۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

هشدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مقامات آمریکایی؛ . به این میگن خوابیده پارس دادن



اگر یکی از ما را بکشید ده‌ها نفر از شما را خواهیم کشت
17 آبان 1390 ساعت 13:15
فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا گفت: نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت.


به گزارش جهان سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، درخصوص فضاسازی مقامات غربی علیه جمهوری اسلامی ایران و طرح ترور فرماندهان سپاه پاسداران از سوی مقامات امریکایی، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طی نیم قرن گذشته هیچگاه تا به این حد ضعیف و آسیب پذیر نبوده‌اند، تصریح کرد: عربده کشی برخی مسئولان آمریکایی و اسراییلی در واقع جنگ روانی بی‌خاصیت و از جنس دلداری دادن به یکدیگر است.

حاجی‌زاده با اشاره به مقطع زمانی بعد از ۱۱ سپتامبر و دوره ریاست‌جمهوری قبلی ایالات متحده، افزود: در این دوره که تراکم قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حد فوران بود و رئیس جمهور قلدر و یاغی بر قدرت حاکمیت داشت و کلیه کشورهای منطقه حامی غرب نیز در اوج اقتدار بودند، آن‌ها جرات حمله به ایران را پیدا نکردند و امروز که آثار سه جنگ بزرگ آمریکا در منطقه و جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه رژیم صهیونیستی از یک طرف و تحمیل هزینه های گزاف دیگر آن‌ها، فروپاشی از درون و پدیدار شدن آثار پوسیدگی و شکستن استخوان‌ها‌ی این یکه تاز دیروز را می‌شود به وضوح دید، سیاستمداران غربی تنها آرزوهای دست نیافتنی خود را به زبان می‌آورند اما پیروزی بر ایران سرابی بیش نیست.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند، با رصد و مراقبت دقیق تحرکات دشمنان، از آمادگی کامل برای مقابله و برخورد قاطع با آنان در هر نقطه‌ای برخوردار هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی علیه فرماندهان سپاه، تاکید کرد: یک مشت از سران تهی مغز آمریکایی که به نظر می‌رسد از بیماری آلزایمر رنج می‌برند، درحالی فرماندهان سپاه را تهدید به ترور می‌کنند که فراموش کرده‌اند ۳۰۰هزار نفر از مردم مظلوم ایران و بیش از ۱۳۵هزار نفر از پاسداران، بسیجیان و تعداد بی‌شماری از فرماند‌هان سپاه اسلام توسط آن‌ها در گذشته به شهادت رسیده‌اند.

حاجی‌زاده گفت: آنها ماهی را از آب می‌ترسانند و نمی‌فهمند که فرماندهان و پاسداران ما پس از پایان جنگ نیز همواره با غسل شهادت زندگی کرده و همیشه آماده به آغوش کشیدن مرگ سعادتمند در عرصه‌های انجام تکلیف الهی هستند. آنها سپاه را از چه می‌ترسانند؟

وی در پایان خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا و مقامات این کشور متذکر شد: شما هم نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت و امروز یقین داریم هر حرکت جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی فروپاشی قطعی آن‌ها را نزدیکتر خواهد کرد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر