۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

چشم انداز وضعیت حکومت ولایی در سال 1392

چشم انداز وضعیت حکومت ولایی در سال 1392







آیا خامنه ای خواهد توانست ولایت متزلزلش را سالم از سال 1392 عبور دهد؟ بحرانهای کشنده از هرطرف گریبانگیر ولایت شیطانی خمینی ساخته و جانشین جلادش خامنه ای شده اند. یک: اقتصاد تمامأ فلج شده کشوری هشتاد میلیونی، دو: کمبود ارز،  سه: تحریم های کمر شکن، چهار: برنامه اتمی ملا نشان، پنج: شکاف درونی و جنگ گرگهای ولایت، شش: نارضایتی مردم از کلیت نظام، هفت: انتخابات، هشت: بحران در سوریه، عراق، لبنان. در آخر هم آغاز تشکیل یکانهای ارتش آزادیبخش با همراهی هزاران فرماندۀ باتجربه در قلب تمام شهرهاست که برای ولی فقیه از همۀ بحران ها بدتر و نگران کنندۀ تراست.

اقتصاد کشور تمامأ فلج شده است. خمینی درست میگفت اقتصاد مال خر است، البته اقتصاد ربطی به خر ندارد ولی فهم خمینی از اقتصاد همان اندازه بود. پول ملی کشور مثل یک زخم عمیق هر لحظه درچار خونریزی است و در عرض یک سال 4 الی 5 بار سقوط کرد و ارزش خود را در مقابل ارزهای خارجی ازدست داد. صادرات رژیم 60 الی 70 در صد کم شده است.  چرخ اقتصاد یک کشور هشتاد میلیونی با درآمد نفت میچرخید و بر اثر تحریمها این چرخ شکسته دیگر نمی چرخد و فقط میتوانند نفت را در مقابل غذا و دارو معامله کنند. امروز سرو سامان دادن به وضعیت کشوری مثل ایران با این وضع غیر ممکن است. شاید تا چند ماه آینده بتوانند از راه های قاچاق برخی کالاها را وارد کشور کنند ولی با این تحریم ها کار به جایی خواهد رسید که حتی توان وارد کردن یک نخ سیگار را هم نخواهد داشت. حتی اگر همین امروز تحریمها برداشته شوند باز رژیم قادر به سروسامان دادن به وضعیت بحرانی اقتصاد ایران نخواهد بود، البته تحریمها برداشته نخواهند شد.

کمبود ارز بحران دیگری است و اوضاع بدتر هم می شود. بخش نفت و گاز تأمین کنندۀ اصلی ارز مورد نیاز بود و با بلوکه شدن این بخش حکومت جایگزین دیگری برای تأمین ارز ندارد و از طریق قاچاق و دور زدن تحریمها هم نمیتواند کمبود ارز در کشور بزرگی مثل ایران را جبران کند.  اين نتيجه سياست بي دنده و ترمز در غارت و چپاول و سركوب و دست يابي به بمب اتم براي بقاي خود است.  رژيم هست و نيست ايران و مردم ايران را در طول حيات نكبت بار و ننگين خود فقط مصرف نيروهاي سركوبگر و تروريسم و جنگ و پروژه اتمي و لابي گري و مزدوران خارجي اش كرده و علاوه بر تاراج سرمايه هاي ملي و چوب حراج زدن به دار و ندار يك ملت در معامله و مماشات با دولتهاي مماشاتگر غربي, خود نيز با تمامي باندهاي مافيايي و اقتصاد مافيايي اش جز دزدي و به قول خودشان اختلاس کند.ايران و اقتصاد ايران را به ورطه سقوط و نابودي كشانده است. این اقتصاد نتیجۀ نظریۀ همان ولی فقیه است که در "دوران طلایی" حکومتش گفت: اقتصاد مال خر است!

همه میدانیم که خامنه ای تمام دستگاهش را برای ساخت بمب اتمی کوک کرده ولی مطمئنم خامنه ای آرزوی دیدن بمب اتم را با خود به گور خواهد برد. قدرتهای جهان هم تا یک جایی این همه فریب و دروغ رژیم را تحمل خواهند کرد و بالاخره برنامۀ اتمی ایران دو طرف را به نقطۀ برگشت ناپذیری و یک فاجعه خواهد رساند. این رسم سیاست مماشات است و تمام مماشاتها آخرش به جنگ می انجامد.
باز همه میدانیم که سران این رژیم از موسوی بگیر تا خود خامنه ای جلاد، بزرگ ترین دشمن ایران و ایرانی بوده و هستند. در زمان خمینی جلاد هروقت این جنایتکارها به سر و کلۀ هم میزدند، خمینی با یک کلمه میگفت فلانی را نصیحت میکنم لاکن اینطور نشود که آنطور بشود! و طرف مربوطه خفه خون میگرفت و حتی جرأت گفتن یک کلمه در مقابل خمینی را نداشت. اوضاع جانشین خمینی جلاد جور دیگری شده. خامنه ای را خود سران همان رژیم جهل و جنایت قبول ندارند و خود خامنه ای نیز توان خمینی را در رابطه با تضادهای درون نظام اش ندارد. خمینی نصیحت میکرد و غائله ختم میشد، خامنه ای این قدرت را ندارد و به طرف مارک خیانت میزند و از نظام دورش میکند. به مهره های جنایتکار نظام که همه خونخوار و خون ریز بودند نگاه کنید، یکی در زندان و یکی فراری. رفسنجانی را ببینید، هر روز تعدادی پاسدار در خانه اش میروند و زن و بچه اش را به فحش میکشند. پس باید مطمئن باشیم تضادهای درون نظام ولایت کشنده تر از زهری است که خمینی دجال سرکشید. دیگرهیچ قدرتی توان جمع و جور کردن این نظام شیطانی را ندارد حتی زهر خوردن خامنه ای اوضاع را بدتر خواهد کرد...ا


چرا؟ خوب خامنه ای و جناحش مثل سگ دنبال یک آوانس از شخص اوباما هستند که زهر اتمی را مثل خر به سر خواهد کشید به این شک نکنید  تمام علایم نشان دهنده این است که خامنه ای در این مورد یعنی بمب اتمی مثل اون خر توی گل مانده است نه راه پیش دارد و نه راه پس . راه پیش  برایش کاملأ بسته است با این تحریم های خفه کننده . راه پس  تنها بسر کشیدن زهر کشنده است که این زهر بسیار کشنده تر از زهر که خمینی دجال بسر کشید خواهد بود !! چرا؟ فرق زهر که خمینی دجال بسر کشید با این زهر زمین تا آسمان فرق دارد  اون موقع تمام دنیا دنبال این بودند که جنگ ایران و عراق تمام بشود و به نان و نوای خودشان برسند ولی الان تمام دنیا مستقیمأ از خامنه ای میخواهند که این زهر را بخورد پس با سرکشیدن زهر خامنه ای را ول نخواهند کرد این زهر ها زنجیره ای خواهد بود

آمارهای خود رژیم نشان میدهد که بجزخانواده های پاسداران جنایتکار و مهره های خود رژیم هیچ کس از این رژیم راضی نیست. نمونه اش را در قیامهای انتخابات گذشته دیدیم و بی رحمی رژیم را هم دیدیم. دیدیدم چطورجوانان ما را در کهریزک در زیر شکنجه و تجاوز شهید کردند. پس در خیزش و قیام بعدی دیگر کسی با دست خالی به خیابان نخواهد آمد. بلکه با یک ارتش قدرتمند و با هزاران فرمانده آب دیده و از آتشها عبور کرده پا به میدان خواهند گذاشت. بیخود نیست خامنه ای و مالکی 40 موشک را به کمپ لیبرتی میزنند. لیبرتی یک کمپ با مساحت نیم کیلومتر مربع و محل سکونت بیش از 3 هزار مجاهد خلق است. اگر کسی دستی در کارها و مسائل نظامی داشته باشد خوب میفهمد که شلیک کردن 40  موشک به کمپی با این مساحت و این تعداد سکنه یعنی قتل عام! حالا خدا رحم کرده و تعداد شهدا به نسبت ابعاد این حملۀ موشکی تنها هفت نفر بود. خامنه ای جلاد خوب میداند که اینبار با جوانانی دست خالی روبرو نخواهد شد بلکه با جوانانی سازماندهی شده در ارتش آزادی طرف است.

وضعیت رژیم در منطقه هم تعریفی ندارد. رژیم اسد در حال سرنگونی و موج سرنگونی اسد از سوریه به حزب الله در لبنان و نوری المالکی در عراق و تا خود دروازه های ولایت خواهد رسید. بیخود نیست آخوندهای جنایتکار اینهمه از اسد حمایت میکنند، خوب میدانند مرگ اسد آغاز مرگ نصرالله و مالکی است. بعداز سرنگونی اسد دیگر هیچ دیکتاتوری سپر بلای ولی فقیه نخواهد شد و بی دلیل نیست که خامنه ای اینچنین بیشرمانه از جنایتکار سوریه حمایت میکند .

در شروع گفتم بدتر از همه اینها برای ولایت فقیه،ارتش آزادی بخش ملی ایران است. فرمانده ارتش آزادی بخش ملی ایران خانم مژگان پارسایی با نیروهای فاتح در عراق توافق نامه ای را نوشته و امضاء کردند. دراین توافق نامه نوشته شده که ارتش آزادی بخش ملی ایران به صورت غیرقانونی مسلح نخواهد شد. یک قاضی ارشد در پاریس ارتش آزادی بخش ملی ایران را با ارتش ژنرال دوگل مقایسه کرد و گفت این ارتش یک نیروی نظامی مدرن با یونیفرم، آرم و هویت مشخص و با جنگ افزارهای جنگی اعلام موجودیت کرده و قانونی است. مبارزه و به دست گرفتن سلاح برای آزادی و در رویاروئی با دیکتاتورها حق هر انسان و ملتی است. پس باید منتظر استفادۀ قانونی ارتش آزادی بخش ملی ایران از حق خود باشیم.
زنده باد ارتش آزادی بخش ملی ایران.
خانباباخان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر