۱۳۹۱ مرداد ۲۰, جمعه

دروغگويی آخوندها و گزارشی از پشت پرده دستگيری ۴۸ مزدور سپاه قدس در دمشق




پس از آنكه ارتش آزادی سوريه با يك عمليات دقيق چپ و راست بشار ديكتاتور جنايتكار و همدست آخوندهای دجال و سفاك ولی نعمتش را انداخت و دو راس از بالاترين مقامات رژيمش را همراه با شمار ديگری را به درك فرستاد و گفته می شود ابو مهندس از معاونين سركرده تروريستی سپاه قدس نيز در بين اين معدومين و مجروحين بوده است. همچنين پس از دستگيری 48 راس از پاسداران نظام توسط ارتش آزادی سوريه با مدارك هويت نظامی آنان, آخوندها طبق معمول با نعل وارونه زدن حضور خود در حمايت از جلاد حاكم بر سوريه را به حساب مجاهدين می گذارند!
خبرگزاريها و سايت ها و روزنامه ها و راديو تلويزيون رژيم روزی نيست از «حضور اعضای گروهک منافقين در حلب » خبر ندهند. به عنوان مثال سايت حكومتی «خبر آنلاين» در خبري به تاريخ ۱۳۹۱/۵/۱۹ می نويسد:
”يک روزنامه نگار و فعال سياسی عراقی در صفحه فيس بوک خود از حضور برخی از اعضای سازمان منافقين ( مجاهدين خلق) در شهر حلب خبر داد که در حال جنگيدن عليه ارتش سوريه هستند. ”
روشن است مجاهدين از قيام قهرمانانه مردم سوريه حمايت و آن را پوشش خبری داده و می دهند و
اين همبستگی مقاومت مردم ايران با قيام قهرمانانه مردم سوريه در كنفرانس بين المللی پاريس به مناسبت ماه مبارك رمضان و نيز ضيافت افطاری در حمايت از مردم سوريه و نامگذاری شهر «حمص» به عنوان شهر خواهر اشرف از سوی نمايندگان شورای ملی سوريه و فرماندهان ارتش آزادی سوريه
آخوندها را بدجوری دچار غيض و هذيان گويی و كابوس كرده است.
اما واقعيت اين است كه همگان ميدانند كه مجاهدين در محاصره ظالمانه هستند و اگر بتوانند از اين محاصره ظالمانه در بيايند بهترين همبستگی خود را با ملت سوريه در گسترش اعتراض و قيام عليه رژيم آخوندها خلاصه خواهند كرد تا پاسداران رژيم قاچ زين قاطر پير ولايت را بچسبند كه ولی فقيه نظام نيفتد و هوس سوريه و اين همه گستاخی را نكنند.
خبر آنلاين در دروغ آخوندي خود می نويسد:
«سليمان الفهد به نقل از سايت خبري تاپ نيوز که توسط ناصر قنديل نماينده سابق پارلمان لبنان اداره می شود، نوشته است که برخی از اعضای سازمان مجاهدين خلق در راستای يک طرح آمريکايی، عربی و ترکيه اي در حال جنگيدن عليه ارتش سوريه در حلب هستند».
ده سال است مجاهدين از طرف آمريکا و رژيم ولايت فقيه ولی نعمت بشار اسد و دست نشانده اش در عراق نوري المالکی در محاصره کامل به سر ميبرند و دو بار نيز با حمايت آمريکا به مجاهدين خلق حمله شده تعداد از آنان در اين حمله ها کشته و شهيد شدند ... اجازه آب خوردن به مجاهدين نميدهند حتی ما هواداران اين سازمان حاضر شديم چندين ميليون به مالکی بپردازيم که يک لوله آب از رودخانه ها به زندان ليبرتی بکشيم ولی با فرمان يزيد يعنی خامنه اي مالکی اجازه نداد ما به مجاهدانمان آب برسانيم حالا چطور اين مجاهدين از اين زندان به ترکيه رفتند و از ترکيه به حلب رفتند ! ای بر قبر امام دجال هر چه خمينی صفت دروغگوست لعنت!
به زودی روشن خواهد شد كه نيرويی كه طی روزهای اخير در حلب و جاهای ديگر با مزدوران بشار عليه مردم سوريه و ارتش آزادی می جنگد , نيروی تروريستی قدس است كه چنين وحشيانه بمباران و كشتار می كند و به روشهای ضد بشری بشار اسد را راهنمايی و هدايت می كند.
توجه به ”گزارشی از پشت پرده دستگيری ۴۸ مزدوران سپاه قدس در دمشق
”بدنبال انفجار ساختمان امنيت ملی سوريه در ۲۸ تيرماه ۹۱ و کشته شدن سران نظامی و امنيتی بشار اسد، شورای عالی امنيت رژيم آخوندی تشکيل جلسه داد ارزيابی اين جلسه اين انفجار را ضربه ای تأثير گذار ارزيابی کرد و به ستاد بحران سوريه در نيروی قدس سپاه پاسداران دستور داد که اقدامات لازم در اين شرايط را برای حمايت از بشار اسد، انجام دهد.
ستاد بحران سوريه در نيروی قدس به رياست سرلشگر پاسدار قاسم سليمانی و با حضور سرتيپ پاسدار حاح حيدری فرمانده نيروهای قدس سپاه در دمشق تصميم گرفته که نيروهای اعزامی سپاه قدس به دمشق گسترش دهد و سرعت ببخشد تا در اين شرايط فرماندهان بالای بيشتري از نيروی قدس در صحنه باشند.
بدنبال اين تصميم بود که تعدادی از فرماندهان و نيروهای سپاه قدس با پرواز شرکت هواپيمايی سپاه ماهان در ۱۴ مرداد وارد دمشق شدند. اين فرماندهان و نيروهای سپاه قدس با ۳ اتوبوس از فرورگاه حرکت کردند. رانند اتوبوس سوم (که به گزارشات درونی رژيم آخوندی از نفرات نفوذی مخالفين اسد بود) اتوبوس را به مسير فرعی می اندازد, و آنرا به نقطه ای که ارتش آزادی سوريه منتظر آن بود ميبرند و پاسداران نيروی قدس در اين اتوبوس توسط ارتش آزادی سوريه دستگيري ميشوند.
رژيم آخوندی مدعی است که فرماندهان بالای نيروی قدس در دو اتوبوس ديگر ديگر بودند و در اين اتوبوس از فرماندهان بالاي نيروی قدس کسی نبوده است.
پوش اعزام مزدوران نيروی قدس به دمشق
در زير مجموعه سازمان تعاون سپاه پاسداران (که ظاهرا کار اقتصادی برای سپاه ميکند) موسسه ای بنام “موسسه فرهنگی خدماتی ثامن الائمه“ تشکيل شده است که ظاهرا کار آن تورهای مسافرتی است که اين موسسه در اصفهان، تهران، دمشق و ... دفتر دارد.
سپاه قدس نيروهايش در پوش زائر توسط اين موسسه به دمشق اعزام ميکند. مدير مسئول اين موسسه سرتيپ پاسدار حسن آشتيانی است که کار اصلی آن مدتی است اعزام نيروی سپاه قدس به دمشق است.
اکيپی که در ۱۴ مرداد وارد فرودگاه دمشق شد، (که يک اتوبوس آن بدست ارتش آزادی سوريه افتاد) توسط اين موسسه فرستاده شده بود.
در حال حاضر بخاطر حساسيت شرايط سوريه برای رژيم آخوندی عليرغم ضربه دستگيری ۴۸ مزدورانش اعزام نيروی قدس به دمشق همچنان ادامه دارد و سرييپ دوم پاسدار ملکی اعزام اين مزدوران از پروازهای شرکت ماهان ادامه ميدهد که امروز (سه شنبه ۱۷ مرداد) قرار بود که ماهان يک پرواز به دمشق داشته باشد ولی اين پرواز امروز انجام نشد و قرار است فردا چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۱ يک پرواز از نيروهای قدس و سپاه را به دمشق منتقل کند
خانباباخان.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر