۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

دلقک لاجوردی میگوید قتل عام های ۶۷ را فراموش کنید! عجبا عیرت ایرانی کجاست؟


خاوران قلب تپنده ملت ایران

دلقک لاجوردی میگوید قتل عامهای ۶۷ را فراموش کنید! عجبا غیرت ایرانی کجاست؟


گفتم ای خاک سیاه خاوران؛

نه جویباری نه چمنی نه گلی و نه لاله ای داری

راز این همه غرور و سر فرازی چیست؟


گفت در این سینه ی سیاهم؛

یک دشت لاله دارم پنهان

هزاران جویبارخون زدلم جاریست

آیا این کافی نیست؟


گفتم تو مگر خاکسترسوخته ی؛

آتش کدهء زرتشت نیستی؟

اسرار دشت لاله و جویبار خونت چیست؟


گفت من خود آتش کده ء زرتشتم؛

سرکش و شعله ور؛

اما خاکستر نیستم


گفتم نه جوشی نه خروشی

نه دودی نه شعله ایی

چرا از آن دشت لاله های پنهانی

خبری نیست؟


برافروخته شد و گفت:

" گر این سینه ی سیاهم؛

به جوش آید

آن وقت خواهی دید

که من دشت شعله زارم"


زانو زدم و بر آن خاک سیاه سجده کردم

خاکی که بوی خون میداد

آره بوی خون

بوسیدمش و

لاله ایی شکفت خندان



گفت شعله ها را بنگر

در دل خود زبانه میکشند

آن زبانه ها.....من هستم و ما هستیم و

یاران تو
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۱ نظر:

  1. نگران نباشد برخی آدم ها این دنیا را میسازند برخی ان دنیا را این جاکش دلقک هم داره ان دنیا یعنی برگشت به ایران خود را میسازه اگه جاکش اینگونه سخن نگه که آنجا صاحب پنت هاوس نمیشه مثل الی دایی جاکش و مهران مدیری و.......

    پاسخحذف