۱۳۹۱ آبان ۱۶, سه‌شنبه

بی شرمی در ولایت فقیه دگر مرز نمیشناسد

 
 
 هفته گذشته همه شنیدیم چند نفر از زلزله زدگان آذربایجان بر اثر سرما جان سپردند و هنوز به خیلی از این خانواده های داغدار هیچ کمکی نشده است و تعداد زیادی از جوانان که داوطلبانه به زلزله زده ها کمک میکردند  و به جزم این کمکهای انسانی دستگیر شده اند و به زندان انداخته شده اند حالا خبری که سایت سبزعلی امروز چاپ کرده است نگاه کنید :  كميته امداد امام خميني (ره) مقاديري کالا و كمك مالي را به مناسبت عيد سعيد غدير بين 200 خانواده مستمند در استان بصره در جنوب عراق توزيع كرد. وقتی که من میگویم لعنت بر خمینی خواهش میکنم ناراحت نباشید باورکنید بی شرمی در ولایت فقیه دگر مرز نمیشناسد .لطفأ در زیر خبر سبزعلی را نگاه کنید قضاوت با شما عزیزانان 
 
 
کمک كميته امداد به خانواده های عراقی
كميته امداد امام خميني (ره) مقاديري کالا و كمك مالي را به مناسبت عيد سعيد غدير بين 200 خانواده مستمند در استان بصره در جنوب عراق توزيع كرد.

به گزارش شبکه العالم،"عامر العبادي" پژوهشگر اسلامي عراقي، گفت: روش توزیع کمک های كميته امداد امام خميني (ره) در شهر بصره همان راه و روش اهل بيت (ع) است.

"عبدالحافظ البغدادي" مدير كميته امداد امام خميني در شهر بصره نيز به خبرنگار شبكه العالم، گفت: ما با ارايه اين كمك ها تلاش مي كنيم كه قلوب مومنان و فقرا را شاد كنيم.

خانواده هاي مستمند بصره نيز از تلاش هاي خيرخواهانه كميته امداد امام خميني (ره) در حمايت از ايتام و فقرا در سالهاي گذشته و سهم این کمیته در كاستن از مشكلات معيشتي نیازمندان تقدير و تشكر كردند.

"ام محمد" هماهنگ كننده جمعيت خيريه "المصطفي" در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: ما از همه نهادهاي خيريه در استان بصره و نهادهاي سرپرستي ايتام و زنان بيوه تشكر مي كنيم و تاكيد مي كنيم كه روز غدير خم روز امير مومنان (ع) است كه از ايتام و زنان بيوه سرپرستي مي كردند.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر