۱۳۹۰ آبان ۱۱, چهارشنبه

تا دیر نشده باید متحد بشویم و قدمی برداریم و جلوی جنگ طلبی خامنه ای را بگیریم

درمقابل هیولای ولایت ، این وظیفه تک تک  آحاد ملت ایران ، حزبها ، سازمانها،  روشن فکران وبخصوص قشرتحصیلکرده و دانشجویان است که متحد و یک پارچه بشوند برای آزادی ایران. باید  یک مقاومت ملی و میهنی ساخت که چونان یلی به مصاف اژدهای ولایت برود . دوستان و یاران و ای هموطنان عزیزم امروز احساس میکنم که باید هر کس هر هویتی و عقایدی و خواستی که دارد باید به کنار بگذارد  و تنها هدفش   آزادی ایران با یک شعار محوری حاکمیت ملت و دولت سکولار باشد .  این است وظیفه تاریخی ما .
.
امروز 9 آبان 1390 داشتم صدا آمریکا را نگاه می کردم . جالب بود . دوتا دخترخانم جوان و زیبا داشتند برنامه را اجرا می کردند و  جواب  ایمیل ها و تلفن ها را میدادند . با این که خیلی جوان بودند ولی آنقدرماهرانه برنامه اجرا می کردند که نگو.
 من خودم فکر میکنم تا به امروز صدها ایمیل به این برنامه نوشتم در هیچ کدام ایمیل هایم چیزی بدی ننوشتم باید  صادقانه بگم همه   ضد رژیم بودند . هیچ کدام تا به امروز در این برنامه خوانده نشده . این دو تا دختر خانم از لابلای این همه ایمیل که به این برنامه ارسال شده ایمیلی را پیدا می کردند  و میخواندند که حداقل 90 در صد برای ولایت فقیه بود
.
 در ظاهر این صدای آمریکا را برای مخالفان رژیم براه انداختند ولی کارش تمامأ در راستای ولایت فقیه پیش میرود یک چالنگی بود که اگر چیزی هم نمیتوانست بگوید ولی آدم احساس میکرد که دور از ولایت بود.  او را نیز کنار گذاشتند در این برنامه امروز مثل این که با خود حرفهای خامنه ای همآهنگ شده بود بسیار ماهرانه خواسته ها و گفته ها و نفرات رژیم را به روی خط می . آوردند و ایمیل هایشان را میخواندند .
 یک ایمیل از میان این همه ایمیل بیرون کشیدند که این بود  :" نباید مثل مجاهدین به طبل جنگ کوبید ما دیدم که مجاهدین چطور به وطن خیانت کردند.".  واقعأ باید به این دوتا دختر خانم جوان بالاترین نشان ولایت وقیح را داد.
.
 من انتظار داشتم که امروز برنامه این خانم های بسیار با هوش و زرنگ در راستای صحبت های خامنه ای در رابطه با بیرون رفتن نیروهای آمریکا از عراق باشد ولی متأسفانه اصلأ اشاره به این موضوع نشد  که هیچ بر خلاف انتظار موضوع روز هر چه بگویی بود ....

فکر میکنم اکثرأ دوستان یا خواندند  شنیدند که آمریکا نیروهایش را از عراق بیرون میکشد . نظر شخصی من این است که اصلأ رفتنش به عراق اشتباه بود .بماند.
.
 در رابطه با این حرکت آمریکا خامنه ای جلاد و مشنگ باز مثل  پیامی که مستقیمأ به ملت مصر دادکه ولایت اسلامی درست بکنید و... باز دست پاچه شده  و از خوشحالی  یک چیزهای گفته است . من عینأ گفته خود خامنه ای را  از سایت جهان نیوز که مال سپاه پاسداران است  تعریف میکنم:: "رهبر معظم انقلاب در دیدارمسعود بارزانی: مجبورشدن آمریکا به خروج از عراق ."
صفحه زرینی در تاریخ عراق است."
.
 اول باید از خامنه ای پرسید که عراق به تو چه ربطی دارد؟ خامنه ای جلاد میگوید: ایستادگی یکپارچه همه اقوام و مذاهب عراق دربرابرفشارهای آمریکاو مخالفت با مصونیت قضایی نظامیان اشغالگر  و در نهایت مجبور شدن آمریکا به خروج از عراق یک .
صفحه زرین در تاریخ این کشوراست .بینید دوستان فکر میکنم که همه آمریکا را خوب میشناسید. جایی که رفته این همه کشته داده است و از ملت عراق این همه کشته است بنظر شما آیا عراق را به خامنه ای خواهد داد؟ خامنه ای برای چه این همه خوشحال است که آمریکا از عراق بیرون رفته است؟ مگر بجز این است که مجاهدین خلق ایران را از عراق دور بکند و رژیم ولایت فقیه را گسترش بدهد؟ این صفحه زرین که خامنه ای ازش اسم میبرد  آیا به جز این است؟
باز خامنه ای: "با وجود حضور نظامی و سیاسی امریکا در عراق و فشارهای این کشور، همه عراق اعم از کرد و عرب و شیعه و سنی، به امریکا «نه» گفتند که این موضوع بسیار مهمی است."
 .
 ببینید این خود خامنه ای و مزدورانش بودند که آمریکار را به عراق کشاندند حالاکه در سایه آمریکا در عراق حکومت دست نشانده خود را به سرکار آورده است الان آمریکا اخ شده است . چون  خامنه ای میخواهد همان کرد و سنی و شیعه های دیگر اندیش را  راحت سر به نیست بکند  و  مثل ایران خودمان  بشود حزب فقط حزب الله .
.
 یادمان است که خاتمی بعد از بمبارانهای قرارگاه های مجاهدین از شیطان بزرگ گلایه کرد گفت قرارمان این نبود که بمباران بکنند بعدش ول بکنند قرار بود که این سازمان را از بین ببرند
.
 بی شرمی خامنه ای را میبینید؟ اون موقع آمریکا خوب بود. باز خامنه ای : "رهبر انقلاب اسلامی همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب مختلف در عراق را مغتنم شمردند و خاطرنشان کردند: شرایط کنونی ثبات و استقرار در عراق مایه خرسندی جمهوری اسلامی ایران است و همه اقوام و مذاهب باید دست در دست یکدیگر، در جهت ساختن عراق نوین تلاش کنند"
. دجالیت را نگاه کنید .چرا این همزیستی مسالمت آمیز را برای ملت ایران سی و چند سال است که حرام کرده و برای دیگر ملت ها آرزو میکند ؟ این را خودتان قضاوت کنید.
.
همه میدانیم که مخالفین رژیم ایران به رهبری ایاد علاوی و صالح مطلک در انتخابات عراق  پیروز شدند ولی خامنه ای از آمریکا خواست که باید مالکی دولت را تشکل بدهد والا ماشین ترور را در عراق براه خواهد انداخت.  آقای اوباما نیز بگفته خودش یک آوانس برای به راه آوردن خامنه ای داد و این شرط خامنه ای را پذیرفت .الان هم که آمریکایی ها میخواهند از عراق بیرون بروند مالکی شروع کرده است  به قلع و فمع  کردن سنی ها.  تعداد زیادی را به جرم خامنه ای ساخته ضد انقلاب و یا بعثی دستگیر کرده است . از طرف دیگر سنی ها نیز میخواهند ایالتی برای خودشان داشته باشند . خامنه ای برای اینکه این کار سنی ها را به سرشان خراب بکند این حرفها را میزند. :
 "خامنه ای همچنین تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران از عراق یکپارچه و برخوردار از ثبات حمایت خواهد کرد و لازم است خرابی‌های ایجاد شده در عراق هرچه سریعتر بازسازی شود تا عراق یکپارچه بتواند به جایگاه حقیقی خود دست یابد". ( این آخوند خون اشام بعد از بیست سال هنوز خرابی های خرمشهر را بازسازی نکرده چطور میخواهد عراق را بازسازی بکند جای تعجب است ).
آیا به نظر شما این که خامنه ای  چندین بار  از عراق یکپارچه  نام میبرد بنظر شما برای شروع  یک قتل عام نیست؟  این حرفها یعنی هرکسی که با دولت نوری المالکی مخالفت بکند باید از بین برود.  چون خامنه ای تمام عراق را میخواهد..

دراینجا مسعود بارزانی نیز از کمک های  جمهوری اسلامی در زمان  اقامتش  در ایران بودند از خامنه  ای اینطور تشکر میکند: "مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در این دیدار ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، ایران را کشور دوست و بسیار نزدیک مردم عراق خواند و گفت: ما هیچگاه لطف و کمک‌های دولت و مردم ایران را در روزهای سخت عراق فراموش نخواهیم کرد."

 باید گفت شما از طرف خودتان حرف بزنید نه از طرف ملت عراق  آقای بارزانی! همین الان کردستان عراق از طرف رژیم ایران زیر آتش و توپ باران است.
خلاصه کلام این است که خامنه ای فکر کرده که آمریکا به این آسانی عراق را به ولایت هدیه کرده است ولی دوستان این را بخاطر به سپارید این دخالت های خامنه ای در عراق باعث خواهد شد که آمریکا به ایران حمله بکند.  آمریکا علنأ میگوید که تعداد ی نیرو در عراق نگه خواهد داشت و این همه نیروی مستقر در عراق را به کویت میبرد و چند ناو جنگی به منطقه این  در این دو سه روز اخیر  فرستاده است تا  امروز و فردا در آب های ایران  و کویت لنگر بیندازند . به نظر میرسد تدارکات یک جنگ ویرانگر دیده میشود.
 .
 چرا ؟ چون خامنه ای  دارد ولایت مدارانه  فکر میکند که الان عراق مال ولی فقیه شده است  و او میتواند بعد از بیرون رفتن نیروهای آمریکایی چند لشگر از پاسداران را با لباس ارتش عراق  بفرستد تا مخالفانش را سر به نیست بکند و دولت را کاملا به دست بگیرد..
 من وظیفه خود میدانم که با صدای بلند بگویم که این کارهای خامنه ای و این دخالت های خامنه ای در عراق جنگ را بپا خواهد کرد و ایران را به قبرستان تبدیل خواهد کرد . تا دیر نشده باید متحد بشویم  و قدمی برداریم و جلوی جنگ طلبی خامنه ای را بگیریم
.
 بنظر من خامنه ای در این مورد کوتاه بیا نیست . چرا ؟ او همیشه دنبال چنین فرصتی بود که سرپوشی روی  تضادهای درونی خودشان بگذارد و بحرانی که سر تا پای رژیمش را فراگرفته  را به خارج صادر کند . تمام حرفهای یکه زده است بخاطر همین است ولی یکی را حساب نکرده است. آن هم این که  آمریکا یی  که عراق را بلعیده است محال است که آن را به خامنه ای بدهد.
 .
اگرآمریکا امروز ظاهرأ در مقابل خامنه ای کوتاه می آید این  به آمریکا بر میگردد و نه به خامنه ای. این نشان دهنده ضف ما مخالفین جمهوری اسلامی است که باعث شده که آمریکا تا اینجا با ملاها بسازد. ولی فراموش نکنیم که تمام مماشات ها تهش به جنگ انجامید   و متاسفانه این  یکی نیز چنان خواهد شد
.
 من دیگر از جنایتهای ولایت فقیه نمی نویسم . چون خودتان بهتر از من میدانید که درحق ملت ایران چکار کرده است .
 فقط میخواهم این را بگویم که امروز در صفحه فیس بوک یک اعلامیه دیدم  که اینطور شروع شده است : فوری به علت مشکلات مالی خیلی فوری یک عدد کلیه به فروش میرسد. گروه خون .... تلفن همراه ...سن  سی و یک ساله...لعنت بر خمینی  که یکی میلیاردها دلار میدزدد و یکی دیگر کلیه میفروشد.
...
ازطرف دیگر داریم می بینیم که امروز تمام دنیا حساب  و کتابشان را میکنند که بشار  اسد را از میان بردارند.درحال حاضر تمام دنیا سرکوبهای خونین بشار اسد را محکوم میکنند ولی  دولت نوری المالکی با دستور خود خامنه ای از بشاراسد حمایت میکند . چرا ؟ چون سرنوشت این سه رژیم خامنه ای و مالکی و بشار اسد به هم گره خورده اند . اگر بشاراسد سرنگون بشود بعدش صد در صد  نوبت حزب الله لبنان و رژیم مالکی است . در سوریه بعد از بین رفتن بشار اسد طرفداران اپوزیسیون های لبنان و عراق به سرکار خواهند آمد آن وقت دیگر فضا نه تنها برای مالکی و سید حسن نصرالله تنگ خواهد شد بلکه  بیت خامنه ای نیز به لرزه خواهد افتاد.
 پس خامنه ای تمام قدرت خود را بکار خواهد گرفت که نوری المالکی را سر پا نگهدارد و  به هر قیمتی که شده است این کار را خواهد کرد.
  .
 اما می بینیم که رژیم ترکیه احتمالا به دلیل خواسته های غرب از سرنگونی اسد حمایت میکند. ده ها هزار از ارتشیان سوریه دیروز از جامعه بین المللی خواستند که برای مبارزین سوریه یک منطقه پرواز ممنوع و حفاظتی درست بکنند و از طرف دیگر اتحادیه عرب نیز از بشار اسد خواستند که توب و تانکش را از خیابانها جمع بکند..خوب این ها علامت این هستند که بشار اسد باید سرنگون بشود . اگر دیکتاتوری معمرقذافی در عرض 42ساله حکومتش مقایسه بکنیم بشار اسد هزار بار از او دیکتاتورتر است پس بشار اسد نیز رفتنی است نباید به این شک بکنیم
.
خوب در اینجا سئوال این است آیا خامنه ای اینها را نمیداند؟ چرا خیلی هم خوب میداند چون راه دیگری برایش نیست مجبور است که از این شیوه استفاده بکند . خوب خواه نخواه غرب را میترساند در فلسطین حماس را دارد در لبنان سید حسن نصر الله را دارد در عراق مالکی را دارد و بشاراسد را نیز دارد که این جمع درکل به یک محور وصل هستند که اسمش ولایت فقیه و خود خامنه ای است که در زمینه کشتار و ترور پرونده درخشانی دارد . این است که غرب را مجبورمیکند با خامنه ای کنار بیایند و مماشات را ادامه بدهند . در بالا گفتم که ته تمام مماشاتها به جنگهای خونین انجامید این نیز چنان خواهد شد..
.
پس چاره چیست و چکار باید کرد؟ همه میدانیم که دولت عراق تمامأ در اختیار خامنه ای است و گفته خامنه ای را اجرا میکند چون اگر این کار را نکند خودش نیز از بین خواهد رفت والا چه لزومی دارد که دولت نو پای عراق که درظاهر دست نشانده خود آمریکا است با توب و تانک به اشرف قرارگاه مجاهدین حمله بکند و تمام دولت های غرب را بر علیه خود بشوراند؟
 این را نیز خوب میدانیم که مجاهدین خلق ایران در یک صحرای بدون آب و علف برای خودشان یک شهری ساختند و در آن از طرف نیروی قدس خامنه ای در محاصره کامل به سر میبرند و هیچ رابطه ای با خارج ندارند . دولت مالکی تمام ارتباطات آنها را قطع کرده است . ما دیدیم که پاسداران نیروی قدس با زرهپوشهای آمریکای مجاهدین را زیر گرفتند. مجاهدینی که هیچ ابزار دفاعی ندارند.  این فیلم ها هر انسانی را دیوانه میکند که چطور میشود که مجاهدین حفاظت شده از طرف سازمان های بین المللی را نوری المالکی این چنین قتل عام بکند و چه سودی دارد ؟ مگر این ها نمیگفتند صدام دیکتاتور است  و ما دموکراسی را اجرا میکنیم ؟ پس چه شد برای چه خودشان را بی آبرو میکنند ؟ جواب  این است  که این خواست خامنه ای است . برای این که فتوای ولایت را نوکرش نورمالکی بجا بیارد همه این رذالت ها را بجان میخرد . چون  شاگرد ولایت است  و تقلیدش به خامنه ای است اگر خواست او را بجا نیارد به بهشت نخواهد رفت ..
.
همان موقع حمله به اشرف آقای علیرضا میبدی در تلویزیون پارس برنامه داشت . مهمان برنامه نیز یک استاد بسیار وطن پرست آقای سیامک شجاعی بود . یک خانم سلطنت طلب به برنامه زنده آقای میبدی زنگ زد . با گریه و با صدای بسیار بلند گفت آقای میبدی خواهش میکنم اشرف را نشان بدهید در اشرف مجاهدین خلق ایران را دارند قتل عام میکنند با تانک و زرهپوش زیر میگیرند این در خواست این بانوی شریف ایرانی بود ولی خوب آقای میبودی زیاد جدی نگرفت .بماند .
 من خواستم بگویم  ما هم باید کاری که همان بانوی شریف کرده بکنیم . باید با صدای بلند و رسا از مجاهدین حمایت بکنیم برای  مقاومت  در مقابل خونخوارترین رژیم روی زمین ....

اگریادتان باشد خانم امان پور یکی از خبرنگاران سی ان ان زمان سید محمد خاتمی رپورتاژهای زنجیره ای برای حمایت از خاتمی به راه انداخته بود. برای مدره نشان دادن  خاتمی میگفت که چون خاتمی انگشتر نامزدی دارد  پس مدره است ! آنقدر از این حلقه نامزدی خاتمی  تعریف کرد که چیزی نمانده بود خاتمی را رئیس یونسکو بکنند !بماند که نتیجه مدره بودن خاتمی را موقع دریدن سینه های دانشجویان همه دیدیم .
الان نیز باز سی ان ان دست بکار شده است این بار نه خانم امان پور بلکه یک آقایی بنام فرید ذکریا از ایران خبرهای خوبی برای مقامات آمریکا دارد .
آقای فرید ذکریا در تهران مصاحبه نرم خود با احمدی نژاد را اینطور بیان میکند :"با احمدی نژاد میشود کنار آمد او به دولت ایالت متحده پیشنهاد میکند که به دنبال همزیستی با ملاها باشد ! " عجب دنیایی است دوستان که در آن  خبرنگاران تکلیف یک ملت را روشن میکنند من چه بگم متوانم بگم که همه اینها از متحد نبودن ما ایرانیان است و بس ....
آقای فرید ذکریا چنین میگوید: "به تازگی به تقلید از دیگر  صاحب نظران  طرفدار تعامل بود که به تهران سفرکرده است . ایشان کشف کرد که این رژیم حمایت مردمی دارد ، برنامه هسته ای توسط بسیاری از مردم ایران حمایت میشود ، تحریم ها  بیهوده هستند ، مردم  ایالات متحده را برای سختی  های ناشی از تحریم ها سرزنش میکنند  و در نهایت ، کسی در این رژیم آماده است برای رسیدن به یک معامله با ایالات متحده و آن شخص کسی به جز محمود احمدی نژاد نیست!
آقای ذکریا : در حالی که در تهران  بود کشف کرد که احمدی نژاد سیاستمداری عملگرا و معتدل است و  ایالات متحده باید او را  به عنوان یک مخاطب واقعی در نظر بگیرد ! تعجب نکنید دوستان وقتی که ما بجای حمایت از همدیگر در مقابل همدیگر بایستیم نتیجه اش این میشود که آقای فرید ذکریا احمدی نژاد را بعنوان یک مخاطب واقعی برای ایالات متحده معرفی بکند . آقای فرید  ذکریا مجری تلوزیون سی ان ان قبل از این که برنامه ترور رژیم در آمریکا افشا بشود تقریبأ در برنامه هایش ضد رژیم دیده میشد . ولی اینطور دیده میشود که ازطرف تاجران نفت و خون این مأموریت به عهده آقای فرید ذکریا گذاشته شده که این بار بجای سید محمد خاتمی محمود احمدی نژاد را معرفی بکنند . مکان ها عوض نشده است همان سی ان ان و همان جمهوری ولایت جهل است فقط مجری و رئیس حمهور عوض شده است... یک مقاله بزبان انگلیسی در رابطه با فرید ذکریا در این سایت نوشته شده بسیار جالب است من نتوانستم همه آن را ترجمه بکنم به زبان انگلیسی است . اگر خواستید بخوانید 
من از تمام قشرها و حزبها و سازمانها و روشن فکرها و قشرتحصیل کرده  و تمام ملت ایران که ضد ولایت فقیه مطلقه هستند میخواهم که متحد یکپارچه  به یک قدرت تبدیل بشوند . زمان  بسیار کم است . بخاطر ایران و بخاطر ملت ستمدیده ایران متحد بشوند و در یک صف پولادین در مقابل خامنه ای و تمام دار و دسته ولایت فقیه بایستند . این وظیفه وطنی است که امروز باید  به آن لبیک بگوییم ....
میگویند روزی روزگاری بود که یک آبادی بسیار زیبای در یک گوشه این کره خاکی با مردمانش و با تمام زیبایی هایش به خود مغرور بود مردمش در کنار هم زندگی میکردند و در تمام شادی ها و غمهای همدیگر شریک بودند یک روز یک اژدهایی(به اسم خمینی )دراین آبادی پیدا شد و شروع به بلعیدن جوانان آبادی کرد یک تعداد از اهالی آبادی تصمیم گرفتند به پیش اژدها بروند و با او مماشات بکنند و رفتند(اصلاح طلبها) به اژدها گفتند شما هر چه خواستی به ما بگو برایت آماده کنیم و دیگر عربده کشان وارد آبادی ما نشو که همه زن و بچه از ترس تو بخود میلرزند هر چه خواستی بگو ما برایت بیاریم اژدها گفت هر روز باید دوتا جوان دختر و پسر فرق نمیکند بفرستید به پیش من . و من آنها را بخورم و شکمم را سیر کنم بقیه اهالی هم راحت باشند این تعداد آدم هایی که رفته بودند به پیش اژدها گفتند والله خوب است . هر روز دوتا جوان جیزی نیست که ! برگشتند و در بین خودشان گفتند اژدهای خوبی است.  اگر میگفت پنج تا جوان چه کار میکردیم؟ طولی  نکشید  که همه جوانها قربانی اژدها شدند.  چند تا جوان انگشت شمار مانده بود یواش یواش لرزه بر تن مماشاتگرها افتاده یک جا جمع شدند و در بین خودشان گفتند چند روز دیگر جوانها تمام خواهد شد آن وقت نوبه ی خودمان نیز خواهد رسید.  دراین آبادی یک آهنگر پیر که زندگی میکرد خبر به گوشش رسید رفت بالای بلندی و  گفت من با یک شرطی شما را از شر این اژدهای آدم خوار نجات میدهم . آن شرط این است باقی مانده ی جوانها را و با تمام شمشیرهای که دارید به من تحویل بدهید و چند ساعتی هم به من وقت بدهید اهالی روستا قبول کردند همه ی شمشیر ها و باقیمانده ی جوانها را جمع کردند به آهنگرپیر تحویل دادند آهنگر همه ی جوانها را ریخت توی کوره ی گدازان . از آن چندتا جوان تنها یک نفر از کوره در آمد. شمشیر ها را نیز توی کوره ریخت . همه ای شمشیرها نیز آب شدند  و فقط یک شمشیر در آمد . آهنگر آن شمشیر را داد بدست همان یل که از کوره ی گدازان در آمده بود ونماد ملی آبادی شده بود. تمام اهالی را  نیز خبر کرد و گفت بیایید به تماشای یل و اژدها.  همه ی مردم جمع شدند و در یک بلندی ایستادند آهنگر به یل گفت برو به مضاف اژدها.  تو پیروز هستی!  یل شمشیر بدست به طرف اژدها با قدمهای استوار حرکت کرد اژدها   عصبانی شد و  شروع به عربده کشی کرد.  به یل گفت چرا تنها آمدی ؟ مگر نمیدانی که خوراک من هر روز دوتا جوان است ؟ یل بهش خندید و گفت من آمده ام سرت را بکنم و اهالی آبادی را از دست تو نجات بدهم .من خوراک تو نیستم . اژدها عصبانتر شد  و شروع به آتش ریختن بر سر و روی یل کرد . یل شاهین وار از توی آتش پرید و یک ضربه  بر سر اژدها زد.  ضربه آن قدر برق آسا بود که اژدها اصلا نفهمید که ضربه خورده است شروع کرد به یل خندیدن و مسخره کردن  و گفت خوب میزنی یکی دیگه بزن یل گفت باشد.  تکانی بخور.  اگه لازم بود  دوباره خواهم زد . اژدها عصبانی شد خواست به یل حمله کند  اما  دو نیمه شد و نقش بر زمین  گشت. اهالی آبادی از دست اژدهای آدم خوار نجات پیدا کردند  و بقیه عمرشان را با خوبی و خوشی گذاراندند . (آن یل زمانه ما همان ارتش آزادی بخش ملی ایران است و بس . باید کمک کنیم  و باید آماده اش کنیم که  ضربه را به اژدها بزند . بیایید این ارتش آزادی بخش ملی ایران را رنگین تر بکنیم  که از تمام قشرها درآن باشند) . من فکر میکنم که واقعیت را نوشتم و گفتم حالا ای ملت شریف  خودتان تصمیم بگیرید  که چه کار باید کرد.
زنده باد دولت سکولار آینده ایران مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر