۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

قدیم ها اگر کسی دروغ میگفت مردم بهش تف میکردند







اون قدیم ها هر فرد سیاسی و یا آنان که ادای سیاسی در می آوردند اگر یک دروغ میگفتند مردم بهشان تف میکرد و ازشان دوری میکردند.
 اسماعیل یغمایی که چند سال است مستقیمأ کمک کار جلادان ولایت فقیه استخدام شده است و شب و روز مشکلش شده مجاهدین خلق ایران این که به کسی پوشیده نیست  مستقیمأ در خدمت وزارت بد نام ولایت فقیه قلم میزند امروز اسماعیل یغمایی در یک نوشته  است  که(«من نیز در کنار مصداقی، اقبال، دکتر قصیم وروحانی ایستاده ام و منتظرمعرفی نفرات بعدی از «پرسنلی وزارت اطلاعات در فرنگستان» هستیم.») در جواب این نوشته آقای قصیم اولین نفری است که این خبر اسماعیل یغمایی را تکذیب میکند قصیم : امروز بيستم خرداد 92, در رابطه با مسأله خانم حبيب خاني , آقاي اسماعيل يغمايي درنامه امروزشان جمله زيررا نوشته اند:
«من نیز در کنار مصداقی، اقبال، دکتر قصیم وروحانی ایستاده ام و منتظرمعرفی نفرات بعدی از «پرسنلی وزارت اطلاعات در فرنگستان» هستیم.»!
ازخواندن اين عبارت متعجب و متأسفيم. از ديد واطلاع خودمان لازم مي دانيم صريحاً اينهماني مذكور را تكذيب كنيم.
ما درچنين «انتظاري» نه حضور داريم و نه هم نظريم. وجود چنين «عكس دستجمي با آقايان» را نيزصريحاً ولي محترمانه تكذيب مي كنيم. مايل نبوده و نيستيم در مشاجرات ريشه دار و عمدتاً مربوط به روابط دروني و تو درتوي مسلمانان ديروز و امروز و آداب و رسوم و روشهاي آنها مداخله كنيم.
اصلاً همين تمايل و خط مداخله دادن امورسازمان مجاهدين و فعاليتهاي سياسي شورا از جمله دلائل مهم استعفاي ما بوده است و اين كه – بدون سند و مدرك – نبايد چيزي را , حتي «عكسي» را , به اين و آن فرد و ساختارو سازمان «سنجاق» كرد! آن عبارت را آقاي يغمايي به ميل خويش نوشته, گرچه انتشارش گناه كبيره اي نيست, ولي كار درستي نكرده و ما بي خبر بوده ايم. (  آقای قصیم ببینید یک آدمی این را نوشته است که شماها را خیلی خوب میشناسد و شما نیز او را خوب میشناسید چرا صادقانه نمیگوید شما ها را لو داده است ؟ و قرار نبود به این زودی صفتان مشخص شود؟ مگر اسماعیل واقعأ تیمارستانی شده است؟ بدون زمینه این حرف را بزند؟  تازه آقای قصیم برای این که از اسماعیل دلجوی بکند میگوید , گرچه انتشارش گناه كبيره اي نيست، ولي كار درستي نكرده و ما بي خبر بوده ايم. خوب آقای قصیم گیرم که شما بی خبر بودین و وقتی که باخبر شدین هم آن را تکذیب کردین دستتان درد نکند  ولی به طرف برای تکرار اینکارها  دست باز میدهید که اینها گناه کبیره ای نیست!!! همین دو سه روزی که از شورای ملی مقاومت بیرون رفتین نتیجه اش در همین چند خط دیده میشود یعنی دروغ و تهمت و خبر سازی بی پایه و اساس اگر بر علیه مجاهدین باشد گناه نیست یعنی ما باور کنیم که در عرض این دو سه روزی  پرنسیب شما اینقدر افت کرده است؟ و یا این را به حساب این بگذاریم که شتاب دموکرات بودن شما در عرض چند روز؟ ویا باور کنیم که شما در عرض این دو سه روز اینقدر بخشاینده شدید که حتی کسی بجای شما دروغ هم بگوید آن را خواهید بخشید و دوباره بهش امکان تکرار اینکارها را خواهید داد!!!!!!!!)

بنابراين , جهت اطلاع افكار عمومي و راحتي خيال مخاطبانمان تكرارمي كنيم نه همچو عكس دستجمي وجود دارد و نه حتي از جانب ما عكاسي سفارش داده شده است! ( با اینکه آقای قصیم میگوید نه عکاسی در کار بود و نه عکس یعنی با کلمه محترمانه میگوید اسماعیل یغمایی دروغ گفته است خوب از شما سئوال میکنم آقای قصیم چرا این آدم دروغگو را در لابلای نوشته ای تان نوازش میکنید که مبادا از موضعگیری شما رنجیده شود؟؟)
بيستم خرداد 92 , محمدرضا روحاني كريم قصيم
)...
واما در اینجا باید گفت چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید شاعر نیز بعد از موضعگیری رفقایش مجبور به موضعگیری میشود و اطلاعیه میدهد از خودش انتقاد میکند و از آقایان روحانی و قصیم عذر خواهی میکند از اینکه نام آنها را کنار اسم شارلاتان های چون  ایرج مصداقی و اقبال و خودش   گذاشته است  و  یک نمایش دمکرات نمائی هم این دروغگو یغمایی از خود نشان میدهد باید از این دموکرات های بسیار مدره و بخشاینده پرسید اگر واقعیت نداشت پس چرا این غلط را کرده ای ؟؟  حالا که شما اینقدر دموکرات هستید پس چرا از دیگران که متهمشان کرده بودید عذر خواهی نمیکنید؟؟ از من گفتن آقایان قصیم و روحانی سی و اند سال است توی تشکیلات مجاهدین بودند و فکر میکنند بیرون تشکلات مجاهدین نیز همه درست کار هستند شاهد باشید که همان رفقایی این ها زیاد طول نخواهد کشید که یک پولشان خواهند کرد من گفتم دوستان شاهد باشند
خانباباخان
 




ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر