۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

فرمانده هوافضای سپاه:علاقمندیم اسراییل را برای ابد به زباله‌دان تاریخ بیندازیم


30 آبان 1390 ساعت 12:14
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درخصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، گفت: خیلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌مندیم با خرج آن، دشمنان اسلام را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.

به گزارش جهان به نقل از  فارس فرمانده نیروی هوافضای سپاه در خصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، گفت: خیلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌مندیم با خرج آن، دشمنان اسلام را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با رد برخی شبهات مبنی بر دخالت سرویس‌های خارجی در حادثه اخیر یکی از پادگانهای سپاه، گفت: خود آنها هم بخوبی می‌دانند که این اتفاق، یک حادثه کاری بوده و خیلی هم خوشحال نباشند چون به هر حال امثال شهید تهرانی‌مقدم در مجموعه سپاه بسیار زیاد است.

حاجی‌زاده در خصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران نیز اظهار داشت: از آرزوهای بزرگ ما این است که آنها دست به این کار بزنند چون خیلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌مندیم آن را خرج کنیم و دشمنان اسلام و مسلمین را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: ارتقای توان موشکی ما به هیچ وجه متوقف نمی‌شود و این کار برای همیشه ادامه خواهد داشت.

ایسنا: سردار همدانی: هیچ ملتی امروز بدون مدل ما به پیروزی نخواهد رسید

همچنین ایسنا به نقل از فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) نوشت: امروز تولید، توزیع، دانشگاه و صنعت و بازار و اصناف اگر دور هم جمع شوند می‌توانند سپاه قدرتمند اقتصادی تشکیل دهند.

سردار همدانی در گردهمایی پنج هزار نفری بسیجیان اصناف و اتحادیه‌های تهران بزرگ اظهار کرد: یک پیام چنین گردهمایی‌هایی، فرامنطقه‌ای و بین‌المللی است و این گردهمایی‌ها یک پیام داخلی نیز دارد، در این همایش‌ها ما به فرمانده معظم کل قوا، سکاندار انقلاب که انقلاب ما را تاکنون به سلامت گذرانده‌اند پیام می‌دهیم که همیشه با شما هستیم.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* شعاری که باید اینجا محکم سر داده شود و این سالن را به لرزه درآورد شعار مرگ بر آمریکا است، چراکه ما دائم با شیطان در حال جنگیم و امروز نماد شیطان آمریکا، ‌کاخ سفید،‌اوباما و همکارانش است.

* ‌اگر ما انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن فتنه‌ها را یکی پس از دیگری به سلامت گذراندیم به خاطر وجود مردم بوده است.

*در سال جهاد اقتصادی که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است شما به عنوان افسران و رزمندگان جهاد اقتصادی باید پیشرو باشید.

*ما در دفاع مقدس مدل مقاومت را ارائه دادیم که این مدل نمونه موفقی شد و امروز ملت‌های منطقه از ما الگو و یاد گرفته‌اند که چگونه مبارزه کنند.

*هیچ ملتی امروز بدون مدل ما به پیروزی نخواهد رسید» در عین حال اظهار کرد: ما هنوز در جهاد اقتصادی نتوانسته‌ایم به پیروزی برسیم این در حالی است که تولید، توزیع، دانشگاه، صنعت، بازار و اصناف ما بتوانند دور هم جمع شوند و سپاه قدرتمند اقتصادی را تشکیل دهند.

*ما باید چنین مدلی را ارائه دهیم چراکه همه تحولات جهان و منطقه حول محور ملت ما می‌چرخد آمریکایی‌ها و نظام سرمایه‌داری همواره ما را به حمله تهدید می‌کنند و پرونده حمله به ایران که روزی سر میز بوش بود هنوز سر میز اوباما هست. اما این‌که حمله نمی‌کنند به خاطر این است که آن‌ها جرات ندارند، برق‌گرفتگی آن‌ها از دفاع مقدس هنوز آن‌ها را دچار لرزه کرده است. این‌ها که می‌گویم شعار نیست این‌ها حر‌ف‌های خودشان است.

* انقلاب ما به کشورهای دیگر صادر شده و آثارش را هم اکنون مشاهده می‌کنیم.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۱ نظر:

  1. ما پاسخ هر حمله ای را با جابجایی مهمات خواهیم داد که صدای آن دشمن اسرائیلی را سخت خواهد ترساند.به غیر از آن جوانان غیور این مرزو بوم با گرفتن مرخصی از زندان های سیاسی حضور پر رنگی در جبهه های حق علیه باطل خواهند داشت.مادران پارک لاله برای رزمندگان بافتنی خواهند بافت تا سرما نخورند.بخش دیگری از غیرتمندان جوان ما به کلینیک ها هجوم برده ترک اعتیاد کرده وبرای دوره های آموزشی ثبت نام خواهند کرد.یقینا جوانانی که با سختی آموزش دیده اند ،شلاق خورده اند نوشابه را با شیشه تجربه کرده اند از زیر قران زنانی که در زندانها به آنها تجاوز شده رد خواهند شد و در جنگ شرکت خواهند کرد . چهره مظلوم و رومانتیک و تاثیر گزار احمد خاتمی و جنتی با یک سخنرانی همه را مسخ کرده و مردم سفره پر از نفت خود را جمع کرده آروغ گاز سی ان جی خواهند زد و به خط مقدم عزیمت خواهند کرد.خیالمان از مشیعت و خرج خانه هم راحت تست چرا که دولت خدمتگزار 45 هزارتومان برای خانواده ام یارانه پرداخت خواهد کرد.ما تحصیل کردگان مکتب دانشگاهی کردان هستیم ،تن پرور نیستیم و هیکل هایمان ورزشی است چرا که به نقدی اقتدا می کنیم و قناعت را از هاشمی رفسنجانی و محصولی و رحیمی آموخته ایم .ما مقابل اختلاس گران اسرائیلی که در بانک صادرات ما سه هزار میلیارد اختلاس بند تنبانی کردند می ایستیم و به گفته رهبرمان آنرا کش نخواهیم داد که شلوارش از پایش در بیاید.ما آماده هستیم کافی ست قبل از حمله به ما وقت بدهند م

    پاسخحذف