۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

چقدر خوب خواهد شد اگر همه این جنایتکارها سوارکشتی ها بشوند بروند در سواحل ایالات متحده بجنگند دور از ایران

von Khanbaba Khan, Mittwoch, 9. November 2011 um 22:54
خامنه ای از امت اسلامی میخواهد قطب قدرتمندی به سازند در مقابل کفر و غرب . خامنه ای :
مهمترین خطر، دخالت و تأثیرگذاريِ جبهه‌ی کفر و استکبار در ساخت نظام جدید سیاسی در این کشورهاست.
 آنان همه‌ی کوشش خود را به کار خواهند برد تا نظامهای جدید، هویت اسلامی و مردمی نیابد.
 همه‌ی دلسوزان در این کشورها و همه آنان که به عزت و کرامت و پیشرفت کشور خود دلبسته‌اند باید تلاش کنند تا اسلامیت و مردمی بودن نظام نوین، به تمام و کمال تامین شود. باید از خامنه ای پرسید جلاد کدام کرامت و عزت همان که در ایران بهش تجاوز کرده ای ؟
 نقش قانون اساسی‌ها در این میان، برجسته است. اتحاد ملی و به رسمیت شناختنِ دگرسانیهای مذهبی، قبیله‌ای و نژادی، شرط پیروزی‌های آینده است. خامنه ای میگوید نقش قانون اساسی ها در این میان ، برجسته است . منظورش باید ولایت فقیه ی باشند . و از اتحاد ملی و به رسمیت شناختن دگرسانیها مذهبی دم میزند،
 باید از این جلاد پرسید چرا فردای انقلاب مردم زحمتکش کردستان و ترکمن صحرا را به خاک و خون کشیدید؟ و بعدش نیز تمام سازمانها و حزبها را قتل عام کردید؟
  باز خامنه ای میگوید : ملتهای شجاع و به پاخاسته در مصر و تونس و لیبی و دیگر ملتهای بیدار و مبارز بدانند، نجات آنان از ظلم و کید آمریکا و دیگر مستکبران غربی تنها و تنها در آن است که تعادل قوا در جهان به نفع آنان برقرار شود. مسلمانان برای اینکه بتوانند مسائل خود را به صورت جدّی با جهانخواران حل کنند باید خود را به مرز قدرت بزرگ جهانی برسانند، و این جز با همکاری و همدلی و اتحاد کشورهای اسلامی به دست نخواهد آمد. این وصیت فراموش نشدنی امام خمینی عظیم است .

باید گفت لعنت بر خمینی دجال که بزرگترین دشمن انسان و اسلام بود خامنه ای با زبان بی زبانی میگوید که بیاید زیرچتر ولایت فقیه بی شرمی را میبینید؟ . همه دیدیم که خامنه ای تا سرنگونی قذافی از مردم لیبی خرابکار اسم میبرد و حالا که تعداد از جوانان لیبی برخاستند و قیام کردند غرب نیز به آنها کمک کرد که قذافی را سرنگون کردند .
درواقع همه میدونیم که اگر کمک های غربی ها نبود قذافی حالا حالاها سرنگون نمیشد الان خامنه ای دجالیتش را به راه انداخته که انقلاب لیبی را مال خودش  بکند .
 خامنه ای میگوید : امریکا و ناتو به بهانه‌ی قذافی خبیث و دیکتاتور، ماهها بر سر لیبی و مردم آن آتش ریختند و قذافی همان کسی بود که پیش از قیام شجاعانه‌ی ملت لیبی در شمار دوستان نزدیک آنان بشمار می رفت، او را در آغوش می‌گرفتند؛ با دست او از ثروت لیبی می‌دزدیدند و برای خام کردن او دستش را می‌فشردند یا می‌بوسیدند ... همه میدانند که قذافی وابسته به هیچ کشوری نبود او نیز مثل خود خامنه ای غیری مستقیم منافع دیگر کشورها را تعمین میکرد.
 پس از قیام مردم، همین او را بهانه کردند و تمام زیرساختهای لیبی را به ویرانی کشاندند. کدام دولت توانست از فاجعه‌ی کشتار مردم و ویرانی کشور لیبی به دست ناتو جلوگیری کند؟ تا چنگ و دندان قدرتهای خونخوار و وحشی غربی شکسته نشود. همیشه چنین خطرهائی برای کشورهای اسلامی متصور است و نجات از آن جز با تشکیل قطب قدرتمند جهان اسلام، میسر نیست.
 باز باید گفت لعنت بر خمینی و تمام آخوندهای خمینی صفت که همه ی تان دجالی بیش نیستید حالا که به آخر عمرننگینت نزدیک شده ای میخواهی جنگ اسلام و غیری اسلام راه به اندازی؟ آخوند شیاد برو گورتو گم کن .
 بازخامنه ای جلاد : غرب و امریکا و صهیونیزم امروز از همیشه ضعیفترند. گرفتاریهای اقتصادی، ناکامی‌های پی‌درپی در افغانستان و عراق، اعتراضهای عمیق مردمی در امریکا و دیگر کشورهای غربی که دامنه‌ی آن روزبه‌روز گسترده‌تر شده است، مبارزات و جانفشانی‌های مردم فلسطین و لبنان، قیامهای دلیرانه‌ی مردم در یمن و بحرین و برخی دیگر از کشورهای زیر نفوذ امریکا، همه و همه حامل بشارتهای بزرگی برای امت اسلامی و به‌ویژه کشورهای انقلابی جدید است. مردان و زنان مؤمن در سراسر جهان اسلام و به‌ویژه در مصر و تونس و لیبی از این فرصت برای تشکیل قدرت بین‌الملل اسلامی بیشترین بهره را ببرند. خواص و پیشروان نهضتها به خدای بزرگ توکل و به وعده‌ی نصرت او اعتماد کنند و صفحه‌ی‌ تازه گشوده‌ی تاریخ امت اسلامی را با افتخارات ماندگار خود که مایه‌ی رضای الهی و زمینه‌ساز نصرت اوست، مزین سازند. خامنه ای از مبارزات و جانفشانی های مردم فلسطین و لبنان، قیامهای دلیرانه ی مردم در یمه و بحرین اسم میبرد و در آخرش میگوید برخی دیگر ازکشورهای زیرنفوذ آمریکا منظورش ترکیه است که بعدأ توضیح خواهم داد . درواقع همه کشورهای اسلامی کفر و وابسته به آمریکا و اسرائیل هستند تنها بشار اسد و سید حسن نصرالله و حماس پاکند چرا چون تروریستهای ولایت هستند
. خامنه ای در کرمانشاه : رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردم کرمانشاه : جنبش وال استریت نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب را زمین خواهد زد. خوب بگیریم که جنبش وال استریت نظام سرمایه داری را به زمین زد آخه خامنه ای مشنگ از جنبش وال استریت به تو چه ؟ خلاصه خامنه ای بد جوری به آمریکا گیرداده است خدا خیر کند .
رحیم صفوی ترکیه را اینطور تهدید میکند  :
یحیی رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران و مشاور عالی آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، ترکیه را تهدید کرد که در صورت ادامه سیاست های خود، ایران روابط سیاسی و اقتصادی خود را با این کشور کاهش خواهد داد.  منظور یحیی رحیم صفوی این است که دیگر 18.5 میلیار دلار را به کامیونها بار نمیزنیم برایتان بفرستیم.
خبرگزاری "مهر" شنبه 8-10-2011 به نقل از رحیم صفوی گزارش داد که گفته است: "اگر رهبران سیاسی ترکیه نتوانند سیاست خارجی و روابط خود را نسبت به ایران شفاف کنند به مشکل بر خواهند خورد."  منظورش تروریستهای حزب الله ترکیه را دست بکار میکنیم .
فرمانده سابق سپاه پاسداران افزوده است: "نوع رفتار دولتمردان ترکیه با سوریه یا با ایران اشتباه است و من تصور می‌کنم آن‌ها در راستای اهداف آمریکا حرکت می‌کنند." او همچنین در بیان تلویحی تهدید خود گفت که اگر ترکیه از این رفتار سیاسی نابهنجار خود فاصله نگیرد "هم در داخل ترکیه مردم از آن‌ها برمی‌گردند هم در روابط سیاسی کشورهای پیرامونی مثل سوریه، عراق و ایران تاثیرگذار خواهد بود ."  ما خیلی وقت است که میگویم دولت عراق با نیروی قدس سپاه پاسداران تشکل شده ولی کو گوش شنوای که بشنود؟ از دولت عراق به تو چه پاسدار جهل ولایت وقیح .
رحیم‌صفوی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است مقام‌های ترکیه اعلام کرده‌اند قصد دارند سقف قراردادهای تجاری با ایران را به میزان 20 میلیارد دلار ارتقا دهند٬ اما "باید از نظر سیاسی هم یک نوع همگرایی با جمهوری اسلامی داشته باشند."  پاسدار صفوی منظورش باید حرف خامنه ای را گوش بکنند نه دیگران را ...
جمهوری اسلامی ایران و ترکیه بر سر نا آرامی های سوریه اختلاف نظر دارند. در حالی که تهران از نظام سوریه دفاع می کند، آنکارا مواضعی انتقادی علیه این نظام اعلام کرده و تهدید کرده در صورت ادامه سرکوب معترضان در سوریه، این کشور را تحریم خواهد کرد. ببینید دوستان ترکیه گفته است نباید مردم را سرکوب بکنند این پاسداری علنأ به دولت ترکیه میگوید نباید شما این حرفها را بزنید .
مشاورعالی آیت الله خامنه ای ترکیه را تهدید به کاهش روابط سیاسی و اقتصادی کرد...
محسن رضایی یعنی همان سبزوار میگوید: در گفت و گو با شبکه المنار
دبی-العربیه.نت
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص نظام تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد برای سوریه، حزب الله و حماس مشکلی درست شود. این سخنان رضایی در حالی مطرح می شود که سوریه از هفت ماه پیش شاهد تظاهرات اعتراض آمیز با خواست سرنگونی نظام بشار اسد رئیس جمهور این کشور است. نظام حاکم بر سوریه مهمترین همپیمان جمهوری اسلامی ایران در منطقه به شمار می آید. معترضان سوری بارها ایران را متهم به کمک به نظام حاکم بر کشورشان در سرکوب اعتراض ها کرده اند. من به این پاسدار قاتل بچه های مردم ایران درجبهه های جنگ خمینی خواسته چه بگم ؟ خودش با زبانی بی زبانی میگوید که ما از تروریستها حمایت میکنیم از حماس و نصرالله چه جانانه دفاع میکند تف بر اون خمینی دجال .
 آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران اعتراض های سوریه را ساخته و پرداخته غرب دانسته است. محسن رضایی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی "المنار" وابسته به حزب الله لبنان که چهارشنبه 19-10-2011 از این شبکه پخش شد سوریه، حزب‌الله و حماس را خط قرمز ایران دانست و گفت: "اجازه نخواهیم داد برای آنها مشکلی ایجاد شود زیرا آنها خط مقدم جهان اسلام در مقابل اسرائیل هستند ."  بنظرم در اینجا بسیار درست گفته است که آنها در خط مقدم ولایت فقیه هستند اگر کار آنها تمام شود نوبه خود ولایت خواهد رسید ...
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران درباره اتهام اخیر آمریکا به جمهوری اسلامی ایران مبنی به توطئه برای ترور سفیر سعودی در واشینگتن گفت: "مهم ترین عامل اتهام اخیر آمریکا به ایران، فرار از مشکلات بوجود آمده برای اسرائیل و دولت آمریکاست."  ای پاسدار سبزوار ترور چه ربطی به مشکلات درون آمریکا و اسرائیل دارد ...
رضایی قصد آمریکا از مطرح کردن این اتهام را ایجاد چالش میان ایران و سعودی دانست و گفت: "ما با عربستان دشمنی نداریم البته از رفتار دولت عربستان در بحرین، یمن و سوریه انتقاد داریم." وی درباره مواضع دولت ترکیه در قبال تحولات منطقه گفت: "دولت ترکیه با تناقض آشکاری مواجه است که از سویی می خواهد به آمریکا نزدیک و از طرف دیگر خواسته های مردم خود را پیگیری کند... سبزوار دو خط بالاتر گفته بود که این اتهام اخیر آمریکا به جمهوری اسلامی ایران بخاطر مشکلات بوجود آمده برای اسرائیل و آمریکاست . حالا در اینجا قصد آمریکا از مطرح کردن این اتهام را ایجاد چالش میان ایران و سعودی میداند ...
پاسدار زارعی میگوید: چهار موشک ایران یک میلیون صهیونیست را آواره می‌کند/باراک به زودی حرفش را پس می‌گیرد. این هم کارشناس اموربین المللی آخوندی .
خبرگزاری فارس: یک کارشناس امور بین‌الملل با بیان اینکه اسرائیل با 4 موشک معمولی ایران با یک میلیون آواره مواجه خواهد شد،‌ گفت: میزان آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی در شرایط سخت، از ایران بیشتر است چرا که حتی اگر اسرائیل یکصد موشک به ایران شلیک کند، چند خانوار هم در ایران آواره نخواهند شد. وی با بیان اینکه قدرت و توانایی موشک‌های بالستیک ایران توانایی شکست بی‌چون و چرای اسرائیل را دارد، گفت: شلیک موشک‌های ایرانی به سمت اسرائیل هیچ هزینه‌ای در بودجه ملی نخواهد داشت؛ چرا که ایران به 35 کشور دنیا موشک می‌فروشد و از سود فروش این موشک‌ها، موشک‌هایی کاربردی برای خود می‌سازد که با هزینه بسیار اندک می‌تواند در تل‌آویو و سرزمین‌های اشغالی فرو بنشیند.
این کارشناس امور بین‌المللی . با اشاره به برخی اظهارات در محافل صهیونیستی مبنی بر پاسخ ایران به اولین موشک اسرائیل با 15 هزار موشک گفت: قدرت موشکی ایران و توانایی پاسخگویی به تهدیدات بلوف نیست چرا که خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند ایران در برابر هر تهاجمی پاسخ قاطع و دندان شکن خواهد داد. خوب این هم تهدیدهای کارشناس امور بین المللی رژیم آخوندها یکی به من بگوید کدام دیوانه حتی اگر توان شلیک 15 هزار موشک را داشته باشد بدون اینکه نه جنگی و نه درگیری وجود دارد بیاد اینطور هارت و پورت بکند؟...
این هم عقب افتاده ترین پاسدار رژیم آخوندی گوش کنید پاسدار فیروزآبادی میگوید: سرلشکر فیروزآبادی: با اقدام آمریکایی‌ها مبنی بر ترور فرماندهان سپاه مقابله می‌کنیم
خبرگزاری فارس: رئیس ستادکل نیروهای مسلح لیست تحریم‌های غرب را گرای ترور ارزیابی کرد و گفت: من روزی ۲ بار بیشتر خدا را شکر می‌کنم که به شهادت نزدیک‌تر شده‌ام.
 فکر میکنم این با این که عقب افتاده است ولی بهتر از ولی فقیه اش فهمیده است و احساس کرده است که مرگش نزدیک است .
 بازپاسدارفیروزآبادی :
سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر ترور فرماندهان سپاه، اظهار داشت: این را امام(ره) جواب داده‌اند که "ما را بکشید؛ ملت ما قوی‌تر می‌شود". لعنت بر اون امام دجالت همه اش از جنگ و نابودی میگفت ....
دوستان خواهش میکنم که حرف های این پاسدار را خوب بخوانید . رسمأ آمریکایی ها را به ترور تهدید میکند. پاسدار... سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : اگر یکی از ما را بکشید ده‌ها نفر از شما را خواهیم کشت.
راست میگوید مگر توی لبنان 4 صد نفر از تفنگداران آمریکا را  کباب نکردند؟ و یا چند سال است که توی عراق و افغانستان این همه آمریکای ترور نکردند ؟
17 آبان 1390 ساعت 13:15
فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا گفت: نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت...
 حالا فردا اگر آمریکایی ها این پاسدار جنون گاوی گرفته را دستگیر بکنند باز تعداد مزدور قلم بدست و آمریکا نشین مثل هوشنگ امیر احمدی و رسول نفیسی و متخصص حقوق بشر الهه هیکس و آخوند یک شبه سبز شده از طویله خمینی کدیور .... دادشان گوش فلک را کر خواهد کرد که این تروریست نیست تروریست  باید شاخ و دم داشته باشی تا بشناسیم؟ ولی بنظر میرسد که پاسداری خیلی ترسیده است ببینید چه میگوید  :
 حاجی‌زاده گفت: آنها ماهی را از آب می‌ترسانند و نمی‌فهمند که فرماندهان و پاسداران ما پس از پایان جنگ نیز همواره با غسل شهادت زندگی کرده و همیشه آماده به آغوش کشیدن مرگ سعادتمند در عرصه‌های انجام تکلیف الهی هستند. آنها سپاه را از چه می‌ترسانند؟ حالا قضاوت با شما دوستان بنظر شما این عربده کشی های سران ولایت وقیح جنگ طلبی نیست؟
 این هم حرف های پاسدار حبیب الله سیاری گوش کنید:
حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت که نیروی دریایی ایران توان و حق حضور در سواحل ایالات متحده را دارد. این سخنان سیاری در پی اوج گیری تنش میان ایران و آمریکا مطرح شده است. آمریکا ایران را متهم به توطئه برای ترور سفیر سعودی در واشینگتن می کند . من خیلی کوتاه به پاسدار حبیب الله سیاری میگویم بفرماید هر چقدر از ایران دورتر بشوید بهتر ....
چند روزی است بازم یک مشت وطن فروش جار میزنند که آهای بیاید جلوی جنگ را بگیریم من از این آقایان سئوال میکنم ما چکاره هستیم که جلوی جنگ که خمینی آن را نعمت الهی دانسته بگیریم؟ یادتان نرود ما را در این نظام امت حساب میکنند نه یک انسان مستقل و بالغ ما را صغیر حساب میکنند و مانده اگر این قدر غیرتان به جوش آمده دست در دست هم بدهیم برویم خواهران و برادرانم مان را از زیر تجاوز و شکنجه این ولایت جهل و جنایت نجات بدهیم و کشورمان را پس بگیریم بعدش صاحب حرف و مثل انسان صاحب رای بشویم بعدش با تمام توان از آب و خاک مان دفاع بکنیم . همین الان که بدترین دشمن انسان و انسانیت کشور ما را 33 سال است اشغال کرده است هیچ دشمنی اندازه آخوندها نه به ایران ما خیانت کرده و نه خواهد کرد ... زنده باد ایران زنده باد مبارزه متحد برای آزادی ایران اسیر و خونچکان از دست دیوان آدم خوار ..
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر