۱۳۹۲ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

یکی از ژتون فروشهای فری میگوید ولش کنید بابا! من میگویم ولش نمیکنیم دلقکی


دلقکی میگوید ولش کنید بابا سال ۱۳۶۷ را فراموش کنید بابا تمام شد مگر کسی فوت امام خمینی را که در سال ۱۳۶۸ فوت کرد یاد دارد؟ من میگویم بلی دلقکی همه یادشان هست...

ولش کنید بابا
ولش نمیکنیم دلقکی چون جیگرمان سوخته است
فراموش کنید بابا
فراموش نمیکنیم ای دلقک ژتون فروش
هیچ کس یادش نیست شما هم فراموش کنید
همه یاد دارند ای شریک لاجوردی مگر میشود انسان تاریخش را فراموش بکند؟
 دلقکی : از این حرفها نزید بابا
بگذارید مردم فراموش بکنند بابا
آن سال ها را به یاد نیارید بابا
گذشت آن سال ها تمام شد بابا
دیگر هی تکرارش نکنید بابا
بگذارید مردم فراموش بکنند بابا
الان زمان این کار ها نیست بابا
بیایید همه باهم برویم به ایران بابا
دولت آزادی آمده تو کجای بابا؟
من شخصأ میروم با من می یایی بابا؟
نگاه کنید V.O.A را  بر حقم بودن من را میبینید بابا؟
هر روز دعوتی دارم از اینها بابا
شخشصیتی جهانی دارم بابا
حسن داعی را ازV.O.Aکردند بیرون ندیدید بابا؟
چون او همش میگفت از این کشتار بس است دیگه  بابا
میگفت کشتند و میکشند. میگم که کی کشت و کی کشت بابا؟
تمام شد باید امروز خاطرات خودمان را بنویسیم بابا
کارکاسبی بکنیم بابا......
ای شریک جلاد نه ولش میکنیم بابا ونه فراموشش نمیکنیم بابا  تا روزی که تمام جنایتکارها در ایران اسیر ما و در یک دادگاه به مردم حساب پس ندهند ولش نمیکنیم بابا چون هزاران انسان شریف  را با یک فتوای شیطانی قتل عام کردند بابا و هنوز هنوزه محل خاک سپاریشان را به خانواده هایشان نگفتند بابا
اعدام ها هر روز ادامه دارد بابا  فقر و فحشا بی داد میکند بابا  ریا و دروغ و دزدی  بنام خدا ادامه دارد بابا جنایتکارها هنوز بر سر قدرت هستند بابا و ملت ایران  را یک مشت جنایتکار اسیر کرده اند بابا از ریش شیخ فری خون میچکد بابا مأموریت تو تمام شده بابا ولی هنوز مبارزه با جهل و جنایت تمام نشده بابا ما تا سرنگونی این جلادان مبارزه خواهیم کرد بابا .... 
دوستان صدایی آمریکا آقای حسن داعی را بجرم اینکه به شیخ فری بنجول گفته است دیگر به برنامه هایش  دعوت  نمیکند حالا دیدید چرا ابراهیم نبوی دلقک چرا پر رو شده است؟ 
خانباباخان




ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر