۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

ما که هزاران بار گفته و میگوییم این مماشات کثیفتان آخرش جنگ خانمان سوزی است



امروز خبری از دیلی تلگراف به نقل از منابع امنیتی پخش شد . خبراین است خامنه ای و اعضای شورای امنیت ملی تاثیر سرنگونی رژیم اسد را بررسی کردند. روزنامه بریتانیایی "دیلی تلگراف" به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران از سپاه قدس شاخه خارجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواسته است برای حمایت از بشار اسد در کشورهای غربی دست به عملیات تروریستی بزند. خوب بزنند چه میشه ؟ مگرتاحالا اینکار را نکرده است؟ ده ها نفرمخالفان خود را مگرتوی کشورهای شما قصابی نکرده است؟ برای یاد آوری قبل از انتخابات آخر که ولایت فقیه داشت مگر خامنه ای شخصأ نگفت ما پشت جنگ 33 روزه لبنان بودیم ؟ یا رفسنجانی چند سال پیش مگر نگفت پشت ترور تفنگداران آمریکایی  در لبنان هم سلاحش و هم ایده اش مال ولایت فقیه بوده؟ آقایان مگر این شما غربی ها نبودید و نیستید  که خامنه ای را به اینجا رساندید؟ ما که هزاران بار گفته و میگوییم این مماشات کثیفتان آخرش جنگ خانمان سوزی است . ولی کوگوش شنوا؟ . بر اساس این گزارش خامنه ای در دیدار با اعضای شورای امنیت ملی از آنها خواسته است آثار سرنگونی رژیم اسد بر ایران را بررسی کنند. من چندین بار به خامنه ای وتمام مزدورانش گفتم و باز میگویم آثار سرنگونی بشار اسد در ایران این خواهد بود ولایت فقیه کله پا خواهد شد به این شک نکن ای خامنه ای جلاد . در گزارش این جلسه که خامنه ای شخصا در تهیه آن نقش داشت با اشاره به گسترش بحران سوریه تاکید شد منافع ملی ایران پس از سقوط اسد به شکل مستقیم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت ، همچنین تحریم های بین المللی علیه این کشور نیز بر منافع آن تاثیر می گذارد. مگرتو نبودی ای خامنه ای جلاد میگفتی تحریمها باعث شده که استعداد های انقلاب اسلامی شکوفا شود؟ پس چه شده و چرا نگران هستی؟ دیلی تلگراف افزود شورای امنیت ملی تاکید کرد: " ایران نباید در برابر تهدیدهایی که امنیت ملی را تهدید می کند منفعلانه عمل کند و باید این پیام را به غرب برساند که در مسئله سوریه خطوط قرمزی وجود دارد که نمی توان از آنها گذشت."عجبا عجبا این خطوط قرمزی که ولی امرمسلیمین خارج از ایران با این اشتها ازش حرف میزند پس لابد  مرگش را احساس کرده است؟ دوستان اگر یادتان باشد من آن موقع که تروریست های ولی فقیه در آمریکا دستگیر شده بودند نوشته بودم تنها راهی که برای رژیم باقی مانده باید ماشین ترورش را راه اندازی بکند نگاه کنید . شورای امنیت ملی ایران توصیه کرده است که باید به آمریکا ، بریتانیا ، ترکیه ، سعودی و قطر که مواضع مشترکی نسبت به سوریه دارند هشدار داده شود که در منطقه از "مصونیت" برخوردار نیستند. یعنی چه؟ مگر این کشورها در چارچوب ولایت فقیه هستند که شما میخواهید مصونیت آنها را لغو کنید؟ . گزارش می افزاید آیت الله خامنه ای پس از تهیه این گزارش به قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس دستور داد تا عملیات علیه غرب و همپیمانان آن که از مخالفان رژیم سوریه حمایت می کنند، گسترش یابد... بله خامنه ای چارنعل دنبال یک بحران است که حتی قربانی کردن جان و مال ملت ایران نگذارد خط قرمزهایش قرمزتر از این بشود ولی باید به خامنه ای و تمام مزدورانش بگویم که گذشت آن زمان که جک استراو افتخار میکرد که بهش آیت الله جک بگویند و ژاک  شیراک بهش حاجاقا شیراک بگویند ... ما ملت ایران با هیچ دولتی و چه در منطقه و چه در غرب نه جنگ داشته و نه داریم حرف ما یکی بیش نیست مرگ بر اصل ولایت فقیه زنده باد آزادی
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۵ نظر:

  1. aghayane sabz ha, shoma kheyli dir barandaz shodid va dar in dirkard pedare mellate iran ra dar avardid

    پاسخحذف
  2. آقایان سبز ها، کجا بودید آن زمانی‌ که افرادی مثل من داد میزدیم که مبارزه با رژیم تا براندازی تنها راه نجات ملّت ایران است؟؟؟؟؟ حالا برانداز شدید؟؟؟ آیا فکر نمی‌کنید کمی‌ دیر شده؟؟؟ و آنهایی که رژیم را بر خواهند انداخت دیگر ایرانی‌ نیستند؟؟ شما باید هنوز خیلی‌ تو سرتان بخوره تا آدم بشید. حالا هی‌ شعر بدید میر حسین!!!! آخر و عاقبت میر حسین را هم که دیدید!!!

    پاسخحذف
  3. آقایان سبز ها، کجا بودید آن زمانی‌ که افرادی مثل من داد میزدیم که مبارزه با رژیم تا براندازی تنها راه نجات ملّت ایران است؟؟؟؟؟ حالا برانداز شدید؟؟؟ آیا فکر نمی‌کنید کمی‌ دیر شده؟؟؟ و آنهایی که رژیم را بر خواهند انداخت دیگر ایرانی‌ نیستند؟؟ شما باید هنوز خیلی‌ تو سرتان بخوره تا آدم بشید. حالا هی‌ شعر بدید میر حسین!!!! آخر و عاقبت میر حسین را هم که دیدید!!!

    پاسخحذف
  4. تا ظهور شخصی که خود را امام زمان میخواند و عدالت را برپا میکند چند سالی بیش نمانده. بعد از سوریه که دقیقا یک سال دیگر سقوط خواهد کرد یعنی ماه رمضان بعدی، کل منطقه بر علیه ایران بسیج خواهند شد و با توجه به بی تفاوتی روزمره ای که در مردم ایران دیده میشود که مثلا اگر وسط خیابان هزارتا جنایت رخ بدهد همه از کنار مظلوم بی تفاوت میگذرند و میگویند به من چه و چرا دنبال درد سر بگردم،ایران و ایرانی و تمامی حکومت ایران نابود خواهد شد و افسانه پارسیان به پایان خواهد رسید.

    پاسخحذف