این بچه آخوند مهدی خزعلی درحق ملت ایران چه فکر میکنه؟ واقعأ آدم میماند به این مهدی خزعلی چه بگوید ولی بنظر من مهدی خزعلی نیز مثل بقیه پلنگ صورتی ها خودش جنس واقعی خود را در روز چهارشنبه گذشته نشان داد فراخوان مهدی خزعلی : فراخوان مهدی خزعلی در تاریخ چهارشنبه ۲۳ فروردین 1391 مهدی خزعلی در فراخوان خود تصریح کرده است: من با انفعال مخالفم، با رادیکالیزم مشکل دارم، من فقط به تلاش و مبارزه مدنی و در چارچوب قانون می اندیشم، اجازه نخواهم داد ما را به قانون شکنی متهم کنند و برعکس در هر مرحله هزار خطای قانونی از رقیب خواهم گرفت! مهدی خزعلی همچنین ضمن دعوت همگان به پرهیز از "تفرقه و فرصت سوزی" خواستار یاری برای رساندن پیام اعتراض با این "تک رأی" شده است ( مهدی خزعلی در فراخوان خود تصریح کرده است: من با انفعال مخالفم، با رادیکالیزم مشکل دارم، من فقط به تلاش و مبارزه مدنی و در چارچوب قانون می اندیشم، اجازه نخواهم داد ما را به قانون شکنی متهم کنند) مخالف انفعال است و با رادیکالیزم هم مشکل دارد خلاصه اینهم میخواهد مبارزه مدنی در چارچوب ولایت بکند مبارک باد ... دوستان اگر یادتان باشد بعد از زهرخوردن و مرگ خمینی تمام دنیا خوشحال بودند نه برای اینکه جلاد و دزد بزرگ قرن ملت ایران به درک رفته برای این خوشحال بودند که رفسنجانی یک مدره است و قوانین بین الملل را محترم خواهد شمرد رفسنجانی مرد شماره یک نظام بود یک شبه پسر خمینی را هم مجبور کرد که بیاید دروغکی شهادت بدهد که خمینی گفته است بعد از من صیغه ولایت را به اسم خامنه ای بخوانید یادم است خبر نگار از رفسنجانی پرسید نظرت در رابطه با ولی فقیه شدن خامنه ای چیست رفسنجانی با این کلمه جواب خبرنگار را داد بله آقای خامنه ای را هم گذاشتیم آنجا یعنی من قدرت هستم بماند که خامنه ای خوب فهمیده بود کجا نشسته است علی اکبر ولایتی وزیر خارجه رژیم نیز له له زنان خودش را به آمریکا رساند و یک کنفرانس بزرگ به راه انداخت تمام خبرها از مدره شدن رژیمی که صاحب اصلی اش مرده بود بعد از آمریکا علی اکبر ولایتی قرار بود یک کنفرانس در ژنو و بعد از آن یک کنفرانس هم در لندن بگذارد ولی وقتی که تمام خبرگزاری ها در ژنو منتظر علی اکبر ولایتی بودند و همه دوربین ها لحظه شماری میکردند که خبر مدره شدن نظام مقدس را به دنیا بدهند ناگهان یک تعداد ایرانیان در تعبید ریختند به سرولایتی آنطور که شنیدم حتی لباسش را نیز درآورده بودند و کلی کتکش زده بودند نه کنفرانس ژنو و نه لندن دیگه برگزار نشد چون ولایتی را به بیمارستان فرستاده بودند خلاصه هشت سال رفسنجانی همه را به سرکار گذاشت در این میان تنها ملت ایران بود که دست رژیم را خوب خوانده بود آخرین روزهای رئیس جمهوری رفسنجانی ملت جانش به لب رسیده بود مخالفتشان بیشتر از الان بود رژیم مجبور شد محمد خاتمی را به اسم یک آخوند آزادی خواه و مدره اهل تمدن معرفی بکند باز یک جنایتکار دیگررا به اسم خاتمی رئیس جمهور کردند تمام دنیا نیز باز جشن گرفته بودند این آخوند هم میخنده و هم انگشتر داره صد درصد مدره است فکرمیکنم در آرشیو سی ان ان چندین فیلم است که خانم امانپور از انگشتر خاتمی گرفته بود یادم است کریستین امانپور میگفت هر چه است در این انگشتر است بعد دوربین نیز انگشتر را جلو و عقب میکشید .... خلاصه هشت سال هم او حکومت کرد بهروز جاوید تهرانی از زمان محمد خاتمی در زندان بود چند ماه پیش آزاد شد و تعداد زیادی از دانشجویان آن قیام نیز به شهادت رسیدند ... خاتمی وقتی که لاجوردی این جلاد بی رحم از طرف یک مجاهد جوان در تهران کشته شد آن را سرباز میهن خواند و آخرین روزهای رئیس جمهوریش نیز در جواب دانشجوها گفت اگر شما ملت ایران هستید من دشمن ملت ایران هستم.... ببخشید دوستان این ها را نوشتم به بچه آخوند مهدی خزعلی بگویم ما سی و چند سال است در چارچوب این ولایت ولی فقیه همه مدره ها و تمدنها ومدنی ها و آزادی هایتان را دیدیم بس کنید حیا کنید بگذارید ملت ایران نیز مثل بقیه ملتها خودشان تصمیم بگیرند چه کسی را میخواهند و چه کسی را نمیخواهند ... زنده باد ایران زنده باد آزادی
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر