۱۳۹۲ اسفند ۲۵, یکشنبه

میگویند خانباباخان چرا اینهمه لعنت بر خمینی مینویسی !! نگاه کنید سایت پاسداران جهان نیوز شخصیت ها را مشخص کرده است لعنت بر خمینی



پس از دو مرحله نظرسنجی
برترین‌های انقلاب اسلامی در سال ۹۲ از نگاه خوانندگان جهان نیوز مشخص شدند
25 اسفند 1392 ساعت 11:38
چهره های برتر سال ۱۳۹۲ از حوزه های مختلف، از نگاه خوانندگان جهان نیوز طی دو مرحله نظرسنجی مشخص شدند.

گروه جامعه جهان نیوز: چندی پیش پایگاه خبری تحلیل جهان نیوز اقدام به نظرخواهی از مخاطبان خود برای معرفی چهره های برتر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۲ در حوزه های مختلف کرد که با استقبال مواجه شد.

پس از ارائه پیشنهاد توسط مخاطبان،‌ و بررسی نظرات ارائه شده در ۱۳ بخش مختلف، گزینه هایی که نام آنان بیشتر تکرار شده بود در مرحله بعد، طی یک جدول زمان بندی شده به نظرسنجی مخاطبان جهان نیوز گذاشته شدند.

برخی نتایج پیش از این اعلام شده بود. در ادامه نتایج همه نظرسنجی ها به حضور خوانندگان جهان نیوز اعلام می گردد.

گفتنی است بالاترین درصد آرا را به ترتیب حسین شریعتمداری با ۸۵ درصد، حاج قاسم سلیمانی با ۷۲ درصد و حامد زمانی با ۶۹.۷ درصد در نظرسنجی های جداگانه به دست آوردند.

۱. چهره سیاسی و اقتصادی، سعید جلیلی

سعید جلیلی با کسب ۳۹.۹ درصد از کل آرا توانست «چهره برتر سیاسی و اقتصادی» از نگاه مخاطبان جهان شود. پس از جلیلی به ترتیب محمود احمدی نژاد با کسب ۲۱ درصد آرا، حسن روحانی ۱۹.۷ درصد، اکبر هاشمی رفسنجانی با ۱۲.۱ درصد و غلامعلی حدادعادل نیز با کسب ۷.۳ درصد آرا در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000349/nf00349159-1.jpg

۲. چهره بین المللی، سیدحسن نصرالله

سیدحسن نصرالله با کسب ۶۲.۸ درصد آرای کاربران جهان نیوز که در نظرسنجی شرکت کردند، برگزیده شد. بشار اسد نیز ۳۶.۵ درصد از آرا را به دست آورد. لازم به ذکر است که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه، در مرحله اول از سوی برخی کاربران به عنوان یکی از گزینه ها معرفی شده بود که به دلیل عدم سنخیت با اهداف انقلاب اسلامی، که شرط معرفی چهره برتر اعلام شده بود، از گزینه های نظرسنجی حذف شد.


http://www.jahannews.com/images/docs/files/000349/nf00349276-1.jpg


۳. چهره روزنامه نگار انقلاب اسلامی، حسین شریعتمداری

حسین شریعتمداری با کسب ۸۵ درصد کل آرا به عنوان چهره برتر روزنامه نگاری انقلاب اسلامی در سال ۹۲ از نظر مخاطبان جهان نیوز شناخته شد. حسین قدیانی و مهدی محمدی به ترتیب آرای ۸.۳ و ۶.۶ درصدی را کسب کردند.

نام محمد قوچانی به دلیل مغایرت با شرط اصلی تعیین چهره برتر انقلاب اسلامی در سال ۹۲ که خدمت در راستای اهداف انقلاب اسلامی بود، در نظرسنجی مرحله دوم، آورده نشد.

۱. حسین شریعتمداری ـ ۲. حسین قدیانی ـ ۳. محمد قوچانی ـ ۴. مهدی محمدی

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000349/nf00349383-1.jpg

۴. چهره سال مسؤولان دولتی، سیدحسن قاضی زاده هاشمی

سیدحسن قاضی زاده هاشمی با کسب ۵۱.۳ درصد آرای کاربران جهان نیوز که در نظرسنجی شرکت کردند، برگزیده شد. محمد جواد ظریف، حمید چیت چیان و حسین دهقان نیز به ترتیب ۳۷.۶ درصد، ۰.۸ درصد و ۱۰.۳ درصد از آرا را به دست آورد.


۱. سیدحسن قاضی زاده هاشمی ـ ۲. محمد جواد ظریف ـ ۳. حمید چیت چیان ـ ۴. حسین دهقان

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000349/nf00349537-2.jpg

۵. چهره سال مسؤولان خارج از دولت، سردار قاسم سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی با کسب ۷۲ درصد آرای کاربران جهان نیوز، چهره برتر ۹۲ سال در بخش مسؤولان خارج از دولت شد. محمدباقر قالیباف، عزت الله ضرغامی و اسکندر مومنی نیز به ترتیب ۲۰.۴ درصد، ۴.۵ درصد و ۳.۱ درصد از آرا را به دست آوردند.

۱. قاسم سلیمانی ـ ۲. محمدباقر قالیباف ـ ۳. عزت الله ضرغامی ـ ۴. اسکندر مومنی

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000349/nf00349619-1.jpg

۶. چهره مداحی کشور، میثم مطیعی

حاج میثم مطیعی با کسب ۴۵ درصد از کل آرا، چهره برتر مداحی در سال ۹۲ از نظر مخاطبان جهان نیوز، شناخته شد. حاج محمود کریمی ۳۲.۱ درصد، حاج منصور ارضی ۱۹.۶ درصد و حاج سعید حدادیان ۳.۳ درصد از کل آرا را به دست آوردند.

۱. میثم مطیعی ـ ۲. محمود کریمی ـ ۳. حاج منصور ارضی ـ ۴. سعید حدادیان

http://www.jahannews.com/images/docs/000349/n00349823-t.jpg

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر