۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

شعر طنز از خانباباخان : رفسنجانی و خامنه ای جلاد






کوسه
عظماجونم انصاف و مروتت کو؟
به این حقیر نظر بکن
ترا به روح راحلت  
بامن دیگی چنین نکن



عظما
بروکوسه با تو دیگه کار ندارم
احتیاجی مثل توی خر  ندارم
ولایت مدارم اصلأ با تو حرف ندارم
باوربکن بجز یک رای، رأی  ندارم





کوسه
عظما جونم باور بکن با فتنگر کار ندارم
بجزشما در این دنیا یار ندارم
یادت میاد ملیجک امام بودم؟
فتوابده غلت بزن بخندونم عظما جونم


عظما
گفتم  کوسه یک رأی بیشتر رأی ندارم
غلت  بزنی یا نزنی با تو دیگه حرف ندارم
منقل و وافورم کجا اینهمه تریاک و دارم
سرزمین و  ولایتی  پاک و دارم

کوسه
عظماجونم منقل تو چاق میکنم
ذغالهارا داغ میکنم
وافورتو  پاک میکنم
باوربکن این زبان و لال میکنم

عظما
بروکوسه اگه نری پشت دستت داغ میکنم
چه پر روی میخوای منو گول بزنی؟
بگوبینم حصر خونه میخواد دلت؟
پاشو برو توی خونه ات منتظر فتوایم باش

 خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر