۱۳۹۲ خرداد ۱۳, دوشنبه

من وظیفه خود دانستم این دوخط را بنویسم خامنه ای جلاد خوشحال نشود که همه گول او را خورده اند




این دو سه روزی در رابطه با تظاهراتهای که در ترکیه شده تلاش 

کردم چیزی نگویم ولی در آخر دیدم تعداد هموطنانم آگاهانه  و یا  ناآگاهانه  دارند ساز ولایت فقیه را مینوازند .... بهار ترکیه! اردوغان در عرض ده سال اقتصاد ترکیه را از عمق چاه به اوج اقتصاد دنیا رساند هفتمین اقتصاد جهان کرد و به انقلابیون مصر و لیبی و سوریه کمک های بسیاری کرد و با کردها به توافق رسیده است که حق آنها را برسمیت بشناسد  این درس انسانیت باشد برای دیگر دولت ها مثل خامنه ای و مالکی و بشار اسد جنایتکارها  که برای حکومت کردن با هواپیماهای جنگی ملت خودشان را بمباران میکنند من طرفدار اردوغان نیستم ولی من  یک آدمی سیاسی هستم وظیفه خود دانستم این دو خط را بنویسم که ولی فقیه حرومزاده خوشحال نشود که همه گولش را خوردند اگر قرار است بعد از بهار عرب بهار باشد نه در  ترکیه آن بهار در ایران اسیرمان است . من نه از لنین روشن فکرترم و نه چپ ترم  من در مقابل هیتلر زمان که همان خامنه ای جلاد است هزار بار دست طایب اردوغان  را میفیشارم ... سیاست یک علم است آن را باید درست یاد گرفت و از آن باید درست استفاده کرد والی   مثل خامنه ای جنایتکار به ریشت میخندند لعنت بر خمینی .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر