۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

چون عقاب پنجه زنم و گرگ ولایت(ولی فقیه) شکار کنم


دو لشگر در مقابل هم به میدان آیند
بزن شیپورچی مارش صف آرای بزن
امروز روز جان بازی است
مارش جنگ با اهریمن را بزن
طوری بزن که دل بلرزد
خون در رگها
طغیان کند بجوش آید
طوری بزن که چونان شیر برخیزم
بزن مارش جنگ را
بزن مارش رهایی را . ..بزن شیپورچی
رخش را به جولان آورم
نعره پهلوانی سردهم
آری فرزند زالم
من رستمم رستم
چوآن نامدار به میدان آیم
دسته گرز خم کنم و شمشیر کشم و راه بازکنم
با رخش و گرز گران نعره برکشم
برلشگر دشمن بتازم و تار و مار کنم
چنان کوبم بر سپر که هم سپر و هم بازو و هم قفس بشکنم
چون عقاب پنجه زنم و گرگ ولایت(ولی فقیه) شکار کنم
بزن شیپورچی
مارش سرود فاتح هفت خوان را بزن...
نوشته حربی از خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر