۱۳۹۲ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

عظما جونم زهر رو بذار تو خرجونم واویلا لیلی دوستت دارم خیلی عظما جونم



عظما جونم من حاضرم بشین برم
نشستم ها یا الله برو حسنک  من
عظما جونم بگو بینم کجا برم؟  

بگیربه طرف غرب حسنک من  
عظما جونم به سمت جک و شیراک برم؟
معطل نکن وقت نداریم  برو بلا
عظما جونم آدرس و نمیدونم؟
ای شیطون  و بلا برو غرب ترش
عظما جونم به خونه سولی برم؟
ای ناقلا خوب میدونی کجا بری
به روح ره نمیدونم کجا برم عظما جونم؟
برو به پیش حسین آقا حسنک من
آن خانه سفید رنگ دور دورها برم عظما جونم؟
آری والله حسنک من برو بینم چه میشود
عظما جونم زهر رو بذار تو خرجونم واویلا لیلی دوستت دارم خیلی عظما جونم

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر