۱۳۹۰ آبان ۲۷, جمعه

راه‌اندازي پليس افتخاري در مشهد .

von Khanbaba Khan, Freitag, 18. November 2011 um 11:07



کد خبر: ۲۰۴۳۷۰
تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
جانشين فرمانده نيروي انتظامي از راه‌اندازي پليس افتخاري در مشهد به عنوان دومين كلان شهر ايران پس از تهران خبرداد و گفت: بزودي از مشاركت حداكثري مردم براي تامين امنيت بهره بيشتري خواهيم گرفت.

به گزارش ايسنا سردار احمدرضا رادان در همايش عمومي روساي كلانتري‌ها و فرماندهان پاسگاه‌هاي انتظامي استان خراسان رضوي بابيان اينكه از عيد سعيد غدير خم تنها نبايد به تبريك و شادباش اكتفا كرد، گفت: بلكه بايد بدانيم ذبح غدير و بي‌توجهي به ولايت باعث شد عاشورا رقم بخورد و فرزندان علي (ع) در صحنه كربلا با مظلوميت به شهادت برسند.

وي بابيان اينكه بايد غديرشناس باشيم تا عاشورايي ديگر به وجود نيايد، گفت: در اين عرصه با پايبندي به عهد ولايت و اعتقاد به ولايت پذيري به بصيرتي دست خواهيم يافت كه ما را از غفلت‌ها دور خواهد كرد.

جانشين فرمانده ناجا افزود: ساده‌ترين مسيري كه انسان مي‌تواند به بصيرت برسد اين است كه پشت سر ولي امر خود حركت كنيم و به ولايت فقيه پاي بند و متعهد باشيم.

وي با اشاره به اين مطلب كه پليس هميشه و در همه حال در مرحله آزمايش قرار دارد، گفت: اين را بدانيد كه با كشتي ولايت مي‌توانيم به ساحل رستگاري و امنيت برسيم و نبايد از مسير ولايي دور بمانيم.

رادان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عملكرد فرماندهي انتظامي مشهد، گفت: خوشبختانه اين استان با همدلي همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و همكاري آگاهانه مردم و دستگاه‌ها و تلاش كاركنان انتظامي كه در كنار اجراي ماموريت‌هاي محوله، تامين نظم و امنيت زائران آقا علي ابن موسي الرضا(ع) را نيز بر عهده دارند از امنيت بسيار مطلوبي برخوردار است.

پليس، براي توسعه و تحكيم نظم و امنيت عمومي بايد با انضباط باشد

راه اندازي پليس افتخاري در مشهد

وي در ادامه بر رعايت نظم و انضباط فردي و گروهي از نظر معنوي و ظاهري تاكيد كرد و گفت: پليس الگوي نظم و انضباط در جامعه است و براي توسعه و تحكيم نظم و امنيت عمومي خود بايد با انضباط باشد.

رادان به فرماندهان و روساي پليس‌هاي استان خراسان رضوي، گفت: خودتان را به جاي مردم بگذاريد و ببينيد آن وقت چه انتظاراتي از پليس در مورد مسائل امنيتي، ارتباطي و اخلاقي داشتيد و به اين وسيله مي‌توانيد به بهترين شكل ممكن خود را ارزيابي كنيد.

وي در پايان از راه‌اندازي پليس افتخاري در مشهد به عنوان دومين كلان شهر ايران پس از تهران خبر داد و گفت: بزودي از مشاركت حداكثري مردم براي تامين امنيت بهره بيشتري خواهيم گرفت

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر