۱۳۹۲ بهمن ۲۱, دوشنبه

گوونیم قالمویود ای دنیا سنه
guvenim galmoyud ey donya sene
چکل آرتوخ آلاتمایا چالوشما
chekil artukh allatmaya chaloshma
اعتماد ساراین یخدن گویلومده
etemad  sarayin yikhdin goylomde
چامورونان هورمه بوشا چالشما
chamoronan horme bosha chalishma


گووندیقیم داغلار ویرانه اولدو
تپه لرین داغ گوسترمه یه چالوشما


 حسنگم یک سبد وقاحت دارم
به امام ( ره‌) خود  شباهت دارم
نه انسانیت نه شرافت دارم
 از عظما حکم ولایت دارم
دولت تغییر و تدبیر رذالت دارم
از انگلیس مهمان چو جک دارم
برای حل مشکل اقتصاد چند سبد دارم
تخمرغ و مرغ و قند و نبات دارم
دار دارم و زندان دارم و تیرک اعدام دارم
 کابینه ام قهوه خورند در دنیایی تمدنها شهرت دارم   
نه حیا و نه شرم و نه خجالت دارم 
تا بسیج و پاسدار دارم چه غم دارم
سبد سبد کالا میاورم انبار سبد دارم
امت همیشه در صحنه یک طویله گوسفند دارم
هزار نوع حیله و مکر و فریب دارم
تلفن از واشنگتون از خود باراک دارم
تا شش ماه هنوز وقت امضا شده از غرب دارم
یک شیشه زهر در زیر عبا برای عظما دارم
فرستنده و گیرنده و حتی شنود هم دارم












ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر